וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסע החדש של ז'אן פול גוטייה

15.3.2012 / 8:53

ז'אן פול גוטייה הוא לא מעצב העל הראשון שמכר את נשמתו לנוזל השחור והסכים לעצב בקבוקי דיאט קולה, אבל סרטוני פרומו לפרוייקט מוכיחים שהוא עושה את זה בסטייל הגדול מכולם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מעצב העל הצרפתי ז'אן פול גוטייה נבחר לשמש כמנהל קריאטיבי בדיאט קולה. המעצב האיקוני (60) אמור להביא עמו, כך מקווים בחברת קוקה קולה, ממד ייחודי לעיצוב מהדורה מוגבלת של בקבוקים ופחיות. גוטייה, שהיה מאז השקת הקולקציה הראשונה שלו ב-1976 אחד השמות המובילים באופנה הצרפתית, בזכות אופנה המשלבת באופן תקדימי סגנון רחוב מיוחד ופרוע עם אופנת עילית רשמית, יסייע גם בפיתוח קונספציות לקמפיינים פרסומיים, אירועי שיווק ופרויקטים מקוונים.

קודים עיצוביים מעבודתו של גוטייה שהיו לאיקוניים, כמו דיגום פסי הכחול-לבן, יככבו בקמפיין החדש של המשקה, "לילה ויום" אשר ירוץ במהלך שנת 2012. גוטייה מצדו גילה כי הוא שמח לקבל עליו את התפקיד, לאחר שניתנה לו הזדמנות לשחק עם אלמנטים עיצוביים הנושאים את חתימת ידו, כמו גם עיצוב גוף האישה הידוע של בקבוק הקוקה-קולה הקלאסי שהוא מוצא כ"כיף גדול להלביש".

מהדורת "לילה ויום" המוגבלת של גוטייה, תושק רשמית בסניפי רשת חנויות "הארווי ניקולס" באנגליה בלבד החל מהחודש הבא ולמשך ארבעה שבועות. זהו אינו שיתוף הפעולה הראשון בין עולם האופנה לעולם הקולה. בעבר עיצבו לדיאט קולה בקבוקים במהדורה מוגבלת גם קרל לגרפלד, מת'יו ווילאמסון, ג'אנפרנקו פרה, מארני ורוברטו קוואלי. ייתכן שבחברת קוקה-קולה מבקשים לשמר כך את דימוי דיאט קולה כמשקה דוגמניות דקיקות, פשאניסטיות מעודכנות ורזות בכלל.

לציון פתיחת מהלך שיתוף הפעולה המסקרן, עלו בערוץ יו טיוב ובעמוד הפייסבוק של דיאט קולה שלושה סרטוני קידום מקוריים-יצירתיים בני כמעט 2 דקות כל אחד. סדרת הסרטונים המצחיקים מכונה "לילה ויום של המעצב הסדרתי" וגוטייה עצמו משתתף בה ככוכב אורח לצד מריונטות מקסימות - "איליין, "ברנדט" ו"אלינור". בכל פעם הוא מגלם תפקיד אחר – עיתונאי, פסיכולוג ובלש פרטי - ומסייע להן להיחלץ ממשברי אופנה חמורים בעזרת דגמי מפתח מקולקציות העבר שלו וקצת דיאט קולה. מתוק וביזארי מאין כמותו, אבל בעיקר צעד שת"פ מבריק עם ממד win-win מובהק של המעצב וחברת המשקאות.

פרק 1 - גוטייה ו"איליין"

פרק 2 - גוטייה ו"ברנדט"

פרק 3 - גוטייה ו"אלינור"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully