וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשבון הטוויטר של הרגל של אנג'לינה ג'ולי

27.2.2012 / 20:32

אנג'לינה ג'ולי הופיעה לטקס האוסקר בשמלה ארוכה עם שסע עמוק ופוזות מוגזמות שניסו להבליט אותו - ההסתלבטות לא איחרה לבוא וחשבון טוויטר נפתח לרגל הימנית

אנג'לינה ג'ולי בטקס האוסקר 2012. Frazer Harrison, GettyImages
אי אפשר לפספס. רגל החרסינה של ג'ולי אשר זכתה החל מהבוקר לחשבון טוויטר משל עצמה/GettyImages, Frazer Harrison

העולם כולו חיכה בסבלנות לא רק לראות מי ייקח מה באוסקר של אתמול, אלא גם מה יילבשו כוכבות-על, נוסח אנג'לינה ג'ולי. זוכת האוסקר, האם ל-6 ולאחרונה גם בימאית, לא איכזבה. בשמלת קטיפה שחורה של ורסצ'ה, עקבי פיפ טואו, שיער סתור ושפתון אדום, היא הייתה כולה התגלמות של זוהר הוליוודי מן הסוג שרואים רק בטקס האוסקר השנתי. אבל באופן יוצא דופן ומנוגד לקוליות הידועה שלה על השטיח האדום, הפעם היא התאמצה למען הצלמים והקהל ולא פסקה מפוזות המבליטות את רגלה הימנית מבעד לשסע השמלה. פוזות שלפעמים נראו מוגזמות ואובר-נלהבות.

ללא ספק, שסע השמלה המרשים, שהגיע כמעט עד המותניים, לא היה מסתיר בכל מקרה את רגל החרסינה המחוטבת, לכן לא ממש ברור מדוע נעשה מאמץ ניכר כל כך מצידה של הכוכבת לדאוג להנצחתה במלואה מכל זווית. בנחמדותה הלא רגילה, היא עברה מנקודה לנקודה על השטיח האדום ובכל פעם הייתה נדיבה כלפי הצלמים בכל הנוגע לשיתוף פעולה בעניין הנצחת רגלה הימנית.

אנג'לינה ג'ולי בטקס האוסקר בהוליווד, 26 פברואר 2012. Frazer Harrison, GettyImages
מכל זוית אפשרית/GettyImages, Frazer Harrison
אנג'לינה ג'ולי בטקס האוסקר בהוליווד, 26 פברואר 2012. Kevin Winter, GettyImages
גם על הבמה. אנג'לינה ג'ולי בעת הגשת פרס בטקס האוסקר/GettyImages, Kevin Winter

התוצאה הקורעת לא איחרה לבוא. בעידן הרשתות החברתיות כשרבים בעולם רואים וחושבים את אותו הדבר, קיימת סבירות גבוהה שיקום חשבון טוויטר שירכז תגובות, שאלות, תהיות ובעיקר דאחקות מרחבי העולם. והרגל הימנית של אנג'לינה זכתה בדיוק בזה. לחשבון הטוויר החדש שהוקם לרגלה של ג'ולי, זמן קצר בתום טקס האוסקר, יש כבר לא פחות מ-13,500 עוקבים המצייצים באינטנסיביות מרשימה. בציוציה, עושה הרגל מאמצים כדי לזכות בתשומת לב, והעוקבים מצידם מזכים אותה בשלל תגובות, ביניהן כאלה הקוראות לה להראות את הרגל השנייה או טוענות שהייתה צריכה לזכות בפרס האוסקר לשחקנית המשנה הטובה ביותר (באנגלית: best supporting).

מעניין שגם בעת הענקת פרס לתסריט המעובד הטוב ביותר, היא שבה לאותה פוזה מוכרת מן השטיח האדום. הזוכים, שלושת תסריטאי "היורשים", לא פיספסו הזדמנות לבדיחה וחיקו את הפוזה התמוהה של הכוכבת.

יש מקום להניח שלאחר מאמץ מרוכז למשיכת תשומת לב למקום מסויים בגוף וחזרה בלתי פוסקת על אותה פוזה, התוצאה היא עייפות-היתפסות מכאיבה. לפחות היה לה את בראד פיט לצדה וארבע שעות ממושכות של ישיבה באולם.

חשבון הטוויטר של הרגל הימנית של אנג'לינה ג'ולי

אוסקר 2012: כל אופנת השטיח האדום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חשבון הטוויטר לרגל הימנית של ג'ולי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זוכי אוסקר התסריט עבור "היורשים" במחווה לפוזה של ג'ולי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully