וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר עד קצות האצבעות

דיוויד בקהאם עושה מחווה להלו קיטי עם ציפורניים בלק ורוד וג'וני דפ סיים מניקור בלק כחול - הטרנד החדש של עולם הלק מושח גברים סטרייטים בצבעים

הגבר המטרוסקסואל הוא בשורה ישנה. התרגלנו כבר לגברים שמורחים קרם לחות על הפנים, מסירים שערות מהחזה ומתפנקים בפדיקור ומניקור, אבל הטרנד החדש בעולם הציפורניים הגברי, שהשאיר אותנו פעורי פה, הוא לא אחר מאשר לק על הציפורניים. לא, לא מדובר בלק שקוף שייתן ברק לציפורן, אלא בלק צבעוני שיוכיח עד כמה אתם קול. ולא, לא מדובר בגייז דווקא, אלא בגברים סטרייטים לחלוטין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לק JET BLACK של ORLY אורלי. 29 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא יהיה זה מפתיע אם כוכבי רוק נועזים או הומואים אוונגרדים ימשחו את הציפורניים בלק (כמו לדוגמה מעצב האופנה מרק ג'ייקובס, שדיגמן לק אדום מבית חברת נארס או אדם למברט מהעונה ה?8 של "אמריקן איידול"), אבל סביר שנרים גבה כשמדובר בגברים הטרוסקסואליים המייצגים גבריות איתנה. הטרנד החדש של גברים עם לק, עשוי להוכיח (כמו לבישת בגדים בצבע הוורוד), עד כמה אתם בטוחים בעצמכם ובגבריות שלכם. כך לדוגמא הזמר סיל נראה כשציפורניו צבועות בצבע שחור וכמוהו גם ג'וני דפ שהופיע עם לק כחול בוהק על ציפורני הידיים. הלוחם-מתאגרף צ'אק לידל זוכה UFC Ultimate Fighting Championship לעומת זאת, בחר לצבוע דווקא את ציפורני הרגליים שלו. גם דיוויד בקהאם צולם לאחרונה עם לק ורוד על הציפורניים במחווה ל"הלו קיטי".

אדם למברט עם לק שחור על הציפורניים. GettyImages
אדם למפרט במחזמר "ספיידרמן" בתיאטרון פוקסווד ברודווי, דצמבר 2010/GettyImages
סיל עם לק שחור על הציפורניים. Jamie Squire, GettyImages
סיל במשחק סופרבול באיצטדיון לוקאס אויל 5.2.12/GettyImages, Jamie Squire
ג'וני דפ עם לק כחול על הציפורניים. Josiah Kamau, GettyImages
ג'ני דפ בניו יורק, אוקטובר 2011/GettyImages, Josiah Kamau

אתר "אלפא נייל" מציע קולקציה מיוחדת של לק לגברים בגימור מטאלי או מאט הנקראים בשמות גבריים כמו: בנג'מין (ירוק בהיר), קוקאין (ורוד בהיר), פיראט גולד (כתום בהיר) במחיר של 9.95 דולרים ללק. הלק מגיע בצורת עט כשבקצהו מברשת. באתר אפשר למצוא סרטון הדגמה שמוצג על ידי לא אחר מאשר ניק גונזאלס, המתאגרף האמריקאי, עוד סמל מובהק לגבריות.

חברת הטיפוח לגברים "אבולושן מן" מציעה חמישה צבעי לק לגברים בניהם גוונים של שמנת, סגול ואפור בהיר בגימור מאט או מטאלי. את הלקים מהקולקציה אפשר לרכוש דרך האתר ב- 14 דולרים לבקבוק. מייסד החברה מארקו בררדיני מסביר למגזין "אלור" האמריקאי למה לק הוא לא לנשים בלבד: "הגברים מודעים לכך שהם מוגדרים על ידי מראה הציפורניים שלהם, בין אם זה מניקור עדין ונקי המרמז על הצלחה וכוח או בין אם זה מניקור צבעוני שלא מציית לחוקי החברה. מריחת לק היא דרך לבטא את מי שאתה. התחלתי בקולקציית הלקים שלנו כשחבר שלי הציע לי למרוח לק על הציפורניים כדי שאפסיק לכסוס אותן, ברגע שמרחתי ראיתי כמה זה כיף."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully