וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משכורת 13: פריט אחד ב-50 אלף שקלים

לירוי שופן

3.2.2012 / 10:36

בית האופנה פאקו רבן נולד מחדש כמותג אולטרה יוקרתי ואולטרה סקסי. מדור משכורת 13 חוגג את הקאמבק ומאמץ שמלת ערב מתוך הקולקציה החדשה ב-48 אלף שקלים

שמלה מתוך קולקציית קיץ 2012 של פאקו רבן. AP
בנויה חוליות-חוליות כמו שריון. פאקו רבן לקיץ 2012/AP

לא רק בשמים מתקתקים ומערפלי חושים בשם חנפני כמו One Million ואריזות שדומות למטילי זהב - בית האופנה פאקו רבן, סמל ההמצאה של שנות ה-60 והפנים של ההארדקור הוויזואלי בשנות ה-80, מכריז על לידה מחדש. לאחר שלא הנפיק שום קולקציה מאז 2006, בחודש אוקטובר האחרון, בשבוע האופנה של פריז לקיץ 2012, הציג הבית את קולקציית הביכורים של המעצב החדש העומד בראשו - ההודי מאניש ארורה.

לאחר מבט חטוף ביצירה, שתעמוד למכירה החל מהחודש הנוכחי, כבר ניתן להבין שזה קאמבק אמיתי. כל אחד מהפריטים בקולקציה (כולל כובעי הענק שעוצבו במיוחד על ידי פליפ טרייסי או הנעליים האמתניות שיצר ניקולאס קירקווד) מייצר אפקט שאפשר לכנות בקצרה 'פלאש, פלאש, פלאש'. לא רק משום ששמלות הערב עתירות הדחף המיני מתאימות לשטיח האדום, אלא שהן מסנוורות, בכל מובן אפשרי. מוטיב חוזר של ברק ואור, רפרנסים לכתב ידו העתידני של רבן עצמו וצלליות שאוחזות את הגוף ומחצינות את קימוריו, יוצרות פצצה רדיואקטיבית שמותירה סביבה נשורת זרחנית.

אבל ארורה – שעשה ככל יכולתו לשמור על רוח החדשנות השמורה למותג - לא מייצר בגדים קלי דעת, אלא עיצובים שמזמנים כוונות רציניות לשבירת תוכניות חיסכון. כמו שאחת השמלות הבולטות מתוך הקולקציה, הבנויה כשריון מתכת ועור פיתון, מוכיחה - עם המשב ההיפרבולי וחושף הרגליים מתגלה גם אופנה דקדקנית, סבוכה, הנשענת על אמנויות עדינות. הרי מבט קרוב יגלה כיצד החוליות מעוצבות באופן שגורם לשמלה ללוות בדייקנות את תנועתו של הגוף. מעין אמירה שמצליחה להצליב בין יופי חיצוני לפנימי. כמובן, שההשוואה למהלך שיצר לפני מספר שנים כריסטוף דקרנן לבלמיין מתבקשת, אבל היא לא מפחיתה בעוצמת החזרה לסדר היום האופנתי. למעשה, היא אפילו מחזקת אותה, כי עם יד על הלב – כמה מעצבים מצליחים לרקוח מנות שוות של פריצות ואינטליגנציה ב-48 אלף שקלים?

ניתן להשיג כאן, עם משלוחים בחינם לישראל

משכורת 13: עוד פריטים שיעלו לכם יותר מדי כסף

שמלה מתוך קולקציית קיץ 2012 של פאקו רבן. AP
ועכשיו עם יותר רגליים/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully