וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימס ריצ'רדסון תפתח שתי חנויות ויקטוריה'ס סיקרט בנתב"ג

עדי דברת-מזריץ

13.2.2012 / 8:24

בחנויות ימכרו מוצרי טיפוח, אקססוריז והלבשה תחתונה לדרך. לא ימכרו חזיות ובגדי ים. המחירים יהיו גבוהים מארה"ב

ג'יימס ריצ'רדסון פותחת שתי חנויות של מותג ההלבשה התחתונה 'ויקטוריה'ס סיקרט' בנתב"ג. החנויות יקראו 'ויקטוריה'ס סיקרט' ושם המותג יתנוסס על שקיות האריזה אך הן יהיו בקונספט שונה משל חנויות המותג המוכרות בעולם הנקרא 'ויקטוריה'ס סיקרט ביוטי אנד אקססוריז'. מדובר בחנויות לא גדולות, שישתרעו על פני 120 מ"ר בלבד.

ויקטוריה'ס סיקרט בעולם ידועה בעיקר בעקבות ההלבשה התחתונה שלה, ובראשן החזיות. בחנויות בנתב"ג לא ימכרו חזיות ובגדי ים אלא רק הלבשה תחתונה 'על הדרך' דוגמת תחתונים, כותנות לילה, פיג'מות ועוד. זאת כיוון שבחנויות לא יהיו תאי מדידה.

ויקטוריה'ס סיקרט. GettyImages
תצוגת ויקטוריה'ס סיקרט, פברואר 2012/GettyImages

ההלבשה התחתונה תהווה רק כרבע מתמהיל המוצרים בחנויות. מחצית מהמוצרים שימכרו בחנות יהיו הקרמים, הבשמים, סבונים ומוצרי הטיפוח האחרים של ויקטוריה סיקרט. רבע מהמוצרים יהיו מוצרים נלווים דוגמת תיקים ותיקי רחצה, תכשיטים וחגורות.

ככל הנראה הצדדים כבר הסכימו על תנאי החוזה והוא צפוי להיחתם בימים הקרובים וכפוף לאישור רשות שדות התעופה. החנויות צפויות להיפתח לקראת הקיץ. חנות אחת תיפתח במתחם הדיוטי פרי בנתב"ג והשניה במתחם הקניות לפני הבידוק הבטחוני שפתוח לקהל הרחב. המחירים צפויים להיות גבוהים ממחירי ויקטוריה סיקרט בארצות הברית אלא זהים למחירי הרשת בחנויות שהיא מפעילה בקונספט דומה באירופה ויעלו עד 25 דולר לפריט.



מדובר בקונספט שויקטוריה סיקרט מפעילה מזה שנה וחצי עם 70 חנויות, בעיקר בשדות תעופה אך גם במרכזי ערים. חנויות בקונספט דומה ניתן למצוא בשדות תעופה באנגליה, בהולנד, בארגנטינה, באוסטרליה ועוד. בכל הנוגע לחנויות דגל גדולות של המותג עצמו הרשת לא יצאה מארה"ב וצפויה בימים אלה לפתוח חנויות בלונדון ולהפעילן עצמאית. החנות הראשונה תיפתח ברחוב 'בונד' בלונדון ותשתרע על פני יותר מ-1,500 מ"ר.

לאורך השנים ניסו גורמים רבים להביא את המותג לישראל ללא הצלחה.


מג'יימס ריצ'רדסון סירבו להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully