וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלנז'רי של ג'יזל מגיע לארץ

30.1.2012 / 18:07

ליין ההלבשה התחתונה של ג'יזל מגיע לארץ. הפריטים נראים יופי, אבל המחירים הנקבעים על ידי הסופר מודל גבוהים למרבה הצער, ואין גם סיכוי לקבל הנחה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"היא קובעת את המחירים". ג'יזל מדגמנת פריטי לנז'רי בעיצובה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כחצי שנה לאחר השקתה, קולקציית הלנז'רי של ג'יזל בונדשן מגיעה לארץ. לאחר דיווחים לפיהם דוגמנית העל הברזילאית בדרך להיות הדוגמנית המיליארדרית הראשונה, אפשר לבחון מקרוב את הדרך שלקחה אותה לשם.

הקולקציה, "ג'יזל בונדשן ברזיליאן אינטימייטס" (Gisele Bundchen Brazilian Intimates), היא יוזמה משותפת של ג'יזל ומותג הלנז'רי הברזילאי הופ (Hope), שמתחייב מצידו כי כי ג'יזל אחראית באופן ישיר על הצד הקריאטיבי של הקולקציה, והפריטים משקפים את טעמה בכל הנוגע לחומרים, דגמים, וצבעים.

הקולקציה בנויה מארבע קבוצות וכ-40 פריטים:
בורלסק - פריטים בהשראת סגנון הקברט, ביניהם חזיות, תחתונים, קומבניזונים ומחוכים בגווני שחור, ורוד וניוד; ופריטי פיתוי רומנטיים בשחור ובאדום עם גימורי תחרה.

היפנוזיס - קבוצת בייסיק הכוללת שני סטים של תחתונים וחזיות בשחור, ורוד וניוד העשויים מיקרופייבר (סיב סינתטי דק במיוחד בעובי של פחות מדנייר אחד, ממנו יוצרים חוטים ובדים דקים במיוחד).

סטרייפס - פריטים מינימליסטיים שקופים המשלבים סאטן וטול.

ליאו - קבוצת המנומרים הכוללת תחתונים במגוון גזרות, חזיית פוש אפ ומשולשים, בייבי דול וגופיות. למקרה שחשדתם, הקבוצה מכונה "ליאו" (Leo), ככל הנראה, עקב הקשר הדפסי הבר ופחות בגלל האקס המפורסם ליאונרדו די קפריו הידוע בכינוי זה.

הקולקציה הושקה לראשונה במאי 2011 והגיעה מאז לארצות הברית, דרום אמריקה, פורטוגל ויפן. בארץ יהיה אפשר למצוא את כל הקבוצות המרכיבות אותה ובמבחן מגע ועין, נראה שמדובר בפריטים נעימים המצטיינים בגימור יפה. מדידה ראשונית מגלה נוחות (עם אופציית תיקונים תמורת תשלום), אבל המחירים, למרבה האכזבה, גבוהים ונעים בין 109 שקלים לזוג תחתונים ועד 849 שקלים לקומבניזון.

"היא [ג'יזל] מכתיבה את המחירים", אומרת אתי כביה, מבעלי רשת "אולה" המשווקת את הקולקציה, ולמעשה כך מסבירה כיצד הברזילאית היפה גילגלה בשנה החולפת כ-45 מיליון דולר, כפי שדיווח מגזין פורבס. למרבה הצער באולה גם לא מאמינים בשיטת מבצעים: "אין פה חזייה ב-750 שקלים ושנייה בחצי מחיר או משהו כזה, זה לא משהו שאנחנו מאמינים בו. יש לנו מועדון עם מבצעים והנחות ללקחות המועדון והטבות בימי הולדת. את צריכה לרכוש פה ב-500 שקלים, ואז את אוטומטית מתקבלת למועדון. אני לא שומעת תלונות על מחירים".

דוגמנית העל ג'יזל מציגה פריטי הלבשה תחתונה בעיצובה ובשיתוף חברת "הופ", סאו פאולו, ברזיל, מאי 2011. AP
ג'יזל מדגמנת את הקולקצייה של עצמה בסאו פאולו, ברזיל, במאי שנה שעברה/AP

ליין הלנז'רי החדש הוא הרחבה נוספת בעסקיה הענפים והרווחיים של ג'יזל. מוצרים אחרים שהיא מקדמת, וזוכים להצלחה רבה, הודות להתקשרות איתה, הם ליין טיפוח עור "סג'ה פיור סקין קר" (Sejaa Pure Skincare), וליין נעלי האצבע על שמה המיוצר בשיתוף עם איפנמה הברזילאית. ב-2011 הכנסתה המשותפת עם בעלה, שחקן הפוטבול האמריקאי טום בריידי, הייתה כ-76 מיליון דולרים, יותר ממה שהרוויחו בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי או ג'יי זי וביונסה.

את ליין הלנז'רי של ג'יזל ניתן להשיג בחנויות הופ, אוסישקין 58, רמת השרון; קניון רננים, רעננה; אולה", פרישמן 88 (כיכר מסריק), תל אביב; קניון שרונים, הוד השרון.

טווח מחירים:
תחתונים: 109-269 שקלים
חזיות: 349-629 שקלים
הלבשת בית: 539-849 שקלים

חזיות במידות: D80-B70

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חזייה: 499 שקלים; תחתונים: 229 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קומבניזון: 849 שקלים; מחוך: 629 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קומבניזון: 589 שקלים; חזייה: 489 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחוך: 619 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חזייה: 369 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חזייה: 409 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully