וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולצת רשת: גלאם לא עולה יותר

טל דרורי

15.3.2012 / 14:38

מדור הקניות באינטרנט לא יכול להכיל את התרגשותו לאחר שמצא אתר מופלא שמוכר בגדים לנערות שיש להן הרבה פזאז, אבל לא יותר מידי כסף

שם: Nasty Gal

משמעות השם: Gal=Girl באנגלית בחורה, Nasty=מגעילה, כשהכוונה האמיתית היא לבחורה משובחת במיוחד. ההשראה לשם, היא מהשיר והאלבום של בטי דייויס מ-1975, כוכבת העבר האייקונית שמתוארת באתר כפטרונית של כל ה -Badass women, שהייתה ידועה במוזיקה הסקסית אך לא מתנצלת שיצרה. תפיסת האתר לאופנה נשית, משקפת את אותו רעיון של נשיות חזקה וסקסית עם רגליים על הקרקע.

לוקיישן: http://www.nastygal.com

ז'אנר: יעד אינטרנטי גלובלי לחובבות אופנה מעזות, משוחררות ולא פחות חשוב - בעלות תקציב קניות ריאלי.

טריילר: אז מי היא ה'נסטי גל'? לדברי מקימת האתר, סופיה אמרוסו, זו הנערה המגניבה ביותר בחדר. כזאת השולפת בנונשלאנטיות את הפריטים הנכונים ליצירת האאוטפיט המעולה, זה שהולם את המצב רוח שלה באותו רגע. אם לשפוט על פי הפרופיל שלה באתר, סופיה עצמה ניראית כמשתייכת בדיוק לז'אנר כזה של בחורות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כחובבת וינטג' מושבעת סופייה הקימה לפני יותר מעשור חנות איביי צנועה והתחילה למכור על גלי הרשת מציאות ווינטג' שאיתרה ממקומות שונים בעולם. חוש הסטייל המפותח שלה הוכיח את עצמו ובמהירה קובעי טעם מניו יורק ועד אוסטרליה שמו עיניהם על החנות.

האבולוציה לא איחרה לבוא והמיני-חנות התרחבה לכדי כתובת אינטרנט עצמאית. Nasty Gal כיום מנצחת על צוות היפסטרי של קניינים, סטייליסטים ואנשי קראייטיב שכולם חולקים חזון משותף ותשוקה עזה לסטייל ולאופנה. האתר, שניכר בו שהוא נעשה באהבה, הפך ליעד פופולרי בקרב פשיוניסטות והוא לא מאכזב באספקה מתחדשת של אייטמים שווים במכירים שווים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך נאסטי גירל הרבה פזאז/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה בפנים: האתר כיום משלב מבחר של בגדים חדשים לצד פיסות ווינטג'. אפשר למצוא שם פנינות אופנה ישנות ובגדים מלאי אדג' ממעצבים עצמאיים, ובקיצור כל מה שדרוש ליצירת המלתחה המושלמת.

היופי באתר הוא שגלריית התמונות של הפריטים היא מהוקצעת. התמונות לא רק מראות את הפריט במיטבו אלא גם מראות סטיילינג שלם, שמראים את הפונטנציאל שלו כחלק ממערכת לבוש שלמה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אאוטפיט מתוך נאסטי גירל/מערכת וואלה!, צילום מסך

תחת תגית Clothes אפשר למצוא את כל מה שחדש, ממבחר שמלות הורס מהז'אנר הקיצי והגירלי ועד לגזרות הנצמדות לגוף והמתאימות לעשות הערב. בולטת גם נוכחות של מכנסונים צמודים, או בשמם הרשמי ההוט-פנטס, עם גרסאות שונות מבד דנים, קטיפה ופאייטים.

המחירים הממוצעים לפריטים החדשים נעים בין חמישים למאה דולרים. לעומת זאת, מחלקת הווינטג' מוגבלת יותר מבחינת היצע וחלק מהפריטים גובלים בסתמיות. להשלמת מראה הנסטי גירל יש גם מחלקת אקססורי שווה שמציעה תכשיטים, תיקים ומשקפי שמש. בקיצור, שווה הצצה.

גם מחלקת הנעליים לא מאכזבת. מאלגנטי לאוונגרדי ולבומבסטי, אפשר למצוא שם הכל. המחירים מעט יותר יקרים עם ממוצע של 150 דולרים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כדאי להתחיל את השיטוט דווקא ממחלקת הסיילים/מערכת וואלה!, צילום מסך

יונת דואר: יש החל מ-15 דולרים ועד 40 דולרים, תלוי במהירות המשלוח.

אקסטרה: ככל חנות אינטרנטית המכבדת את עצמה, נסטי גל מציעה אביזרים בהנחה בכל ימות השנה. אלא שבניגוד לרוב החנויות מחלקת ה-Sales היא ענקית והמחירים מוזלים משמעותית. המדור ממליץ להתחיל את השיטוט בחנות דווקא משם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ויש המון נעליים. נאסטי גירל/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully