וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחסלים את הרשת: 5 אתרי קוטור עם הנחות ענקיות

לירוי שופן

8.1.2012 / 14:15

האקר סעודי או לא, האינטרנט הוא המפלט האולטימטיבי לקניות של אופנת יוקרה, במיוחד בהנחות סוף העונה - 5 אתרים נבחרים עם הסיילים הכי טובים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך: Mrporter.com. מקור מצויין לחייטות גברית משובחת/מערכת וואלה!, צילום מסך

פרשת ההאקר הסעודי וכרטיסי האשראי אולי המיטה חרדה בכל הקשור לקניות באינטרנט, אך בו בזמן גם הביאה להכרה שלמרות הכל, ועל אף הסכנות בדבר 'פיגועי סייבר' מסוג זה, אין תחליף ראוי למסחר ברשת, שעתיד להמשיך ולגדול. בכל הקשור לאופנה, ולקניות של בגדי יוקרה בפרט, הנושא כולו מקבל משנה תוקף מובהק. בימים בהם תקשורת האופנה, גם בישראל, מפמפמת מבוקר עד ערב את יצירותיהם של מעצבים ובתי אופנת עילית הפועלים מעבר לים או במקומות נדחים, והעובדה שמרבית העיצובים הייחודיים מכל קולקציה מגיעים בסופו של דבר אל בוטיקים ספורים בעולם, הרשת היא פעמים רבות האופציה היחידה להשגת פריטים שאך לפני רגע טופפו על מסלולי התצוגות.

אבל יש בכך יותר מאשר היכולת לשים את היד על הייחודי. העובדה שהבוטיקים המקוונים מכוונים אל קהל רחב פי כמה מכל חנות 'בשר ודם', והעובדה שהם נגישים לאדם היושב בתל אביב בדיוק כמו ללקוח הנמצא במוסקבה לדוגמא, מביאה לאפקט כפול. מצד אחד, המלאי שכל פלטפורמה אינטרנטית מציעה גדול באופן משמעותי ביחס לחנויות ממשיות רבות; שנית, אותו מאפיין של נגישות שוויונית, מביא גם לתחרות גדולה יותר בין פלטפורמות המכירה הווירטואליות. התוצאה היא פעמים רבות מלחמה על ליבו של הלקוח על ידי שלל הצעות אטרקטיביות, שבסופו של דבר מביאה לכך שאופנת יוקרה (ולא, לא זו המיוצגת ב-Asos.com), של מיטב המעצבים הפועלים היום, הופכת להיות קלה להשגה פי כמה. כאשר מוסיפים למשוואה את חודש ינואר, הידוע כחודש המכירות שלאחר החגים הנוצריים, ואת המלאי הגדול שכל בוטיק אינטרנטי מסוגל להחזיק, התוצאה היא עונת סיילים שמצמקת באופן ניכר את מחירם של חלומות אופנה.

Colette
רבות נכתב על הנציגות האינטרנטית הנרחבת של חנות 'הכל-בה' הפריזאית קולט. יש בה אנדרלמוסיה שמאורגנת בסדר מופתי, שהחוק היחיד השולט הוא רלוונטיות אופנתית יוצאת מגדר הרגיל. בסוף השבוע האחרון נפתחה בחנות המקוונת והנרחבת, שמחזיקה מעצבי על לפחות כמו מעצבים קטנטנים ונידחים, מכירת סוף העונה (שבוע וחצי לפני שהסייל הרשמי מתחיל בפריז על פי חוק). בתפריט – 50% הנחה על שלל פריטים מעוררי מיצים, כמו זוג נעליים מסותת של מעצב העל אזאדין אלייה.

Colette.fr

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נעליים מעוצבות של העילוי אזאדין אלייה. עכשיו בקולט ב-50%/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חגורה של פוצ'י. 196 אירו במקום 470. מתוך: Colette.fr/מערכת וואלה!, צילום מסך

LN-CC
בניגוד לחנויות מקוונות ידועות יותר כמו נט-א-פורטר, LN-CC, בעלת הבסיס הלונדוני, פונה באופן ישיר אל הליבה הקשה של צרכני אופנה, אלה המגלגלים עיניים מול תוצרים בורגניים של בתי אופנה ידועים על משקל פראדה, ברברי או גוצ'י. מכירת סוף העונה, הנמצאת כרגע בעיצומה ומגיעה עד 70% הנחה, מאפשרת לאתר שלל בגדים של מעצבי קצה יצירתיים, כמו JW Anderson, שנחשב לאחד הכוכבים העולים של הממלכה המאוחדת, אן דמולמייסטר או יוצרים מיושבים יותר כרף סימונס או דריס ואן נוטן.

ln-cc.com

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכנסיים בדוגמת פייזלי של JW Anderson. מחיר: 170 ליש"ט במקום 404/מערכת וואלה!, צילום מסך

Mr Porter
פחות משנה קיים האתר מיסטר פורטר, הצד הגברי של האתר האולטרה-פופולרי נט-א-פורטר, וכבר הצליח למצב את עצמו כמקור לאופנת יוקרה מיושבת, עם קריצות נאות לתופעות עונתיות. מכאן, שזהו אחד המקומות הטובים והנרחבים ברשת לפריטים מחויטים באיכות מעולה, הן של בתי אופנה מוכרים היטב והן של חייטים היושבים בלונדון. כרגע מכירת סוף העונה מגיעה עד 50% הנחה, ועל פי שלל שמועות מבוססות למדי גובה ההנחה צפוי לגדול במהלך השבוע הבא ל-70%.

mrporter.com

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חולצה של ברברי פרורסום ב-50% הנחה במיסטר פורטר/מערכת וואלה!, צילום מסך

Matchesfashion
השלוחה האינטרנטית של קבוצת הבוטיקים הבריטית מאצ'ס פאשן, שלה חנויות במיקומי מפתח בלונדון וערים נוספות, היא לרוב הראשונה לצאת במכירות סוף עונה. זו הסיבה שבימים אלה מציעים 70% הנחה על חלקים משמעותיים של הקולקציה העונתית, לנשים ולגברים, שכוללת שמות של לייבלים עכשוויים כמו אקנה, לצד מעצבי דגל כדוגמת אלכסנדר מקווין. פעמים רבות, פריטים הנמכרים בסוף העונה של מאצ'ס זולים יותר מאלה המוצעים במקבילות אחרות. כך לדוגמא, מעיל סאטן זהוב של האמריקאית דיאן פון פורסטנברג מתומחר כעת ב-180 ליש"ט (כ-1,000 שקלים) במקום 450.

matchesfashion.com

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעיל טרנץ סאטן של דיאן פון פורסטנברג. 60% הנחה במאצ'ס פאשן/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תיק מקולקציית המסלול של ברברי. 755 ליש"ט במקום 1,080. מתוך: Matchesfashion.com/מערכת וואלה!, צילום מסך

Antonioli
הפלטפורמה המקוונת של הבוטיק המילאנזי אנטוניאולי עולה על המתחרות בעיקר בזכות דמי המשלוח הנמוכים יחסית (15 אירו לישראל בהשוואה ל-30-30 אירו במקומות אחרים). התמהיל העונתי הוא משהו שניתן לכנותו 'מתאים לעורכי אופנה', עם איזון מדויק למדי בין שמות פורצים למותגים ידועים, ודגש על פריטים שהוצגו בתצוגות האופנה (כמו למשל, חצאית מעטפת של היידר אקרמן הנמכרת כעת ב-50% הנחה. 333 אירו במקום 665). ערך נוסף שיש לאנטוניאולי הוא בעובדה שקיימת מחלקת עודפים הפתוחה כל השנה, לצד הקולקציות החדשות.

antonioli.eu

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חצאית מעטפת של היידר אקרמן ב-50% הנחה. מתוך אנטוניאולי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully