וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירי מסיקה תחליף את נועה תשבי

וואלה! סלבס

22.1.2012 / 9:11

מירי מסיקה ממשיכה לבסס את מעמדה כסלב ואחרי קמפיין של מוצרי טיפוח, היא קוטפת עכשיו את קמפיין האופנה של הקולגה נעה תשבי. וואלה! סלבס סופר סייז

מירי מסיקה עוברת תקופה טובה מאד. אחרי שקיבלה קמפיין למוצרי טיפוח, שפטה בכוכב נולד ואף חתמה על עונה נוספת, מסיקה רושמת לעצמה עוד הצלחה והפעם בצורת קמפיין לחברת האופנה "מתאים לי".

לעומת מסיקה, מי שלא עוברת תקופה כל כך טובה היא הקולגה נועה תשבי, שרק לאחרונה פורסם כי היא ובעלה, מנחה "כוכב נולד" האוסטרלי, אנדרו גי', החליטו להתגרש. כעת, כאמור, היא גם נפרדת מהקמפיין שהכניס לה לא מעט כסף בארבע השנים האחרונות. לא כיף.

מירי מסיקה. אביב חופי
דפקה פוזה. מסיקה/אביב חופי

במסגרת הקמפיין, מסיקה לא תוותר על הצד האמנותי שבה, ותקליט גרסא מחודשת לסינגל מתוך האלבום הראשון שלה "טיפה טיפה", שילווה את הפרסומת. אם דאגתם לכיס של הזמרת, אתם יכולים להפסיק. מסיקה ובעלה יוכלו בקרוב להרחיב את סל הקניות שלהם, לאחר שתקבל את הצ'ק המאוד שמן בסך 550,000 ש"ח, וזה רק לשנה אחת.

מסיקה מסרה בתגובה: "היו לי כמה וכמה הצעות לקמפיינים במהלך השנים אבל לכולם סירבתי. רציתי להיות מספיק בטוחה במעמדי כזמרת לפני שאפנה גם לפרסומות, והטיימינג והמותג הנכון – הגיעו עכשיו".

וואלה! סלבס הצטלמה לפרסומת עם ג'יזל לרשת מרפאות של ניתוחים פלסטיים. בתור הלפני, כמובן.

רק לאחרונה היא חגגה: נועה תשבי חוגגת בסילבסטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully