וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וניטי פייר: כל האופנה בגיליון הוליווד השנתי

מה לבשו 11 השחקניות המבטיחות שמופיעות על השער המשולש של גיליון הוליווד השנתי של וניטי פייר, ומי מהן זכתה להיות על "השער האמיתי" המוצג בדוכני העיתונים?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נשות הוליווד הצעירה על שער "גיליון הוליווד" של "וניטי פייר" השנה משמאל לימין, רוני מארה, מיה ואסיקובסקה, ג'ניפר לורנס, ג'סיקה צ'אסטיין, אליזבת אולסן, אדפרו אודיו, שיילין וודלי, פאולה פאטון, פליסיטי ג'ונס, לילי קולינס, בריט מרלינג/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאז 1995 מקדיש "וניטי פייר", מגזין אמריקאי לתרבות פופ ואופנה, את גליון מרץ לקולנוע ההוליוודי, ובמיוחד לסרטים ושחקנים המועמדים לפרס האוסקר אותה שנה.

השנה צילם את השער לראשונה צלם האופנה מריו טסטינו (רבים משערי "גליון הוליווד" הקודמים צולמו על ידי אנני לייבוביץ), ונראות בו קבוצה של שחקניות הוליוודיות צעירות ומבטיחות. תמונת השער מתקפלת לשלושה חלקים ו-11 הכוכבות צולמו על רקע טרקלין בהשראת הארט דקו של שנות ה-20. על השער השנה רו?ני מארה, מיה וואסיקובסקה, ג'ניפר לורנס, ג'סיקה צ'סטיין, אליזבת "ליזי" אולסן, אדפרו אודיה, שיילין וודלי, פאולה פאטון, פליסיטי ג'ונס, לילי קולינס ובריט מרלינג.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השער "האמיתי". משמאל לימין, רוני מארה לובשת רלף לורן, מיה ואסיקובסקה לובשת רלף לורן, ג'ניפר לורנס לובשת דונה קארן, ג'סיקה צ'סטיין לובשת ארמני/מערכת וואלה!, צילום מסך

האחראית על תחום הסגנון והאופנה במגזין, ג'סיקה דיל, הלבישה את השחקניות בשמלות סאטן ונוצות בגווני פסטל רכים. בחלק השמאלי של התמונה (החלק ה"שווה" להיות בו בכל שער טריפטיכון של "וניטי פייר", כיוון שהוא למעשה תמונת השער הנגלית לעין מעל דוכן העיתונים), נראות ארבע מן המצולמות ומי שנחשבות להכי חמות בקבוצה; רו?ני מארה (27) ומיה וואסיקובסקה (22) לובשות רלף לורן, ג'ניפר לורנס (21) לובשת דונה קארן וג'סיקה צ'סטיין (30) לובשת ארמני. שתיים מן המצולמות פה מועמדות לאוסקר, רו?ני מארה ("נערה עם קעקוע דרקון" וג'סיקה צ'אסטיין ("העזרה"). מעניין שמארה שנקשרה לסגנון הפאנק גותי של דמותה בסרט, ההאקרית המוזרה ליסבת' סלנדר, הולבשה דווקא בלא פחות מוורוד בייבי. אבל בזכות השיער השחור ובמיוחד הפוני הקצרצר-ישר, לא קשה לזהותה. ג'סיקה צ'סטיין אשר בתפקידה כאשת פרברים דרומית בלונדינית המכונה על ידי שכנותיה כ"זבל לבן", נראית בשיערה הג'ינג'י הטבעי שסורק בסגנון הוליווד של פעם המתכתב עם שיער האש הזכור של ריטה הייוורת'. וואסיקוסבקה ולורנס, שתיהן באפור פנינה ובפנים המוטות לאותה זווית ימנית משלימות קומפוזיציה מוצלחת של תמונה מעידן הג'אז עם טוויסט עכשווי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אמצע השער המשולש, משמאל לימין, אליזבת אולבן לובשת סלווטורה פראגמו, אדפרו אודיו לובשת קרולינה הררה, שיילין וודלי לובשת רלף לורן/מערכת וואלה!, צילום מסך

בחלקו האמצעי של השער, לא נדרשת חדות עין להבחין משמאל בבת דמותן של האחיות אולסן ישובה משמאל. אחותן הצעירה של התאומות הפשיאניסטיות ושחקנית מוכשרת, אליזבת "ליזי" אולסן (21), מי שנחשבת ל"איט גירל" של הקולנוע היום ול"איכותית" בבית אולסן (היא מסיימת בקרוב לימודי תיאטרון ב-NYU ונקשרה עד כה לקולנוע עצמאי) נראית מבוגרת כפי גילה בשמלת פראגמו סלווטורה תכלכלה עמוקת מחשוף וי. לעומת זאת, באמצע, כהת העור היחידה על השער (מה שגרר לא מעט ביקורת) אדפרו אודיה (33), שהשאירה רושם רב בתפקידה ב"פאריה" כלסבית בת 17 במשפחה שמרנית, נראית מחוייכת וצעירה מגילה בשמלת קרולינה הררה אפרורה אסימטרית, אחת השמלות היפות והמחמיאות בשער. מימין, שיילין וודלי (20) הזכורה לטוב מתפקידה כבתו הבכורה של ג'ורג' קלוני ב"היורשים" עבורו הייתה מועמדת לגלובוס הזהב לובשת סטרפלס מינימליסטי ורדרד של רלף לורן ומאופרת בכבדות - סגנון שלא מאפיין אותה אך התגלה כמחמיא למדי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
על השליש הפחות נחשב של השער, מימין לשמאל, פאולה פאטון לובשת לוריין סקוט, פליסיטי ג'ונס לובשת ברברי, לילי קולינס לובשת קלווין קליין, בריט מרלינג לובשת טומי הילפיגר/מערכת וואלה!, צילום מסך

בחלק השלישי של השער, מופיעים באופן מסורתי הפרצופים הפחות "נחשבים" והפחות ידועים בקרב קבוצת המצולמות. באופן לא מפתיע, המעצבים האחראים על השמלות, מפורסמים יותר מן המציגות אותן. פאולה פאטון (37) יושבת משמאל בשמלת כתפיות לבנה של לוריין סקוט, צעיף נוצות ותסרוקת "פרינסס ליאה". פליסיטי ג'ונס (28), כנציגה הבריטית על השער, לובשת ברברי אפור מדיום ויושבת על צעיף פרווה לבן, אך מתאים. לילי קולינס (21), בתו של המוזיקאי פיל קולינס, לובשת שמלת כתפיות ספגטי אלמוגית של קלווין קליין אלמוגי שנראית עליה טוב ממה שהיא נראתה על דוגמנית המסלול. שיערה השחור סורק בסגנון שלגייה באופן לא מפתיע - היא מגלמת את שלגייה בקומדיית הפנטזיה הקרובה לצאת "מראה, מראה" (עם ג'וליה רוברטס בתפקיד המלכה הרעה). בריט מרלינג (28), גם מפיקה, תסריטאית ובמאית שכיכבה ב"ארץ אחרת", דרמת מדע הבדיוני זוכת פסטיבל סאנדנס, לובשת טומי הילפיגר תכלכל שבאופן ממש לא מקרי מזכיר את שמלת רלף לורן שלובשת רו?ני מארה - הילפיגר ידוע כבר שנים ככזה המקבל השראה יוצאת דופן מלורן.

סרטון מאחורי הקלעים של צילומי השער

כמה מן השמלות כפי שנראו על המסלול העונה

רלף לורן. Peter Michael Dills, GettyImages
תצוגת רלף לורן בניו יורק, אביב/קיץ 2012/GettyImages, Peter Michael Dills
רלף לורן. Peter Michael Dills, GettyImages
תצוגת רלף לורן בניו יורק, אביב/קיץ 2012/GettyImages, Peter Michael Dills
תצוגת קלווין קליין בניו יורק, אביב/קיץ 2012. Peter Michael Dills, GettyImages
תצוגת קלווין קליין בניו יורק, אביב/קיץ 2012/GettyImages, Peter Michael Dills
תצוגת לוריין סקוט בניו יורק, אביב/קיץ 2012 (צילום: אימג'בנק - Gettyimages). Peter Michael Dills, GettyImages
תצוגת לוריין סקוט בניו יורק, אביב/קיץ 2012/GettyImages, Peter Michael Dills
תצוגת אביב 2012 של קרולינה הררה בניו יורק. Frazer Harrison, GettyImages
תצוגת קרולינה הררה בניו יורק, אביב/קיץ 2012/GettyImages, Frazer Harrison
קרלי קלוס מדגמנת שמלה מקולקציית ריזורט 2012 של פראגמו, ניו יורק, ספטמבר 2011. Andrew H. Walker, GettyImages
תצוגת סלווטורה פראגמו בניו יורק, ריזורט 2012/GettyImages, Andrew H. Walker
  • עוד באותו נושא:
  • אוסקר 2012

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully