וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: ריח של משהו חדש באוויר

שירלי אכסלרוד

5.2.2012 / 12:33

ים, זיעה, פלאפל, גרעיני חמניות ומשמשים מסוכרים - מדור קוסמטיקה קלה מרסס את עצמו בבשמים חדשים, ולא תמיד יוצא מרוצה

אסתי לאודר - האמנם יוניסקס?

ריחות המזרח התיכון – גירסת אסתי לאודר: "ורד מזוקק, עלי כותרת של אדמונית, תיבול מסחרר של פלפל ורוד".

ריחות המזרח התיכון – גירסת המציאות: ים, זיעה, פלאפל, גרעיני חמניות.

אז מסתבר שבאסתי לאודר החליטו ללכת לקראת הלקוחות הלבנטיניים שלהם, ולייצר ניחוח יוניסקס שיתאים לצרכני המזרח התיכון "ואהבתם לניחוחות עשירים מאוד עם פיזור ונוכחות חזקים", משפט שהסאבטקסט שלו מרמז שאנחנו מגזימים עם הכמויות.

הנסיינית פ' גרסה שהניחוח הוא לכל הפחות, הממממ, מעניין, ואיך שלא נסתכל עליו, הוא בוודאי יותר נשי מיוניסקסי. "בצד הטוב, מדובר באחד הריחות המקוריים ויוצאי הדופן שיצא לי לנסות. מאוד מתובלן -ממש כמו לרחרח חנות תבלינים בשוק, מאוד חם ודי כבד. עשוי להיחשב חושני בנסיבות מסויימות, בעיקר אם משתמשים בו במידה, ובעיקר אחרי שהוא דוהה קצת על העור. בצד הפחות טוב, אני בהחלט יכולה לראות אנשים נרתעים ממנו. התזה מיותרת ואת מריחה כמו חליטה".

WOOD MYSTIQUE של אסתי לאודר. 100 מ"ל ב-650 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דונה קארן - רמזים ללימון

נאמנים לאג'נדה לפיה בושם אינו עוד נוזל המשמש לפיתוי ו/או להסוואת ריחות גוף לא נעימים, אלא יישות עצמאית עם חלומות על שלום עולמי, השיקו בדונה קארן בן נוסף למהדורת ה-PURE, בושם שכולו מעשים טובים, תמיכה ותרומה לארגוני סיוע אפריקאיים.

כמו קודמו בניחוח הווניל, גם ה-PURE החדש יכול להשוויץ בבקבוק הכי יפה, הכי נקי והכי אלגנטי שתוכלו למצוא. רק שאת ניחוח הווניל המתוק עד אימה החליף הפעם ניחוח ורבנה, עם רמזים ללימון – פרשי, רענן ומוצלח בטירוף, שיתאים לכן מעכשיו ועד ליזע ולדמעות של הקיץ.

pure DKNY, Drop of Verbena של דונה קארן. 50 מ"ל ב- 410 שקלים; 100 מ"ל ב-590 שקלים,

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טום פורד - הישמרו לנפשותיכן

החיבה העזה שרוחש מעצב העל טום פורד לשערוריות לא באה לידי ביטוי בבושם החדש שלו, אלא אם תקראו למיגרנה שקיבלה ד' שערורייה. הניחוח שמוגדר כ"אירופאי, קלאסי ומגונדר", מורכב מאיריס, יסמין וסיגליות, ונתון בבקבוק זכוכית סתמי למראה. "הישמרו לנפשותיכן! ריח זקן, בקבוק זקן, כאב ראש. בהתזה ראשונה היה נדמה לרגע שהניחוח סביר, אבל בחלוף השעות התגלה ניחוח כבד, אלים ומטריד. שלא ימהר לנטוש את הדיי ג'וב".

VIOLET BLONDE של טום פורד. 50 מ"ל ב-495 שקלים; 100 מ"ל ב-695 שקלים. להשיג ברשת אפריל והמשביר לצרכן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לנקום - הגירסה המקורמלת

נסיינית המדור ש', שעפה פה על הגירסה הקודמת של הטרז'ור, ה-LOVE, היתה פחות מרוצה מהגירסה החדשה והמתוקה למכביר של הבושם האהוב: הבקבוק אותו בקבוק צר ואלגנטי, ורד הסאטן השחור והאייקוני עדיין מקשט אותו בגאווה, אבל הקסם החמציצי והצעיר של הגירסה הקודמת הלך לאיבוד בנפתולי הסוכר של הגירסה המקורמלת החדשה.

הבקבוק עבר אחר כבוד לנסיינית א', שאוהבת את הניחוחות שלה יותר דרמטיים: "ריח נשי, עשיר ומתוק בטירוף. הוא עמיד להפליא, והשארתי אחרי שובל נעים גם אחרי שעות. אבל מה, מתאים רק למי שמסוגלת להתמודד עם ריחות בוגרים יותר ומשמעותיים יותר".

TRESOR MIDNIGHT ROSE של לנקום. 50 מ"ל ב-450 שקלים; 75 מ"ל ב-560 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קלואה - מטהרי אוויר בריח ערוגת ורדים?

הניחוחות של קלואה הולכים על החבל הדק שבין יוצאי דופן לבין מטהרי אוויר בריח ערוגת ורדים, ובדרך כלל מצליחים לצאת מזה בכבוד. הפעם הצליח להם במיוחד, עם ריח טלק ענוג שמצליח בדרך פלא להיות קצת יותר נשי, וקצת פחות תחת של תינוק. עוד במרכיבים: איריס, מושק עינבר ווניל. הבקבוק, כתמיד, פשוט ומקסים.
LOVE intense, Chloé - 50 מ"ל ב-534 שקלים; 75 מ"ל ב-682 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

איסי מיאקי - סוכר, יסמין וחבצלת

מהדורת הזהב של איסי מיאקי אמנם הושקה לכבוד הסילבסטר, אך מכיוון שהיא מכילה גם משמש מסוכר, אין מתאימה ממנה לחגיגות ט"ו בשבט. הנסיינית ח' חיבבה גם את יתר המרכיבים הלא אכילים - יסמין וחבצלת – וציינה כי מדובר ב"ניחוח של האלפיון העליון" – מתוחכם, מתנשא ומעט מריר בקצוות, ומרירות, כידוע היא תכונה נעלה. הבקבוק החרוט הנצחי מוזהב הפעם – כי משהו צריך להצדיק את השם.
L’EAU D’ISSEY gold absolute של איסי מיאקי. 50 מ"ל ב-511 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • בשמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully