וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניות ברשת: הדרך הנכונה לפריטים צבעוניים

הילית וולברג

23.2.2012 / 9:18

צבעי גלידת סורבה, הם הטרנד מעורר התאבון לקיץ הבא - מדור שופינג ברשת מסביר איך אפשר לזהות את הצבע האמיתי של הבגד המציץ אליכם ממסך המחשב, וממליץ על 5 פריטי צבע שווים

כמו בכל עונה, גם הפעם התכנסה הוועדה לבחירת הצבעים של חברת פנטון כדי להחליט אילו צבעים אתם חייבים ללבוש באביב-קיץ 2012 (אם אתם רוצים להיות מעודכנים כמובן). מעצבי העל מצדם הכתיבו את הטרנדים הצבעוניים שלהם עוד בשנה שעברה, בשבועות האופנה השונים שהתרחשו בעולם, ואם נערבב את כל המידע הזה ביחד, נקבל תערובת צבעונית ומרעננת של 5 צבעים אביביים מעוררי תיאבון וחשק - ירוק מנטה, צהוב לימון, כתום מנדרינה וגם כמה צבעים פחות אכילים כמו ורוד קוראל וירוק תלתן.

אם גם אתם, כמו חברי הוועדה של פנטון, מחפשים מראה של "חידוש אנרגיה, אופטימיות והבטחה ליום בהיר יותר", זה הזמן להקליד את הסיסמא ל-PayPal ולהסתובב בחנויות הרשת המציעות מגוון של פריטים בצבעים הנכונים במחירים משתנים.

הדבר הכי חשוב בחיפוש אחר צבע באינטרנט, הוא לקרוא בקפידה את התיאור המילולי של הצבע ולא ליפול בפח על פי התמונה בלבד. ברוב האתרים האור והמצלמה משנים מעט את הגוון והדרך הכי טובה להבין על איזה גוון או צבע מדובר, היא לקחת את תיאור הצבע, להדביק במנוע החיפוש החביב עליכם, לעבור לאופציית התמונות ולראות איזה גוון בולט בתוצאות החיפוש. ביקורות הגולשים עוזרות אף הן, אז היו קניינים חביבים והוסיפו אחת משלכם במקרה ורכשתם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עד 100 שקלים: טייץ בצבע לימון

קשה למצוא טייץ טוב במחיר משתלם והאופציה של BDG מגיעה עם המלצה אישית חמה. מדובר בפריט איכותי ששורד זמן רב בארון, הבד שלו נעים על הגוף והגומי שלו נשאר חזק ויציב. הגרסה הלימונית מתעלת מראות מסלול בולטים לאביב 2012 של מעצבים כמו ג'יי מנדל ורבקה טיילור ומעוררת תיאבון גדול לארטיק לימון ביום אביבי חמים.

טייץ BDG באורבן אאוטפיטרז, מחיר: 1 ב-91 שקלים, 2 ב- 114 שקלים.
עלות משלוח: 30 דולר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עד 200 שקלים: שורטס בצבע קוראל ובז'

הקוראל, הגוון האפרסקי של הוורוד, נמצא איתנו עוד מהקיץ שעבר, אבל בולט בקולקציות הקיץ העדכניות, אצל לא מעט מעצבים, ביניהם, טורי בורץ' ובוגר "פרויקט מסלול", כריסטיאן סיריאנו. הקולור בלוקינג בשילוב הבז' במכנסיים החמודות האלו מוריד מעט מהלחץ שגוון צעקני אחיד יכול ליצור והכפלים מקדימה ומאחורה מעניקים לפריט מראה נקי ומחויט.

שורטס קוראל ובז' ב-Ruche, מחיר: 114 שקלים
עלות משלוח: 15 דולר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עד 300: חולצה מכופתרת עם גב חשוף בצבע כתום

למרות שעונת המנדרינות נגמרת, הצבע הכתום הבוהק צפוי ללוות אותנו אל תוך האביב (כך לפחות על פי מרק ג'ייקובס או ג'ני פקהאם). חולצת ריו של נאסטי גירל מגלמת את הטרנד בצורה מושלמת באמצעות ניקיון עיצובי מקדימה עם כפתורים קטנים בצבע זהה והפתעה חשופה מאחור בצורת חיתוכים בשכמות וזרימה רכה וטבעית של הבד העודף.

חולצת חיתוכים מכופתרת ב-Nasty Gal, מחיר: 259 שקלים.
עלות משלוח: 15 דולר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עד 500: שמלת תחרה של ניש בצבע מנטה

גווני המנטה הפסטליים והדהויים, הם בשורה נוספת הקיץ הודות לטרנד הימי ולתצוגות האביב של ורה וונג ושאנל. שמלת התחרה של ניש, מותג צעיר מהונג קונג שיצרה המעצבת האוסטרלית פולי שו, מעניקה את התחושה הנשית העדינה שהטרנד נועד לגלם עם גזרה מחמיאה פשוטה ומשחק שובב של כפתורים צבעוניים מקדימה.

שמלת תחרה בצבע מנטה של ניש, ב-ASOS, מחיר: 410 שקלים.
עלות משלוח: חינם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ללא גבולות: סרבל של אליס+אוליביה בצבע תלתן

דיאן פון פרסטנברג נושאת זה זמן רב את הירוק-תלתן בגאווה, העונה עם הדפסים צבעוניים במיוחד וביניהם גם הירוק החביב עליה. רחוק יותר הלך הלייבל השוויצרי היוקרתי, ארקיס, עם כמה יצירות במראה ירוק כולל, מכף רגל ועד ראש. הסרבל היפהפה של אליס ואוליביה הוא פריט הצהרה מגרה לקיץ, עם ראפל א-סימטרי לא מפונפן מדי בחלקו העליון ועיצוב פשוט ומשוחרר בחלקו התחתון. לא להוסיף לו דבר.

סרבל א-סימטרי של אליס+אוליביה ב-Shop Bop, מחיר: 1395 שקלים.
עלות משלוח: חינם ברכישה מעל 100 דולר. 10 דולר מתחת לזה.

  • עוד באותו נושא:
  • אקססוריז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully