וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רף סימונס עוזב את ז'יל סנדר

לירוי שופן

23.2.2012 / 19:41

המעצב הבלגי רף סימונס, אחד המעצבים המשפיעים בעולם, עוזב את תפקיד המעצב הראשי בבית האופנה ז'יל סנדר. ז'יל סנדר עצמה תיכנס לבית במקומו

המעצב רף סימונס יעזוב את בית האופנה ז'יל סנדר לאחר תצוגת האופנה לחורף 2012-13, שתתקיים ביום שבת הקרוב במילאנו. כך פרסם היום על פי הודעה רשמית יומון האופנה WWD.COM.

סימונס, שקיבל ב-2005 את תפקיד המעצב הראשי בז'יל סנדר והיה אחראי לקו הגברים וקו הנשים, תרם רבות למיצובו העכשווי של הבית בעל הסגנון האולטרה-מינימליסטי, שנוסד על ידי המעצבת הגרמניה ז'יל סנדר ב-1968. סנדר מכרה את חלקה בחברה לקבוצת פראדה בתחילת שנות ה-2000.

המעצב הבלגי שכלל את השפה המודרנית באופן ניכר, ופעמים רבות, כמו בקולקציית הקיץ האחרונה, גם מתח את הגבולות וערב לצד צלליות מתוחכמות וגזרות יוצאות דופן גם שימוש מושכל בהדפסים. למעשה, שילב באופן מושכל בין רוח אינטלקטואלית לפרקטיקה מסחרית.

סימונס, שנכנס לעולם האופנה ב-1995 ואוחז גם במותג הנושא את שמו, נמנה עם קבוצת המעצבים הבלגים המשפיעה של שנות ה-90, המונה גם את אן דמולמיסטר, דריס ואן נוטן ומרטין מרג'יאלה. יש לו גישה פרוגרסיבית המשתמשת בהשראות מתנועות מרד נעורים והפאנק. יחד עם הדי סלימן, המעצב שייסד את Dior homme, הוא קידם צללית צרה וגישה חדשה לחליפה הגברית האיקונית.

למרות רצף שמועות על כך שפניו מיועדות לבית האופנה כריסטיאן דיור, כמחליף של המעצב הבריטי ג'ון גליאנו אשר עזב בשנה שעברה לאחר שערוריית התבטאויות אנטישמיות, יש הגורסים אחרת. בית האופנה איב סן לורן, שבראשו עומד כיום המעצב סטפאנו פילאטי, נרשם בשמועות כאחת האופציות (מבקרת האופנה סוזי מנקס אף רמזה לכך לפני מספר חודשים).

באשר למחליף של סימונס בז'יל סנדר, בית האופנה פרסם בהודעה כי זו תהיה לא אחרת מז'יל סנדר (68) עצמה, ששבה לתפקיד הניהול הקריאטיבי בבית אותו ייסדה. הקולקציה הראשונה תחת ידיה צפויה לקיץ 2013.

נטשה פולי בתצוגת קיץ 2012 של ז'יל סנדר במילאנו, ספטמבר 2011. Vittorio Zunino Celotto, GettyImages
קולקציית קיץ 2012 של ז'יל סנדר/GettyImages, Vittorio Zunino Celotto
תצוגת האופנה של ז'יל סנדר במילאנו לחורף 2012-13. AP
קולקציית חורף 2012-13 של ז'יל סנדר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully