וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משכורת 13: תיק אחד מיוחד ב-10 אלף שקלים

לירוי שופן

10.2.2012 / 8:11

מדור משכורת 13 מקבל את המתנה האולטימטיבית לכבוד שבועות האופנה - סדרת תיקים במהדורה מוגבלת של מיו מיו, בעיצוב מטורף ומנקר עיניים

מותג האופנה האיטלקי מיו-מיו, שלצורך זיהוי מהיר ניתן להגדירו כאחות הקטנה של פראדה, חוגג את עונת תצוגות האופנה לחורף 2012-13, שנפתחת ממש בימים אלה, באקט מרשים ומנקר עיניים באחת – קולקציה במהדורה מוגבלת של 46 תיקים בעיצוב שלכל הפחות ניתן לכנותו אקלקטי.

עיצוב הבסיס של התיקים, שנוצרים בעבודת יד לפי ההצהרות, זהה. זהו מעין תיק איקוני למיו מיו שנראה כארנק ענק. האלמנטים המייחדים דגם אחד ממשנהו הם החומרים והצבעים. לצד עורות בשלל גימורים, כמו גם בדי ג'ינס, פאייטים, אבנים ופתיתים מנצנצים (מהסוג שקישט את הנעליים המפורסמות מהעונה הקודמת), משולבים גם עורות אקזוטיים באופיים של שלל חיות, כמו קרוקודיל או יען. בקיצור, תמצית חלומותיהן של המקוות להצטלם בבלוגי אופנת רחוב.

עם זאת, לא כל אחד יצליח לשים את ידו על הקולקציה, בלי קשר לטווח המחירים (5,700 – 10,640 שקלים) או לעובדה שיוצרו מהם כמויות קטנות. מתסבר, שישנו גם קושי גיאוגרפי. התיקים הראוותנים, שנראים כאילו ונבזקה עליהם אבקת פיות פסיכוטית וקיטשית במכוון, יושקו בדרך אקסקלוסיבית. ביומו הראשון של כל שבוע אופנה שיתקיים בניו יורק, לונדון, מילאנו ופריז (או במילים אחרות – שבועות האופנה החשובים בעולם), תושק בחנות מיו-מיו המקומית קולקציית התיקים הספציפית לעיר. כך, לכבוד שבוע האופנה בניו יורק הושקו ביום חמישי האחרון 16 דגמים שונים, מה שמותיר לכל אחת מהערים האירופאיות 10 דגמים. כדי להלל את התיקים עוד יותר – ובעולם האופנה הגבוהה ההילה הנכונה היא המפתח – התיקים המדוברים ילוו במספר סידורי שיבטיח שהם חלק מסדרת שבוע האופנה, ולכל אחד מהם יוצמד קטלוג שיחשוף את שאר העיצובים בקולקציה. ללא ספק, מי שיצליח לעמוד בכל משוכות, ירגיש הרבה יותר טוב עם עצמו.

ניתן ליצור קשר לחנויות הרלוונטיות ולנסות להזמין לישראל, תלוי במידת המלאי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • תיקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully