וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: תכשירים חדשים לעיצוב השיער

שירלי אכסלרוד

1.3.2012 / 11:20

מסכה מרוקאית שמגיעה בלי בדיחות עדתיות, שמפו שנגעל משיער מטונף ואמפולות לטיפול אינטנסיבי - מדור קוסמטיקה קלה אלוף קרחות

מאחר שבמדורים הקודמים נגמרו לנו כל הבדיחות העדתיות וכן הטייקאופים על בדיחות עדתיות וכן על מי שמספר בדיחות עדתיות, ניגש ישר לעניין: המלצה חמה על הנצר החדש לחמולה הענקית של מוצרי שמן מרוקאי. הפעם מדובר במסכה לשיער דק ויבש, שמבטיחה לבצע בשיער החייאה "ולבנות אותו מחדש". הנסיינית ב', בעלת שיער שעונה לקריטריונים המבאסים, ניסתה ודיווחה: "לומר שהשיער נבנה או התחזק תהיה הגזמה פראית, אבל המסכה באמת מעולה. השיער היבש התרכך, וקיבל סוג של נפח ואווריריות שהחזיקו מעמד כמעט יום שלם. כמו ברוב מוצרי הסדרה, הריח הוא לא הצד החזק. אבל הוא נסבל בהחלט, וממילא לא מאריך זמן. להיזהר לא להשתמש יותר מדי ברצף – התוצאה עלולה להיות שמנונית וכבדה".

שמן מרוקאי, מסכת לחות לשיער דק ויבש – 165 ש"ח. להשיג במספרות המורשות ובדיוטי פרי

כדרכו בקודש, גם השמפו של וישי נהנה מסקס אפיל שנובע מחוסר מוחלט בסקס אפיל: הבקבוק נזירי, צח אריזה, והוא עצמו שקוף וענוג, חף מפראבנים, סיליקון וצבע. רק הסלעים הוולקנים מהם נובעים המים הטרמאלים של וישי, יודעים לספר על הלהט המינרלי הפראי של השמפו.

ובחזרה למציאות: הנסיינית כמושת השיער א' שציפתה לגדולות ולנצורות מהמותג האהוב, מדווחת על שמפו עדין מדי: "השתמשתי בו כמה וכמה פעמים, כשהשיער היה במצבי צבירה שונים, תלוי במזג האוויר ומה שמתי עליו בבוקר. הוא יוצא דופן, מאוד נעים לשימוש ומרגיש פחות כימיקלי מרוב המוצרים האחרים - יכול להתאים מאוד לילדים או לבעלי עור רגיש - אבל לא הצליח להתמודד עם שיער מלוכלך באמת או מאוד יבש. מאכזב".

וישי, MINERAL SOFT & FORTIFYING - . מחיר: 99 ש"ח ל- 400 מ"ל. להשיג בבתי מרקחת בלבד.

שני תכשירי אצולה חדשים מבית לוריאל פרופסיונל נחתו במקלחת של פ' חובבת המותגים – שמפו ובאלם מהסדרה החדשה שמועשרת בחומצה לקטית ומבטיחה לחדור במבצע גרילה אל סיב השערה, ולתת לשיער פגום מראה בריא יותר כבר בתוך 10 ימים. "השמפו סטנדרטי ויעיל, אבל בטח לא מצדיק את המחיר.

הבאלם הוא סיפור אחר – והתוצאות המשובחות שלו ניכרות כבר מהשימוש הראשון. השיער מתרכך, מתעטף במין ציפוי עדין, ומסתדר מצויין ביום שאחרי החפיפה. הריח נע בין הנעים לרפואי משהו. למרות הביצועים המרשימים, אל תתפתו לשימוש יום יומי – בשימוש ממושך הוא מכביד כמו שומן אווזים".

לוריאל פרופסיונל, Absolut Repair Cellular – שמפו ב- 124 ש"ח, באלם ב-95 ש"ח. להשיג במספרות מורשות

צבע פלוס גוונים פלוס פן מקלות פלוס החלקה פלוס דיאטת כרוב = הכנה לקרחת. את המשוואה הזאת למדה מ' להכיר מקרוב בשנים האחרונות, בהן ביצעה ניסויים אכזריים בשיערה. מ' ניגשה בספקנות למארז המוצרים לחיזוק השורשים של אינדולה, שמכיל שמפו ואמפולות לטיפול אינטנסיבי, ואחרי התנסות ממושכת יצאה די מרוצה: " השמפו נעים ונחמד, ומתאים לשימוש יום יומי, והאמפולות שצריך לעסות לתוך הקרקפת לפני השינה הן לא ניג'וס גדול מדי. לכל המדלילות שחולמות על נס שיחזיר להן את האפרו בחזרה – תשכחו מזה. מה שכן, המצב לא החמיר, וגם זה משהו. הלברדור בגודל טבעי שנהגתי להשיר על כסאות, כריות ומעילים – הצטמק בצורה משמעותית, והשיער נראה מלא יותר והסתדר מצויין. שלא יהיה יותר גרוע".

אינדולה, מארז שמפו ו- 14 אמפולות – 358 ש"ח. להשיג במספרות מורשות

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

ונחתום במוצרים מתועשים לכל שכבות העם: גם מי שידו אינה משגת לקנות מוצרים "במספרות המורשות בלבד", או נאלץ לבוא על סיפוקו על בסיס המבחר הקיים בסופר השכונתי, יכול לשאוב נחמה משתי סדרות חדשות שיצאו לאחרונה.
סדרת הארג'ינין של לוריאל פריז, שנארזה באריזה המוכרת אך בשחור מהודר, משוויצה בחומצת אמינו שהיא אחד הרכיבים החלבוניים החשובים לצמיחת השיער. כך או כך, מדובר בסדרה שעושה עבודה סבירה ביותר בניקוי וריכוך, ובפרט המסכה היעילה ונעימת הניחוח.

ELVIVE ARGININE RESIST מרכך ושמפו - 30 שקל, מסכה – 40 שקל

מוצלחת אף יותר היא סדרת ה- Gliss Ultimate Repair שנועדה לטפל בשיער יבש ופגום במיוחד. יצויין לשבח השמפו בעל המרקם המשיי והריח האלגנטי, שהצליח בחפיפה זריזה אחת לנקות שיער עצוב, שמנוני ומחושמל, ולהפוך אותו לאוורירי ומבריק.

Gliss Ultimate Repair - שמפו ומרכך 26, מסכה – 50 שקל

וגם זה סוג של שיער: בקרוב יתאדו להן 15 דקות התהילה המפוקפקת, והריסים המלאכותיים ישובו למקומם הטבעי – פורים. אם אתם בדיוק מתחפשים לאישה שהולכת עם שפם על העיניים, בוודאי תרצו לרכוש לעצמכם זוג ריסים של ארדל, שהם גם נוחים יחסית להדבקה, גם מגיעים במגוון צפיפויות (החל מריסים עדינים וכלה בעכבישי ענק) וגם – (זהירות! מידע קריפי) עשויים משיער טבעי.

ריסי ארדל – 40 ש"ח. להשיג בסופרפארם

  • עוד באותו נושא:
  • שיער

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully