וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישראלים לא מתנפלים על אמריקן איגל

יואב מאיר

3.2.2012 / 15:06

בבוקר פתיחת הסניף הראשון של אמריקן איגל בישראל, נצפו קומץ קונים בכניסה לחנות בקניון רמת אביב, הרחק מההיסטריה שליוותה את הגעתן של Forever21 או H&M לארץ

אבי כהן

באופן מפתיע ובלתי ישראלי לחלוטין, לא נרשמה כל התנפלות המונית על הבגדים של אמריקן איגל, בפתיחת הסניף הראשון הבוקר (שישי) בקניון רמת אביב. הרשת האמריקאית, שהוקמה בסוף שנות ה-70, הספיקה לפתוח מאז כאלף חנויות המתפרשות ברחבי העולם, והיא מציעה סגנון ק'זואל במחירים עממיים. הבגדים מכוונים בעיקר לצעירים בגילאי 15-25 ולא מצריכים בארנק יותר מאשר 199 שקלים לג'ינס או 100 שקלים לטישירט, ובכל זאת, הם לא גרמו לחובבי האופנה להשקיע מאמץ עילאי כדי להגיע לפתיחה, כפי שהם יודעים לעשות היטב כשהם רוצים לשים ידם על שמלה מהקולקציה החדשה של H&M או סריג של Forever21.

אולי הסיבה נעוצה בשמש שהפציעה אחרי ימים של גשם ומשכה אנשים אל הרחוב, הרחק מהקניון ואולי היה זה הרעיון להשיק את החנות בקניון רמת אביב דווקא, בעל תדמית יוקרתית יחסית למרכזי קניות אחרים, שהביא לפתיחה שקטה של החנות. ואולי פשוט רעיונות העיצוב של אמריקן איגל נראים כמו משהו שכבר יש לנו בארון ואפילו צעירים קלי דעת כבר לא מתרשמים מעוד רשת שנראית כמו פוקס (שהיא גם יבואנית המותג), אפילו אם היא מגיעה מארצות הברית ונמצאת בהישג יד.

צילום: אבי כהן
עריכה: רן צימט
טקסט: אדר ריכטר

מה יש לאמריקן איגל להציע?

היסטריה בפתיחה של Forever21

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully