וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולצת רשת: חגורות גרסת 2.0

טל דרורי

28.2.2012 / 10:00

המדור חוזר להאמין בחגורות, אחרי שגילה אתר שמביא את החגורות למילניום הנוכחי - 100% ניתנות למחזור, חולפות בנונשלאשנטיות על פני גלאי מתכות ונראות כמו מיליון דולר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שם: Tie Ups

משמעות השם: להדק או לקשור

ל?וקיישן: http://www.tie-ups.it/

ז'אנר: אתר הבית של מותג שהמציא ז'אנר חגורות חדש, ומוכר אותן באינסוף וריאציות באתר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריילר: חגורות היו בשטח כבר מימי יוון העתיקה, בשימוש גברים ונשים כאחד. עם השנים הן הפכו מאביזר פונקציונלי שמוודא שהבגד יהיה מונח על הגוף בצורה אופטימלית, לנדבך אופנתי חשוב. בניגוד לתכשיט או תיק, שהם אקססורי נלווה לבגד, החגורה משתלבת בבגד באופן אינטגרלי ומשנה אותו. תוספת של חגורה יכולה לשדרג בגד במיליון ואחד דרכים, התלויות במיקום החגורה, העובי שלה והחומרים המרכיבים אותה. הוורסטיליות הזאת היא מה שהפך אותן לאביזר נצחי, שזוכה לפרשנות אופנתית שלא מפסיקה להתחדש.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

האיטלקים לקחו את הרעיון הזה צעד אחד נוסף, באתר שמיועד כולו לחדשנות חגורתית. הקונספט כפי שהם מגדירים אותו, הוא פשוט ומסתכם בלקיחת המבנה הבסיסי של החגורה הקלאסית ויצירת אבולוציה שלו בעזרת חומרי גלם חדשים. אחרי שהמבנה הבסיסי נקבע (עובי הרצועה מיקום האבזם וכו'), הוגי הרעיון התחילו להתנסות עם חומרים שונים. לבסוף נבחרו שני סוגים של פלסטיק גמיש, אחד משמש כגוף החגורה והשני כאבזם, ונולדה לה חגורת ה-Tie Ups. היא תוצרת איטליה, ניתנת למחזור ב-100%, עמידה במים, חולפת בנון שלנטיות בגלאי מתכות של שדה תעופה, היפואלרגנית ואנטי בקטריאלית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבל כל סדרת היתרונות הללו לא גורעים דבר מהעובדה הפשוטה - היא ניראית מעולה. הקווים של ה-Tie ups פשוטים ומודרניסטים, היא יוניסקסית ובאה בעשרות צבעים. אם רוצים אפשר גם להתפרע איתה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה בפנים: החגורות באות בשני דגמים בסיסיים. האחד הוא
Basic בעובי חגורה סטנדרטי, והשני הוא ה-Slim Cut שהוא מהדורה רזה יותר. מבחר הצבעים והטונים מעורר אסוציאציות של קולקציית לקים לא רק בהיבט של עומק הסלקציה אלא גם בשמות מלאי אדג' כמו 5th avenue brown ו-Blue bauhaouse. לחובבי הטאצ' האישי, האתר מאפשר לבחור צבע לכל אחד משלושת האלמנטים היוצרים את החגורה, הרצועה האבזם והלשונית. התהליך קל וידידותי למשתמש המחיר בסביבות ה-60 אירו. בנוסף לגרסאות החלקות, מציע האתר את הקולקציות המיוחדות, שהן מבחר של גרסאות הנותנות פאנצ' נוסף, עם נקודות, פאייטים או דוקרנים.


יונת דואר: יש משלוחים גם לישראל.

אקסטרה: למי שלא מבין על מה המהומה, מומלץ לגשת לתגית ניוז שם אפשר למצוא בלוג צילומי המציג את החגורות בקונטקסט. הבגדים השווים והסטיילינג המעולה, מבהירים היטב את תפקידה של ה-tie ups כחותמת האולטימטיבית של כל אאוטפיט.

  • עוד באותו נושא:
  • אקססוריז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully