וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתגעגעת לוויליאם, אך שומרת על שיק

11.3.2012 / 9:59

בנפרד מבעלה השוהה באיי פוקלנד, קייט מידלטון עושה עבודה מצוינת כמלכה לעתיד וממשיכה להיות השראה לסטייל - לפחות לפי ביקור רשמי גדוש באופנה עם המלכה

קייט מידלטון והמלכה אליזבת ה-2 מגיעות לתחנת סיינט פאנקרס לפני עלייה לרכבת בדרכן לעיר לסיטר, 8 מרץ 2012. Anthony Devlin, GettyImages
קייט מידלטון עם המלכה בעת ביקור רשמי בעיר לסטר/GettyImages, Anthony Devlin

בעוד הנסיך וויליאם ממשיך לשהות באיי פוקלנד לצורך תעסוקה מבצעית, קייט מידלטון מצידה ממשיכה להתמודד יפה עם משימות אשת השני לכתר הבריטי וכמו תמיד, עם הסטייל והאלגנטיות הידועים שלה. במסגרת חגיגות יובל היהלומים של מלכת בריטניה אליזבת ה-2 (60 שנה למלכותה), היא התלוותה אליה ולבעלה הנסיך פיליפ לסיור רשמי בעיר לסטר, עיר במרכז אנגליה הידועה ברב-תרבותיות, קתדרלה עתיקה ושתי אוניברסיטאות.

את הדרך ללסטר, שעה בסך הכל מלונדון, עשתה הדוכסית יחד עם כל הפמלייה המלכותית לא במכונית שרד, אלא כאחת העם ברכבת. בנקודה מסוימת במהלך פגישותיה האקראיות בדרך עם קהל, שחלקו הגיע להציץ בה כבר בשש בבוקר, היא ענתה, במענה לשאלה מה שלום בעלה הנסיך וויליאם, ש"הוא בסדר, אבל אני מתגעגעת אליו נורא". אבל בכל מהלך הביקור היא שימחה את סובביה באופנה אלגנטית, רבת השראה וכמובן, בריטית.

קייט מידלטון מגיעה לתחנת הרכבת של העיר לסיטר במסגרת ביקור עם המלכה, 8 מרץ 2012. AP
ממד של שנות ה-40. קייט בחליפה אלגנטית וכובע לבד שחור/AP
קייט מידלטון בעת ביקור רשמי בעיר לסיטר, 8 מרץ 2012. Samir Hussein, GettyImages
קייט בים של רשמיות מעונבת/GettyImages, Samir Hussein
קייט מידלטון משוחחת עם ילדים בעת ביקור בקתדרלת לסיטר, 8 מרץ 2012. AP
היו מי שהגיעו בשש בבוקר. קייט משוחחת עם ילדים/AP

קייט בחרה שמלת צמר ירוקה וז'קט תואם של מותג הביגוד והאקססורי לנשים החביב עליה LK Bennet. על פי המדווח באתר המותג השמלה האלגנטית עם קו הצווארון האסימטרי וכיווצי המותן בצד שמאל מכונה "שמלת דאווינה" ומחירה לאחר הנחה הוא 130 ליש"ט (כ-775 שקלים). הגוון הספציפי שבחרה קייט אזל, אולם עדיין ניתן לרכוש אותה בגוונים אחרים.

הז'קט התואם, "ז'קט ג'וד", נטול צווארון ובעל גזרת Peplum (מעין רבידה מתפזרת מעל החצאית) ומחירו 145 ליש"ט שהם כ-870 שקלים. החגורה התואמת המגיעה עם הז'קט הוחלפה על ידי קייט בחגורת עור שחורה שהותאמה לתיק קלאץ' ועקבי "אפיזוד" (Episode), מותג בריטי צעיר הנמכר בלעדית ברשת "האוס אוף פרייזר" (House of Fraser).

באתר המותג הוא מוצע ללבישה באופן מודרניסטי-מועדוני-חתיכי בשילוב עם סקיני ג'ינס, מראה שללא ספק היה הולם את קייט, אך כמובן לא היה נכון לביקור רשמי בלוויית המלכה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"שמלת דאווינה" ו"ז'קט ג'וד" של המותג הבריטי LK Bennet שלבשה קייט/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סקסי בעליל ובלתי מסורתי. הצעת לבישה שהיינו שמחים לראות בה את קייט/מערכת וואלה!, צילום מסך

כובע הלבד הקטנטן, שחור ומקושט פרח, הוא כובע מדגם "פיירי טייל" (Fairy Tale) מתוצרת "ג'יימס לוק אנד קו" (James Lock and Co), חברת כובענים משפחתית בריטית הקיימת מאז המאה ה-17, וניתן לומר שהוא וריאציה לז'אנר כובעי ה"פילבוקס" (Pillbox) המזוהה בעיקר עם ג'קלין קנדי-אונאסיס. למעשה, הוא מה שהבריטים מכנים "פאסינטור" (Fascinator), סוג של קישוט ראש העשוי לשמש כתחליף לכובע במקרים של חובת חבישת כובע. באתר המותג הוותיק הוא מוצע בשמונה גוונים ומחירו 285 ליש"ט (כ-1,700 שקלים).

ביחד עם החליפה האלגנטית ועקבי הז'מש, הכובע החמוד השלים מראה עם ממד תקופתי משנות ה-40 שהתחדד במיוחד כשקייט צעדה ברציף תחנת הרכבת בלונדון.

האיפור, אביב ורענן, בתבסס על בסיס בגוון טבעי, סומק בגוון שיזוף, ליפגלוס ורדרד, וצללית עיניים אפורה-ירקרקה התואמת את הביגוד וכמובן את עיניה הירוקות של קייט. יש להניח, במיוחד לאור הסגנון, שגם הפעם קייט איפרה את עצמה.

קייט מידלטון בעת ביקור בעיר לסיטר, 8 מרץ 2012. GettyImages
כובע "פילבוקס" נוסח ג'קלין קנדי-אונאסיס/GettyImages
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכובע מתוצרת מותג בריטי וותיק, "ג'יימס לוק אנד קו", מגיע בשמונה גוונים/מערכת וואלה!, צילום מסך
קייט מידלטון בעת ביקור בעיר לסיטר, 8 מרץ 2012. GettyImages
צללית עיניים אפורה-ירקרקה התואמת את הביגוד/GettyImages

לאחר תפילה בקתדרלת העיר, קייט והפמלייה המשיכו לפקולטה לעיצוב, אמנות ואופנה באוניברסיטת דה-מונפור בעיר. כאן התיישבו קייט והמלכה האחת ליד השנייה על כסאות מוזהבים וצפו בתצוגת אופנה בה הציגו דוגמניות דגמים של מעצבים בוגרי הפקולטה. דיקן האוניברסיטה סיפר ל"דיילי מייל" הבריטי שקייט גילתה עניין רב ושאלה שאלות רבות על המעצבים ועל הטכניקות ושמחה לדעת שהכל מתוצרת מקומית. את כל המידע שנמסר לה, היא מסרה בעצמה למלכה.

קייט מידלטון והמלכה אליזבת ה-2 צופות בתצוגת אופנה באוניברסיטת דה מונטפורט, 8 מרץ 2012. Oli Scarff, GettyImages
הציגה עניין רב במעצבים ובטכניקות. קייט והמלכה צופות בתצוגת אופנה של בוגרי הפקולטה לעיצוב ואופנה באוניברסיטת דה-מונפור בלסטר/GettyImages, Oli Scarff

מאוחר יותר קייט נדרשה לעושת שימוש בהבנתה של באופנה ולבחור אחד מתוך שישה זוגות נעליים שעוצבו עבורה על ידי סטודנטים במקום. הבחירה נעשתה על פי רישומים שנערכו על הסטודטים ולאחר עיון מעמיק, קייט בחרה בעיצוב של הסטודנטית בקה האנט (20) בהשראת המאה ה-19 ובז'מש כחול המעוטר תחרה לבנה. הגוון הכחול נבחר לצורך התאמה עם טבעת האירוסים של קייט (שהיא כמובן טבעת האירוסים של הנסיכה דיאנה המנוחה שהוענקה לה על ידי הנסיך וויליאם עם אירוסיהם בנובמבר 2010). הסטודנטית הנרגשת אמרה ל"טלגרף" הבריטי: "אני באמת לא יכולה להאמין. היא נפעמת. היא אמרה שהיא אהבה את כל העיצובים, אבל אני לא יכולה להאמין שהיא בחרה את שלי". לפעמים חלומות מתגשמים. קייט עצמה היא ההוכחה.

סטודנטית באוניברסיטת דה מונטפורט בקה האנט מציגה נעליים שעיצבה לקייט מידלטון, 8 מרץ 2012. Beth Walsh, GettyImages
בהשראת המאה ה-19. סטודנטית לאופנה באוניברסיטת דה-מונפור מציגה נעליים בעיצובה שנבחרו על ידי קייט במסגרת תחרות עיצוב נעליים לדוכסית שנערכה בפקולטה לעיצוב ואופנה באוניברסיטת לסטר/GettyImages, Beth Walsh
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איור דגם זוג הנעליים הזוכה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איורי כל 6 זוגות הנעליים שעיצבו הסטודנטים לקייט _צילום: פייסבוק אוניברסיטת דה-מונפור)/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully