וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משכורת 13: שמלה לגברים ב-10 אלף שקלים

לירוי שופן

17.2.2012 / 11:00

מה מביאים לגבר שכבר יש לו הכל? שמלה ב-10 אלף שקלים. המעצב החתרני ריק אוונס מוסיף לארון, פריט שאי אפשר להוריד ממנו את העיניים. בקרוב בחתונה שלכם

תצוגת קיץ 2012 של ריק אוונס בפריז. Karl Prouse/Catwalking, GettyImages
נזירים מהעתיד. שמלת משי לגברים ב-10 אלף שקלים/GettyImages, Karl Prouse/Catwalking

אין חדש בחצאיות לגברים, הרי כל מעצב שמכבד את עצמו משריין לעצמו לפחות שתיים במהלך הקריירה. שמלות לגברים, לעומת זאת, הן מחזה נדיר פי כמה. המעצב האמריקאי שנעשה פריזאי, ריק אוונס, נענה לאתגר, והעמיס בקולקציה לקיץ 2012 שמלות מקסי ארוכות וגליליות. בנקודה מסוימת, כאשר עלו עוד ועוד מהן למסלול, חלקן תחת בלייזרים מחויטים, חלקן מונחות בפשטות על גוף הדוגמנים, היה נדמה שבעזרתן הוא מנסה לענות על השאלה האולטימטיבית – מה מביאים לגבר שכבר יש לו הכול?

בכל הזדמנות אחרת המפגן היה עשוי להסתיים כגימיק חסר פואנטה, או לכל היותר שטיק אנדרוגני שחוק שמוצה עד תום כבר מאות פעמים. במקרה הזה, לעומת זאת, היה כיסוי לפרובוקציה, ושילוב השמלות בקולקציה איפשר לקהל לטעום את טעמו המשכר של הרדיקלי. באופן כללי, הייתה זו הפשטה מוחלטת והכללה טוטאלית של כל אבות הלבוש, כשהדמיון הברור לגלביות, או לבגדים אחרים המשמשים את העוסקים בעבודה רוחנית, רמז על כוונתו של מעצב לגעת בשורשים חשופים, ברגע של בראשית.

לצד שמלות סירסאקר, אותו בד גלי למגע המשמש בעיקר לקלאסיקות אמריקאיות, או אחרות שהיו למעשה מעטפת סדין כותנה, הייתה גם שמלה אפורה העשויה משי המעוטרת בהדפס גיאומטרי מחודד ומופשט. ייתכן, שהיא הייתה המשכנעת וההרמונית מכולן, בזכות הגוון המדוייק, ההילה הגותית המרומזת והאופן בו היא שיוותה לדוגמן – או לכל גברבר אחר שיבחר בה – עוצמה השמורה לנזירים. אפילו תג המחיר שלה, כ-10,000 שקלים, קרוב לאל.

ניתן להירשם להזמנה מוקדמת של הפריט כאן, יש משלוחים לישראל

עוד הצעות לפריטים בעלי תג מחיר מזעזע

  • עוד באותו נושא:
  • ריק אוונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully