וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: קליל יותר מחרוסת

שירלי אכסלרוד

18.3.2012 / 17:30

קומקפטיים, שמנתיים, אימתניים, נוזליים דחוסים ומבריקים: נסייניות המדור, שיודעות שהמרדף אחרי המייקאפ המושלם יכול להימשך חיים שלמים, יצאו להתמרח

"צנצנת מעוררת תיאבון עם קרם שמנתי ומבריק שפשוט מבקש להימרח על פרוסת לחם אגוזים", הזילה ריר הנסיינית ת' מעל מייק אפ האנטי אייג'ינג היקר להחריד של סיסלי. "מפתיע היה לגלות שהסקינליה הוא יותר קרם לחות עם צבע מאשר מייק אפ, ואמנם יושב היטב ועושה נעימי גם לעור יבש, אבל הכיסוי שהוא נותן מינימלי ביותר על גבול השקוף. בקיצור, מייקאפ טוב מראה, שמתאים רק למי שהחיים חייכו אליה פעמיים, וזיכו אותה בכיס עמוק מאוד ועור נטול פגמים".
סיסלי,Anti-aging lift foundation – SKINLEYA, מחיר: 850 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סיסלי,Anti-aging lift foundation – SKINLEŸA מחיר: 850 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמו פליט סודני נדד המייק אפ החדש של רבלון בין נסייניות, עד שנמצאה האחת אותה הוא הלם. אחרי שהוצלבו עדויות, הסתבר שהנסייניות לא יורדות מהפסים – הוא אכן מתכהה משמעותית אחרי זמן מה על העור. חוץ מהעניין הזה, שמחייב להקדיש זמן לא סביר לאיתור הגוון הנכון, דיווחה הנסיינית פ' כי גם הריח קצת בעייתי, אך מתפוגג במהירות אחרי המריחה.

מי שתשרוד את כל אלה, תזכה ב"מייק אפ במרקם קרמי נחמד, שנותן כיסוי קליל יחסית ונוטה להיבלע במהלך היום, אם כי לזכותו ייאמר שהוא עושה את זה בצורה אחידה ואלגנטית. בתוספת לא גדולה למחיר אפשר למצוא מוצלחים יותר".
רבלון, DNA Age Defying, מחיר: 185 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רבלון, DNA Age Defying, מחיר: 185 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

"מייבש ביצות במסווה של מייק אפ אוורירי", פסקה הנסיינית ט', שמטפחת עור רגיל נטול שגעונות, אחרי שניסתה את המייק אפ החדש של בורז'ואה. "כבר במהלך המריחה הוא התייבש לי על הפנים, משאיר אחריו אדמה חרבה, תחושת מסכה ופיניש מאט עצבני. אבל הכיסוי שלו טוב, ולכן שווה ניסוי נוסף בלחות של אוגוסט או לבעלות עור שמן. הספוגית שמובנית במכסה הבקבוק היא רעיון נחמד, אבל דורשת מיומנות או תרגול. אני תמיד מעדיפה את השיטה הקלאסית – עם האצבעות".
BOURJOIS PARIS, Flower Perfection , מחיר: 180 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
BOURJOIS PARIS, Flower Perfection , מחיר: 180 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

"רחמים על מי שהמייק אפ הזה טוב לה", ספקה כפיים הנסיינית שמנמנת העור ב', שניסתה את המייקאפ החדש של אסתי לאודר, המבטיח לתת כיסוי מלא לכל דבר תועבה שגדל על עור הפנים והגוף, ולהישאר במקומו עד 12 שעות. "מייק אפ אימתני, יחיד ומיוחד, עם מרקם משחתי וסמיך מאוד, ויכולת כיסוי מרשימה על גבול המפחידה. גם העמידות בלתי מתפשרת, כמובטח, והוא נאחז בעור ולא מרפה, כמו חתול מבועת. הבעיה היא שעל עור רגיל, ואפילו על עור שמן–לייט כמו שלי, התוצאה היא גימור מלאכותי ומפודר בשיגעון, שרק נקבוביות פעורות ומבעבעות יוכלו להתמודד איתו. לכל היתר הוא מומלץ רק כקונסילר מצויין למקרי חירום".
אסתי לאודר, Double Wear Maximum Cover, מחיר: 230 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אסתי לאודר, Double Wear Maximum Cover, מחיר: 230 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

שני המייקאפים הקומפקטים הבאים מיועדים למי שלא נותנת לאצבעות למרוח במקומה:
החדש והדחוס של לנקום מגיש את עצמו בשני מרקמים: על יבש - כפודרה קלילה יחסית, ועל רטוב במרקם קרם לכיסוי מלא יותר, שגם מציע ספוגית דו צדדית – צד חלק לגוון עור אחיד, וצד שני משיי להסתרת פגמים.

לאחר שסיימה להתעלף מהמארז הדקיק והמושלם, שכולל גם מראה שאפשר להזיז ולקבע בהתאם לצורך, דיווחה הנסיינית א' שהקונספט של הדו תכליתיות קצת גדול עליה, וגם די מיותר כשקיימים מייק אפים נוזליים משובחים כמו ה- TEINT MIRACLE האח, ולכן הסתפקה בשימוש בגירסה היבשה: "באריזה, הגוון נראה כהה בכמה טונים מאשר זה שמתקבל על העור, אז לא להיבהל. הגימור מוצלח, לא מאט מדי וכמעט שקוף – טוב בשביל פיניש מעל מייק אפ נוזלי, אבל לא יכול להחליף אותו".
לנקום, TEINT MIRACLE COMPACT, שקלים 270 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לנקום, TEINT MIRACLE COMPACT, שקלים 270 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

הנסיינית מ', שקיבלה את המייקאפ פודרה הדחוס של קרליין, התרשמה עד מאוד מהשדרוג בניראות המארז של החברה הישראלית הותיקה, שאמנם אינה מדגדגת את שיפולי פסגת האלגנטיות המושלגת בראשה יושב המייק אפ של לנקום ומעשן סיגר מנטול דקיק, אבל נראה מספיק ראוי, יפה ונוח בשביל לשלוף אותו מהתיק בשביל תיקונים ושיפורים קטנים במהלך היום. "בתור מכורה למייק אפ נוזלי, הופתעתי לטובה. החומר קרמי, רך ולח, ולא מתייבש אם מתעכבים קצת במהלך המריחה. הוא מצליח להסתיר פצעים ושאר חולירות, וחבל שהוא לא oil free, כי בשימוש ממושך אני מרגישה פוטנציאל לסתימת נקבוביות. חוץ מזה, ממש אהבתי. לא רק לחובבות הז'אנר הדחוס".
קרליין, MAGIC TOUCH, מחיר: 165 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרליין, MAGIC TOUCH, מחיר: 165 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

ולסיום - ספא

זה לא ספא. זה מרכז של נשים. ולא עושים כאן סתם טיפולים, אלא מתחברים לנשיות. סבבה? סבבה. אחרי שדילגנו מעל מכשול ההגדרה המילונית, אפשר לספר בשבחו של "מחמם על", טיפול לחימום הגוף והרחקת מחלות חורף, שנועד לנקות לכן את השאסי ולפתוח לכן את הסתימה באף.

באופן רשמי מדובר בעיסוי עמוק שמתמקד בגב העליון, השכמות והעורף. בפועל מדובר על שעה ורבע מענגת של בישול איטי בשמן שקדים, קורנית ומגבות רטובות ולוהטות, ולקינוח גם מסכת הזנה משובחת לפנים, בעלת אפקט של שנת לילה בת 9 שעות לפחות. לא למצוננות בלבד.
"מחמם על", כולה – בית בנמל, האנגר 26 תל אביב. 395 שקלים ל-75 דקות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כולה ספא/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully