וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולצת רשת: שושלת הג'ינס

טל דרורי

31.1.2012 / 16:02

מדור חולצת רשת מבקר השבוע באתר של מותג ג'ינסים רותח שמביא איתו גנים משובחים מהסבנטיז והרבה סטייל נצחי ואפילו אפשר להשיג אותו בארץ

שם: MiH Jeans

משמעות השם: ראשי התיבות של Made in Heaven, שמו המקורי של המותג מהסבנטיז, שהם עדות לכך שבעידן הטוויטר הנוכחי כמה שפחות אותיות יותר טוב.

לוקיישן: http://www.mih-jeans.com

ז'אנר: מותג ג'ינסים חתיכי במיוחד שמשתלט על סצינת הדנים העולמית עם עזרה מכל הסלבריטאיות הנכונות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'ינסים היסטורי של 'מייד אין הבן'/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריילר: Made in Heaven היה הג'ינס להיראות בו בשנות ה-70 העליזות. המותג יליד בריטניה ביסס לו מעמד פשיוניסטי בינלאומי ואומץ על ידי אייקונות ידועות בזמנו דוגמת ג'ין בירקין ופארה פוסט. הרצה מהירה של 40 שנה קדימה, והמותג נולד לו מחדש עם שם מקוצר ואדג' מגניב. את מקומן של בירקין ופוסט תופסות היום מייצגות הולמות לעשור הנוכחי, כמו ריהאנה וג'סיקה אלבה .

קלואה לונסדל, שאחראית היום על המותג, נולדה כשבדמה זורם בד הדנים. אבא שלה הקים בלונדון את רשת חנויות הג'ינסים המפורסמת jean Machine ואימא שלה הייתה דוגמנית ג'ינסים מוכרת. מכל מקום, הסנדק שלה הוא זה שהביא לעולם את Made in Heaven. עם הקשרים המשפחתיים הללו לא מפתיע שקלואי מצאה עצמה עמוק בתוך עולם האופנה כרוכה בתוך בד הג'ינס. היא למדה אופנה בסינט מרטין, הקולג' הלונדוני ללימודי אומנות שלא מפסיק להנפיק מעצבי על והתמחתה ועבדה אצל המעצבת Nichol Farhi. ב-2005, ואחרי שקיבלה אישור רשמי, השיקה מחדש את המותג.

האמביציה של המותג הנוכחי זהה לאמביציה של המותג המקורי- לעצב ולייצר את הג'ינס הכי טוב ביקום. שאפתנות היא לא מילה גסה ונראה שהמותג בדרך הנכונה עם קולקציית ג'ינסים שעושים מה שג'ינסים טובים עושים - מאריכים את הרגל ומרזים את הגזרה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'ינסים שווים ומחמיאים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה בפנים: מסקירת החנות המקוונת ניכר ש MiH- הוא מותג שאוהב להתנסות. אפשר למצוא שם ערב רב של גזרות וסגנונות סופר נשיים שמתאימים לכל טעם אופנתי. המותג גם אינו מהסס להסתכל מעבר להשראה ולהביא רטרוספקיטיבה לחלק מהדגמים.

בגדול, אפשר למצוא שם קשת רחבה של דגמי סקיני, גזרות רגל מתרחבת במספר גרסאות שונות, דגמי בויפרינד רפויים ואפילו ניסיון אמיץ להחזיר לחיים את אוברול הג'ינס הנכחד. מעבר לאקלקטיות של המבחר, חלק מהדגמים עשויים במספר גרסאות (למשל מותן גבוה ומותן נמוך) במטרה להתאים אותם לכל סוגי הגוף האפשריים. רבים מהדגמים באים לא רק בכחול ג'ינס אלא בקשת צבעים יפיפיים עם נוכחות חזקה של פסטלים אביביים.

המחירים, אגב, זהים למחירי ג'ינסים מעצבים אחרים בשוק ומסתכמים בכ-900 שקלים. בנוסף המותג התרחב לו להלבשה כללית עם קולקציה אלגנטית ונקייה במחירים שהנייר אינו יכול לסבול.

יונת דואר: אין מאתר הבית אך יש משלל חנויות מקוונות אחרות כמו נט-א-פורטר, אסוס, 'מיי וורדרוב'.

בנוסף הוא נמצא בשתי חנויות ישראליות: Anik, רחוב גאולה 47, תל אביב; Tootsie, רחוב אחימאיר 21, מרכז שוסטר, תל אביב.

אקסטרה: תחת תגית 'חנות' ותת תגית Find Your Fit אפשר למצוא מסמך כמעט אקדמי שמסביר בפרוטרוט כיצד הג'ינסים של MiH מעוצבים על מנת למקסם את ההתאמה על הגוף. ממיקום וגודל הכיסים, לאורך הרוכסן, לפתיחת התפר. כל גזרה זוכה לניתוח מעמיק שיסייע לגולש לרכוש את הג'ינס הנכון עבורו. גם למי שלא מתכנן לרכוש אך מתעניין במדעי הג'ינס צפויה קריאה מרתקת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יעבוד? אוברול ג'ינס/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ג'ינסים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully