וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד ברבור שחור: מילה קוניס מדגמנת לדיור

לירוי שופן

5.1.2012 / 17:22

השחקנית מילה קוניס מצטרפת לנטלי פורטמן ותככב החל מהקיץ הקרוב במודעות הפרסומת של בית האופנה דיור. מסתבר שיש מקום לשני ברבורים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אוחזת בתיק מיס דיור. קוניס בקמפיין החדש/מערכת וואלה!, צילום מסך

השחקנית האמריקאית היהודייה מילה קוניס נבחרה לפרזנטורית החדשה של בית האופנה כריסטיאן דיור לעונת קיץ 2012. קוניס תשמש בין היתר כפני קו התיקים המצליח של הבית המכונה 'מיס דיור' ותחליף את השחקנית הצרפתייה מריון קוטיאר, שקידמה את הקולקציה בעונה הקודמת. קוטיאר, שהצטרפה לדיור ב-2008 ושרק בחודש האחרון כיכבה בסרטון פרסומת מתוקשר עבור קו תיקים אחר של דיור, 'ליידי דיור', תמשיך בבית האופנה בתפקידים אחרים.

בצעד זה קוניס מצטרפת אל נטלי פורטמן, אשר שיחקה לצידה במותחן הפסיכולוגי עטור הפרסים 'ברבור שחור', ושהצטלמה בשנה שעברה למודעות הפרסומת לבושם 'מיס דיור שרי'.

הקמפיין בכיכובה של קוניס (28) צולם על ידי מיקאל ג'נסון וצפוי להיכלל במגזיני האופנה העתידים להתפרסם בסוף החודש הנוכחי. בדומה לקולקציה לקיץ 2012, שבהעדר מחליף לג'ון גליאנו התמקדה ברגעי מפתח בהיסטוריה של הבית החוגג השנה 75 להיווסדו, התוצאה קלאסית ועולה בקנה אחד עם הסגנון הכל-פריזאי של דיור, עתיר האווירה המעושנת והנשיות האסופה.

"קוניס היא שחקנית צעירה מוכשרת מאוד", ציינה בהודעה לתקשורת דלפין ארנו סמנכ"ל דיור ובתו של ברנרד ארנו, יו"ר קבוצת LVMH, המחזיקה בין היתר בבית כריסטיאן דיור. "אנחנו מצפים לשיתוף פעולה ארוך טווח איתה", הוסיפה.

על אף הופעותיה השנה על שערי המגזינים W ו-GQ, בראיון ליומון האופנה WWD.COM סיפרה קוניס "בכנות, אני רק עכשיו לומדת על אופנה", וכי למרות הקמפיין היא נערה של ג'ינס וחולצת טי. עם זאת, "אני אוהבת להרגיש נשית על השטיח האדום".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נטלי פורטמן במודעות הבושם מיס דיור שרי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מריון קוטיאר בקמפיין דיור קיץ 2011/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully