וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאפקייק: מנעול של מעצב על

טל דרורי

21.2.2012 / 17:30

מדור ממתקי האופנה מגלה שיוקרה נמצאת גם בדרכים - המעצב הניו יורקי אלכסנדר וונג משיק שרשרת אופניים מעוצבת, שתהיה אטרקציה גדולה יותר מהאופניים עצמם לגנבים

אופניים כבר מזמן נחשבים צורת ההתניידות הפשיוניסטית מכולן (למעט מקרים מיוחדים של עקבי סטילטו גבוהים שמחייבים כמובן מונית). אין זה פלא לכן, שמעצבי האופנה אינם נותרים אדישים לעניין ופועלים כדי להוסיף מיני אקססוריז מתאימים לאופניים (גוצ'י אפילו השיקו זוג משלהם).

בניגוד לרבים אחרים, אלכסנדר וונג מתון הרבה יותר וגם נוטה להתרחק מהבנלי. עובדה, הוא מצליח לרענן עם פריט שאף אחד לא חשד אפילו שיש לו פוטנציאל להיות שיקי, כמו למשל שרשרת אופניים מעוצבת. האביזר המכביד והכעור בדרך כלל, שאף רוכב אופניים לא יכול לעזוב את הבית בלעדיו, הופך תחת החזון של המעצב הניו יורקי לפריט מלא סטייל.

השרשרת שעיצב כחלק מקולקציית הפריטים השימושיים שהציג בחודש שעבר, היא באורך 22 אינץ' (56 סנטימטרים), ועשויה לולאות מתכת, כשהמנעול עצמו, כלומר לב העניין, מצופה חיקוי עור קרוקו . מכל מקום, השרשרת עדיין לא ניתנות לרכישה אבל כשזה יקרה היא תעלה 145 דולרים, מה שהופך אותה כמובן לאטרקציה לגנבי אופניים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יקר יותר מהאופניים?/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully