וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קסטרו: לירז דרור מצטרפת לקמפיין

18.1.2012 / 10:25

שינויים אסטרטגיים בגזרת הפרסום ברשת הביגוד - לירז דרור, מהדוגמניות הישראליות החמות והמבטיחות היום, מצטרפת לצוות הדוגמנים. גל גדות בדרך החוצה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פנים חדשות. לירז דרור לקסטרו/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר 5 שנים בהן שימשה גל גדות כפנים הבלעדיות והיפות של קסטרו, מודיעה החברה הבוקר על תוספת חמה לצוות הדוגמנים שלה. לירז דרור, מההבטחות הגדולות של הדוגמנות הישראלית, תדגמן לחברה לצד גדות ויונתן ווגמן, שני הפרזנטורים הוותיקים.

"אנו גאים לצרף לשורה הראשונה של קסטרו את הדוגמנית הבינלאומית לירז דרור. הרחבת הפעילות של בית האופנה הגדילה גם את הצרכים השיווקיים של קסטרו, ביניהם גם הצורך בייצוג על ידי נבחרת ישראלית מובילה. לירז דרור, דוגמנית ישראלית, משלנו, הגיעה אל צמרת האופנה הבינלאומית וכיכבה בקמפיינים מובילים עולמיים, היא בחירה נכונה עבורנו", מסר בהודעה רשמית גבי רוטר, מנכ"ל משותף בקסטרו.

בניגוד לנהוג בחו"ל, לא נמסרו פרטים הנוגעים לעניינים כספיים ואין לדעת מה השכר שישולם לדוגמנית המצליחה. אך יש להניח שמדובר בסכום לא מבוטל לאור הסטטוס המבוסס שלה.

לירז דרור תשתלב בפעילויות השונות של החברה, כולל צילומי קמפיינים, תצוגות אופנה ופעילות האונליין של המותג. בחירתה מתיישבת עם מדיניות החברה לפיה דוגמניות המככבות בקמפיין הן תמיד ישראליות-מקומיות-צבריות ולא מיובאות.

דרור, בת 20, במקור ממושב ניר-משה שבדרום, מדגמנת מגיל 15. בתוך חמש שנים היא הגיעה צברה נסיון רב, כולל בינלאומי, וכיכבה על שער מגזין "מקסים" שער מוסף היופי של מגזין "מארי קלייר", בהפקות במגזינים 'ווג' ו'ווניטי פייר', וקטפה קמפיינים למותגים בינלאומיים בחו"ל, ביניהם קמפיין האיפור של מותג הקוסמטיקה איב סן לורן, מותג הקוסמטיקה העולמי NIVEA, משקפי השמש של קרולינה הררה, ומותגי אופנה כגון טרוסארדי ומוסקינו.

למרות שבחברה מציינים "שגל גדות תמשיך להוביל וכי בימים אלה עומד להיסגר בין שני הצדדים המשך לחוזה העבודה ביניהם", קשה שלא לתהות מה באמת עומד מאחורי הצעד המפתיע. אחרי הכל, לא מדובר בדוגמנית עלומה, אלא בשם החם בתעשייה המקומית היום. האם בקסטרו מכינים את הקרקע ליום שאחרי מלכת היופי שהפכה לאחרונה לאם?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
5 שנים הספיקו? גל גדות לקסטרו/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קריירה בינלאומית. לירז דרור על שער מגזין "מקסים" איטליה, ספטמבר 2007/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לירז דרור בקמפיין משקפי השמש של קרולינה הררה, סתיו/חורף 2009/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully