וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופינג ברשת: שמלות אביב-קיץ

הילית וולברג

9.3.2012 / 14:41

חמש המלצות לשמלות אביב ברשת, בחמש רמות מחירים שונות, וגם טיפים מה לעשות כדי לא להחזיר לשולח את השמלה שנקנתה

הידיעות על יום השרב המתקרב ומחשבות טורדניות על פסח, מחזקות את תחושת ההזדקקות הבלתי נמנעת לשמלת אביב חדשה בארון. הטרנדים השונים בשמלות כפי שמשתקפים מתצוגות האופנה לאביב-קיץ 201, נעים בין אורכים כמו אולטרא-מיני, מידי, מקסי או א-סימטרי, דרך צבעים בוהקים, מבריקים, פסטלים ולבן ובדים כמו תחרה, שיפון, אורגנזה ושאר בדים אווריריים. מה שאומר שכל אחת, בכל צורה או גזרה יכולה למצוא את עצמה באחד מהטרנדים הנוכחיים.

בקנייה של שמלות ברשת חשוב להקפיד על מספר חוקי ברזל. הראשון: מדידה מדויקת של הגוף בסנטימטרים (והמרה לאינץ' בכל אתר המרות פשוט) על מנת לצמצם טעויות. כמעט בכל אתר אפשר לקבל את המידות המדויקות שיעזרו לכן להחליט. ברוב האתרים מצוינות גם המידות של הדוגמנית והמידה שהיא לובשת ומכך ניתן להשוות פרופורציות ולקבל מושג טוב יותר. באתרים כמו אסוס, מומלץ ללחוץ על אופציית המסלול, כדי לראות את הזרימה של השמלה בהליכה. לבסוף, רצוי להוציא את השמלה הכי מחמיאה מהארון, לפרוש אותה על המיטה וללמוד את הצורה והחיתוך שלה כדי לשחזר אותו בחיפוש אחר השמלה המושלמת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמלת תחרה של פוראבר 21, 95 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

עד 100 שקלים: שמלת תחרה אסימטרית

התחרה עוד לא עברה מן העולם, בטח שלא מן המסלול של אביב-קיץ 2012, עם שלל עדכונים שמרעננים את המראה של השנה שעברה. אצל ולנטינו עשו את זה באדום, דה לה רנטה בלבן ובפרין שילבו בין תחרה להדפסים צבעוניים. השמלה הסופר-זולה הזאת, היא גם פיתרון הפוך לשמלה הקטנה הלבנה השימושית תמיד בעונה החמה והגימור האסימטרי הגבוה הנמוך שלה, החביב העונה על מעצבים כמו דונה קארן ואנה סוי, מעניק לה עניין מחודש.

שמלת תחרה עם גימור אסימטרי, פוראבר 21, 95 שקלים.

עלות משלוח: 38 דולר (מומלץ להזמין בקבוצה ולחלוק דמי משלוח ומס)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמלת גלידה של Mod Cloth. מחיר: 152 שקלים./מערכת וואלה!, צילום מסך

עד 200 שקלים: שמלת מקסי קולור בלוק

שמלת המקסי האוורירית נצפתה על שלל מסלולים העונה, ביניהם של אמיליו פוצ'י, דולצ'ה וגבאנה ובגרסת הקולור בלוק גם אצל רוקו ברוקו בשבוע האופנה האיטלקי. הגרסה של מוד קלות' נינוחה ורכה והילדותיות הצבעונית שלה בגווני הגלידה מאוזנת בזכות האורך.

שמלת מקסי קולור בלוק גלידה של Mod Cloth. מחיר: 152 שקלים.

עלות משלוח: 29 דולר בממוצע (בהתאם לסכום הקנייה)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמלה מטאלית של אסוס. 300 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

עד 300 שקלים: שמלה מטאלית

לורן סקוט, ארמני וקלווין קליין הציגו גרסאות שונות לשמלות המבריקות שיאפיינו את הקיץ הנוכחי שיתהדר ללא ספק בנצנוצים לרוב, בייחוד בשעות הערב. הגרסה הנקייה של אסוס היא שמלה מושלמת למעבר בין יום ללילה. במסיבת צהריים עם נעליים שטוחות בהירות ובערב עם נעלי עקב כהות. כך או כך, היא אוורירית ומשוחררת מספיק כדי להקל על החום ומרשימה גם ללא אבזור מיותר.

שמלה מטאלית, אסוס, 300 שקלים.
עלות משלוח: חינם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמלת ספגטי של בלו מון. 411 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

עד 500 שקלים: שמלת ספגטי פרחונית של בלו מון

שמלה פרחונית תמיד הולמת את העונה החמה וגם הפעם המעצבים הגדולים היטיבו לשלב הדפסי פרחים על המסלול, ביניהם אנה סוי ופרואנזה שולר ששילבו את הפרחוני עם קולור בלוק נועז. השמלה הקטנה הזו של המותג הקליפורני בלו מון היא שילוב מושלם של חמידות וסקסיות. מקדימה היא קלילה עם אוברליי באזור החזה וכתפיות דקיקות, מאחורה נחשף מחשוף וי עמוק ומפתה.

שמלת ספגטי פרחונית של בלו מון, שופבופ, 411 שקלים.
עלות משלוח: 10 דולר בקנייה מתחת ל-100 דולר. חינם בקנייה מעל 100 דולר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמלה לימונית של סטלה מקרטני. 3,618 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

ללא גבולות: שמלת הדרים של סטלה מקרטני

שמלת הפלפלים של דולצ'ה וגבאנה לאביב 2012 עשתה חשק לחריף וייצגה נאמנה את טרנד הדפסי הפירות והירקות מעורר התיאבון. בעוד את השמלה הספציפית הזאת לא ניתן להשיג ברשת, אפשר לחגוג את הרוח שלה עם שמלת ההדרים של סטלה מקרטני עם מחשוף הגב העמוק והחיתוך החצי אוורירי-חצי נוקשה שלה. מראש לא מדובר במחיר זול, אבל אם בפריטי סטלה מקרטני אתם מעוניינים, באאוטנט מתקיימת כעת מכירה מקיפה ומשתלמת של המעצבת. אם אתם מעדיפים להישאר נאמנים לדולצ'ה וגבאנה, תוכלו למצוא כאן שמלה נוספת ברוח המקור. בשביל שמלת הפלפלים תצטרכו קצת יותר כסף.


שמלת הדרים של סטלה מקרטני, THE OUTNET. מחיר: 3,618 שקלים.
עלות משלוח: 16.5 פאונד.

  • עוד באותו נושא:
  • שמלות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully