וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה מתמודדת עם גברים מבאישים

שירלי אכסלרוד

16.2.2012 / 11:31

מדור קוסמטיקה קלה מתמודד עם גברים מבאישים ומתנסה בבשמים חדשים בניחוח תפוח ירוק, טבק, ואבקת גברים משבט אנשי המערות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המפתחות של היאכטה על האצבע. L'HOMME LIBRE של איב סן לורן/מערכת וואלה!, צילום מסך

אפשר לדבר על איך "הארכיטקטורה העצית של הפצ'ולי ווטיבר קושרת את האקורד במשלב גברי", ואפשר פשוט לומר שהאיב סן לורן החדש הוא הבחור הכי קול בשכונה: פרשי, אוורירי, מסובב את המפתחות של היאכטה על האצבע, וקליל באופן שיהלום גם ימי גשם וגם את ימי הקיץ המיוזעים ביותר, ואתם יודעים שהם בדרך. הניחוח, שזכה לפירגון רב מנשים שרוצות אותו, וגברים שרוצים להיות כמוהו, מכיל רכיבים מעניינים כמו עלי סיגלית, ריחן וכוכב אניס, ומבוקבק במיכל לא מתחכם אך מושלם.

L'HOMME LIBRE של איב סן לורן. 60 מ"ל ב-400 שקלים;, 100 מ"ל ב-563 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
למיזנתרופים ולהרחקת יונים בלבד. KOKORICO של גוטייה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"שום דבר בבושם הזה לא בא לי טוב", התלונן הנסיין ר' על קוקוריקו של ז'אן פול גוטייה. לא הבקבוק בדמות צדודית שחורה ומלחיצה, לא השם הסופר-בעייתי (מה שמת על עצמך? קוקוריקו. לא יתפוס) ובטח שלא הריח המוגזם, המעיק, המתוק והכבד, שלא הרפה גם אחרי שפשוף נמרץ בשלושה מגבונים להסרת המפגע. למיזנתרופים ולהרחקת יונים בלבד.

גוטייה, KOKORICO של גוטייה. 50 מ"ל ב-360 שקלים; 100 מ"ל ב-500 שקלים

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מריח טוב כמו הבקבוק המעוצב. only the brave של דיזל/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד יום, עוד אגרוף של only the brave. כמו בחיים. הפעם – מחווה לאמנות הקעקועים. למה, כי מייסד דיזל, רנזו רוסו חושב ש:"אנחנו נולדים ללא כל סימן עלינו, ואני חושב שחשוב להשאיר סימנים על הגוף שניתן לנו". כשאתה מייסד דיזל, מותר לכל מיני מחשבות לעבור לך בראש. ובסוף אפילו יוצא מזה בושם! הנסיין א' חושב שחבל שהדיון על עיצוב הבקבוק יסיט את הדיון מהדבר האמיתי: ניחוח משובח, עוצמתי והורמונלי בטירוף, עם עמידות של קעקוע. מרכיבים: תפוח ירוק, טבק, ואבקת גברים משבט אנשי המערות. הוראות שימוש: לשים קצת. למעוניינים, במהלך פברואר יצורף כיסוי לאייפון של דיזל על כל קנייה.

Only The Brave Tattoo של דיזל. 75 מ"ל ב-464 שקלים; 125 מ"ל ב-520 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אבהות מחממת. ATTIMO POUR HOMME של פרגאמו/מערכת וואלה!, צילום מסך

פחות 'ניחוח שנושא בחובו עוצמה רבה ברגעים הנחרצים של החיים' כמו שמבטיח מר פרגאמו, ויותר ריח אבהי, במובן הישן והטוב - סיכם הנסיין ג' את חוויית הבושם החדש של סלבטורה פרגאמו. מסתבר שהאבהות מורכבת מחמימות, קלאסיקה, מנדרינה, זעפרן והל, ושבניגוד לחיים האמיתיים, בגירסת הבושם היא קצרת מועד ואחרי כמה שעות נותרה ממנה רק מזכרת עדינה. הבקבוק נאה וסולידי, שום דבר לכתוב עליו הביתה. מומלץ למי שמתגעגעים לריחות בסיסיים של פעם ולכאלה שמחפשים נשים עם תסביך אב.

ATTIMO POUR HOMME של פרגאמו. 60 מ"ל ב-199 שקלים; 100 מ"ל ב-299 שקלים (מחירי השקה)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קצת סטנדרטי. מארז SABON לגברים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בקטנה, המלצה על שני מארזים מקולקציות הוולנטיינס, שיעשו את העבודה גם בימי חול:

כמו תמיד, גם הפעם, SABON, שרק משתבחת עם הזמן, מצטיינת באריזה מעוצבת למופת מהליגה של הגדולים, שמדיפה ניחוח מפתה ברדיוס לא מתקבל על הדעת. רק מה, הבפנוכו קצת סטנדרטי: המארז הוונילי מכיל קרם גוף נחמד, סבון לב אנמי, סבון נוזלי מוצלח ומברשת עיסוי שעושה כואב. 129 שקלים.

ל'אוקסיטן מציעה מארז מוצרים מקו הפיוואן פלורה, שמתאפיין בניחוח נפלא אך קלוש, ולכן מתאים לפרחי קיר ענוגים שלא אוהבים להסריח את החדר. הערכה כוללת ג'ל רחצה, חלב גוף וקרם ידיים משובח. המוצרים בערכה מגיעים באריזות מוקטנות שאפשר לדחוף לכל תיק. 99 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נכנס לתיק בקלות. מארז של ל'אוקסיטן/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully