וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריח של צבע חדש: קולקציית קיץ 2012 של פקטורי 54

לירוי שופן

28.2.2012 / 16:47

פקטורי 54 אולי יפסידו בקרוב את דולצ'ה וגבאנה, אבל יש להם תוכנית גיבוי עם קולקציה מלאה בהדפסים קיציים וחנויות קונספט למותג מרק ביי מארק ג'ייקובס ולמותג הנעליים רפטו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך הקולקציה האחרונה של D&G/מערכת וואלה!, צילום מסך

רשת פקטורי 54, המתמחה בקווים צעירים ונגישים יותר של מעצבי על, תצטרך בעוד כחצי שנה להתמודד עם מהלך שנכפה עליה. הקיץ הנוכחי הוא העונה האחרונה של המותג D&G, השייך למעצבים האיטלקים דולצ'ה וגבאנה, אשר מהחורף הבא ייכלל כחלק מההיצע בקו הראשי של השניים. פקטורי 54, אשר מייבאת נתח נאה מתוך הקולקציה של D&G ואינה מחזיקה בזיכיון הייבוא של Dolce & Gabbana, תאלץ מתוקף העניין לוותר על נוכחותם של עיצובי הצמד בקולקציה הבאה.

זו אולי ביורוקרטיה, אבל מתוקף ההפסד המוחשי שהיא מזמנת, יש לה משמעות מסוימת בכל הקשור לנעשה ברשת, שמחזיקה גם בשמות כמו מרק ביי מרק ג'ייקובס, אמפוריו ארמני, M מיסוני או רד ולנטינו. בימים אלה נכנסים מותגים חדשים לסניפים, בין היתר הקו המכונה Authentic של פרד פרי, המתמקד באופנת ספורט בריטית המתבססת על חולצות פולו וסריגים קלים ומפוספסים, כשבעתיד הקרוב יצטרף גם קו האקססוריז היוקרתי KORS של המעצב האמריקאי מייקל קורס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צבעוניות עזה של הדפסים. M מיסוני לפקטורי 54/מערכת וואלה!, צילום מסך

עם זאת, כל זה זניח ביחס לחדשות הבאות. קבוצת אירני, המחזיקה בפקטורי 54 ואחראית לייבוא הבלעדי של מרבית מהקווים הנמכרים ברשת, ממשיכה להתפתח לא רק כחנויות מולטי-ברנד, אלא גם בהעמדתן של חנויות דגל המוקדשות למותג יחיד. לאחר שבשנה שעברה חנכה חנות נבדלת ל'אמפוריו ארמני' באילת, היא תפתח במתחם שרונה בתל אביב, לקראת נובמבר הקרוב, שלוש חנויות קונספט. הראשונה תוקדש ללייבל המצליח מרק ביי מרק ג'ייקובס, שנמכר בישראל כבר מספר שנים; השנייה למותג 'נעלי הבלט' הצרפתי והפופולרי רפטו והשלישית תתמקד בפריטי ג'ינס שונים, לרבות דיזל וליוויס.

הקניינות לקולקציית קיץ 2012, שנכנסת בימים אלה לחנויות הרשת, מצטרפת לשינויים וממשיכה את המגמה שהחלה בחורף האחרון. על ידי התמקדות בפריטים עתירי צבע, שאינם בהכרח המסחריים שבנמצא, פקטורי 54 הופכת ממקבץ חנויות ענק סתמיות, המתמחות בפרטים פשוטים ותפלים של מעצבים זרים, לפלטפורמה המבקשת להתכתב עם הנעשה על מסלולי התצוגות והמגזינים. בכלל, ניכרת רגישות גבוהה מהרגיל למגמות עונתיות ולעיצובים שאין להם בהכרח תחליף ברשתות האופנה הזולות. "לא נכנסו פריטים עם לוגו גדול", מסבירה יפעת אירני, מהנהלת הרשת. "הצלחנו לחנך את הלקוחות. אנחנו משתדלים להביא כמה שיותר מהקולקציות, גם פריטים שהם בידיעה לא מסחריים, כמו מעיל פרווה סרוג של מיסוני או שמלות הערב שסגרו את התצוגה של D&G".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גולת הכותרת של הקולקציה - אמפוריו ארמני/מערכת וואלה!, צילום מסך

למרות שמקומו של הסתמי לא נפקד, כאשר מביטים על ההיצע בחנות הדגל, הממוקמת בקניון רמת אביב, מינון ההדפסים הגבוה הוא הדבר הראשון שבולט. בהתאם להתפתחויות שמזמנת העונה החמה, ניכרת התמקדות בכל מקרם אפשרי, במיוחד בקולקציית הנשים. החל ממכנסוני משי המעוטרים כמטפחות ובנדנות של D&G, עבור דרך רצף ההדפסים המזוגזגים והחיים בשמלות הקוקטייל של M מיסוני וכלה במכנסי פיג'מה המכוסים בציורי עלים מופשטים וכהים של מרק ביי מרק ג'ייקובס. אצל הגברים הטון מרוסן יותר, ותמהיל פרטי היומיום או החליפות השמרניות גבוה באופן משמעותי, אך בין מכנסי קנבס פשוטים ושלל חולצות מכופתרות מרימים את ראשם מכנסי אוברסייז בצבע אבן או בלייזר משי מנוקד בשחור-לבן של D&G, שמפיחים בנעשה רוח נועזת במקצת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמלה פשוטה בהדפס המדמה צבעי מים. אמפוריו ארמני/מערכת וואלה!, צילום מסך

גולת הכותרת, לשני המינים, היא בקולקציה של אמפוריו ארמני. צבעוניות פסטל של לוונדר ומנטה מקשטים את הפריטים לנשים, כשמעל לכל מרחף טון אסייתי מובהק. הגוון התקופתי של שמלות משי מעוטרות בגזרת קימונו וצווארון מנדרין גבוה וסגור, מאוזן על ידי פריטים בעלי חזות מודרנית, כמו מעיל פשתן מעורב דקיק ואפרפר, שיש לו כפתרה כפולה וגזרה מפוסלת או שמלה בגזרת A פשוטה, שנגזרה מבד בהיר המוכתם כבצבעי מים. למרבה הצער, בעיצובי הגברים שהגיעו ארצה משתקף פחות הקונספט האוורירי שארמני הציג בקולקציה על ידי מעילי טרנץ' דקיקים להפליא או בלייזרים תואמים ובלתי מבוטנים. עם זאת, עליונית פרקה דגמ"חית העשויה ג'ינס בהיר או מעיל עור מעט גס למגע בצבע כחול ביניים, מספקים את מינון העניין הנדרש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קולקציית התיקים הניאונית של מארק ביי מארק. דמיון מוגזם לאחד הדגמים של סלין?/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחירים לדוגמא: D&G: שמלות וחצאיות: 2,790 – 11,900 שקלים; בגדי ים וחוף: 790 – 1,290 שקלים; מכנסיים: 1,290 – 2,490 שקלים; חולצות מכופתרות:1,290 – 2,490 שקלים
אמפוריו ארמני: ביגוד: 590 – 5,790 שקלים; נעליים: 1,290 – 2,290 שקלים; תיקים: 1,490 – 5,490 שקלים; אביזרים: 590 – 1,890 שקלים
מארק ביי מארק ג'ייקובס: ביגוד: 490-4,990 שקלים; נעליים: 890-2,990 שקלים; תיקים: 350-3,490 שקלים; אקססוריז: 690-3,490 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמלת קיץ של מארק ביי מארק ג'ייקובס/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אמפוריו ארמני לקיץ 2012/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכנסי פשתן ושילובי משי בהדפס מטפחות. הקולקציה האחרונה של D&G/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מארק ביי מארק ג'ייקובס/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מייקל, מייקל קורס לקיץ 2012. בקרוב קו האקססוריז היוקרתי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נעליים של מייקל, מייקל קורס/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • פקטורי 54

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully