וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופינג ברשת: ולנטיין עם שיק

הילית וולברג

9.2.2012 / 11:53

המפתח לרכישה מוצלחת של פריטי לבבות הוא לדאוג שלא כל מרכיבי הקיטש פועלים בבת אחת - 5 פריטים ב-100 עד 1628 שקלים

אחת לכמה זמן כיף לשלוף את הפריטים הנועזים יותר מהארון כדי להתלבש באופן מיוחד מהרגיל. חג האהבה הלועזי, ולנטייןvalentine's day, מייצג בדרך כלל הזדמנות שכזו להשוויץ ברפרטואר הלבבות, התחרה והפריטים האדומים באופן כללי. אלא שהשיווק הקדחתני של הפריטים הללו באתרי הקניות ברשת והמסחור האדיר של החג, יכול להוציא את החשק מכל מה שצפוי ומאוס באהבה. אחרי הכל, לבבות זה רומנטי, אבל לא חייבים ללבוש אותם בצורה בנאלית או משעממת.

אם אתם אוהבים להתלבש על פי נושא, חפשו את הגרסה הפחות מפורשת לחג האהבה. לא כל לב חייב להיות אדום והכיתובים על החולצות יכולים להיות מקוריים יותר מ"Love is all we need". המפתח לרכישה מוצלחת של פריטי לבבות הוא לדאוג שלא כל מרכיבי הקיטש פועלים בבת אחת. בכל מקרה, וזה נכון עבור כל פריט ששובה את העין ברשת, הכי חשוב ללכת עם הלב. ועם כרטיס האשראי. חג אהבה שמח!

ב-100 שקלים: גרבוני לבבות

גרבוני הלבבות של אורבן אאוטפיטרז מעודנים מספיק כדי לא ליפול למלכודת התחפושת. מרחוק לא ממש רואים שמדובר בלבבות ומקרוב אפשר להנות מהפרטים הקטנים. הגרבונים באים באדום ובשחור כך שאפשר לבחור מראש את מידת המילוליות שאתן מעוניינות להעניק לאאוטפיט.

גרבוני לבבות של אורבן אאוטפיטרז. מחיר: 53 שקלים.
עלות משלוח: 30 דולר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ב-200 שקלים: תיק לב

אם הקלישאה האופנתית דוגלת בגישת ה"אין כזה דבר יותר מדי נעליים", אז הפאסה החדש הוא "אין כזה דבר יותר מדי תיקי צד". תיק הלב המושלם הזה משעשע בלי לפגום במראה הקלאסי שלו והוא ישתלב מושלם עם מראה נשי קיצי כולל או עם תלבושת פשוטה על טהרת הג'ינס והחולצה.

תיק לב ב-www.modcloth.com. מחיר: 200 שקלים. עלות משלוח: 29 דולר בממוצע, בהתאם לכמות הרכישה וסוג הפריט.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ב-300 שקלים: חולצה של סוניה ריקל

"מעודן" הוא לא התיאור הראשון שיעלה בראש עבור פריט של סוניה ריקל ולמרות הכל, יצא שדווקא הפירוש שלה ללבבות ואהבה בקו המסחרי שלה נעשה בעידון ובטעם שמדבר למכנה משותף רחב יותר. בסופו של דבר שיק פריזאי מייצג רומנטיות יותר מכל סמל, ולוק הפסים הנפוץ עם הטוויסט הקל בשרוולים והדפס הריץ' רץ' בצורת לב עם הסרט השחור הקטן, מפרשים אהבה בצורה הכי יפה שיש.

חולצת הדפס של סוניה ריקל ב-www.theoutnet.com מחיר: 289 שקלים. עלות משלוח: 16.5 פאונד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עד 500 שקלים: נעלי עקב מנומרות

הנעליים של T.U.K, מותג אמריקאי שמבוסס על גישה בריטית לאופנה, הוא חגיגה של אהבה גם בלי יום חג בלוח השנה. נעלי הדפס הפומה האלו באות עם 12 ס"מ של עקב שמגובה ב-2 ס"מ של פלטפורמה נסתרת, מה שמקל על הצעידה בהן. ההדפס עצמו צבוע בזהב, כסף וברונזה – שילוב מטאלי נפלא - והיופי האמיתי הוא כמובן בפרטים הקטנים, כמו למשל בלב הקטנטן המחורר בגוף העקב ובסוגר הלב שעל הרצועה.

נעלי עקב מנומרות של טי.יו.קיי ב-www.modcloth.com מחיר: 456 שקלים. עלות משלוח: 29 דולר בממוצע, בהתאם לכמות הרכישה וסוג הפריט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ללא גבולות

על פניו לא מדובר במוצר קלאסי ליום האהבה, אבל לפעמים הסיכה היא רק תירוץ (לא שצריך תירוץ כדי לרצות את מעיל הברדס היפהפה הזה של Miu Miu). השילוב הביזארי-כמעט בין החום הבהיר הגברי לבין הצבעים התינוקיים של סיכת הלב הופך את הפריט הזה למסקרן ולא צפוי מראש. הברדס העליון לא מעיק על הגזרה ומונח ברוך על הכתפיים והכפתורים והכיסים מתמזגים בתוך הבד בדיוק מושלם.

מעיל ברדס של מיו מיו ב-www.theoutnet.com. מחיר: 1628 שקלים. עלות משלוח: 16.5 פאונד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully