וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאפקייק: תיקים במזל דרקון של Coach

טל דרורי

9.1.2012 / 17:30

קאפקייק, מדור הממתקים היומי, מתכונן לחגיגות השנה הסינית החדשה שייפתחו ב-23 בינואר, ומצטייד באביזר האופנתי הנכון - תיקי דרקון של Coach

חגיגות ראש השנה הסינית החדשה יפתחו ב-23 בינואר, והפעם עומדת השנה במזל דרקון. מבין המזלות הסינים, הדרקון נחשב למזל הנחשק ביותר וילידי שנת הדרקון נחשבים לבעלי כישורים מגוונים ותכונות חיוביות. גם במישור הטרנדים הדרקון עושה חיל. מעבר להיותו בחירה פופולרית בסצינת הקעקועים, גם בתי אופנה ומותגי על דוגמת ורסצ'ה וסברובסקי, מאמצים את החיה המיתולוגית אל חיקם.

השימוש האלגנטי ביותר שנעשה בהשראת הדרקון עד כה הוא של Coach - מותג התיקים הניו יורקי המכובד (שפניה של גווינת' פלטרו משמשים לו נציגות). קולקציית קפסולה החוגגת את שנת הדרקון, מפגינה מודעות רב תרבותית ובמקביל מאתרת כמובן גם פוטנציאל עסקי מכיוון סין המשגשגת.

המותג חבר ל-Zhang Lan, אמן סיני מסצינת אמנות הרחוב הסינית, שעיצב עבורם את התיק האייקוני של הלייבל ועוד מספר פריטים מהסדרה, ביניהם ארנקים. אילוסטרציית הדרקון המוזהבת לא רק משתלבת היטב בדוגמה האליפטית המהוגנת האופיינית למותג, אלא גם מנערת את המותג מסולידיות היתר שלו עם מעט אדג' אוריינטלי. לשמחתנו מחירי הפריטים עדיין לא פורסמו, מה שמאפשר לפנטזיה לצבור תאוצה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • תיקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully