וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופינג ברשת מטשטש סימני מתיחה

הילית וולברג

22.3.2012 / 8:47

בניגוד לבגדי ים (שממש לא כדאי לרכוש ברשת) בגדי החוף הם יעד נאה לשופינג וירטואלי - טיפים חשובים ו-5 אופציות מומלצות מ-100 שקלים ועד בכלל

אחת לשנה, לצד קולקציות החורף והקיץ של המעצבים הגדולים, אפשר למצוא גם את קולקציות הריזורט המסחריות, שמפתות את קהל הצרכנים לחלום באופן בלתי פוסק על חופשה. העונה הן מתהדרות בצבעי לימון ומנדרינה בוהקים, בהדפסים שבטיים, גיאומטריים או פרחוניים, לעתים בדוגמת מראה. גם הדפסי החיות עוד לא נסו מן המסלול, רק קיבלו עיטורי צבע בוהקים והלבן, ביחד עם השחור-לבן, קלאסי תמיד.

אך בעוד שמומלץ שלא לרכוש בגד ים דרך הרשת (למעט מקרים בהם א': אתן מושלמות או ב': אתן מודדות לפני בחנות בארץ ומזמינות על פי דגם ומידה מחו"ל), את האביזרים הנלווים לבגד הים אפשר לייבא באופן אישי לארצנו. את הכיסוי המושלם לבגד הים, או בשמו המקצועי ברשת- הקאבר-אפ, אפשר למצוא כמו תמיד במחירים משתנים, בהתאם לכל תקציב. זהו פריט שקל יחסית לרכוש אונליין, היות ומלכתחילה הוא אמור להיות מעט משוחרר על הגוף והגזרה שלו מאפשרת מרחב טעויות בהזמנה.

הטיפ הכי חשוב ברכישת קאבר אפ הוא לנצל את אופציית הגדלת התמונות עד תום, על מנת לבחון את מידת השקיפות של הבד לעומק. אם אתם לא רואים חזייה או תחתונים מבעד לבגד החוף, בידקו את מידת השקיפות באותיות הקטנות המתארות את המוצר כדי שלא תיפלו קורבן לריטוש פוטושופ מטעה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עד 100 שקלים: בגד חוף של סטיב מאדן/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ובגוון אחר. עד 100 שקלים: בגד חוף של סטיב מאדן/מערכת וואלה!, צילום מסך

עד 100 שקלים: בגד חוף של סטיב מאדן

במונחי בלו פליי, חנות שלא נוטה לצנוח במחיריה אל מתחת ל-200 השקלים על פריט שאינו תחתון, מדובר בסייל כמעט חינמי. הכיסוי המודפס של מאדן מגיע בשני צבעים, אחד בגוונים חמים והשני בגוונים קרים יותר וההדפס המופשט משלב קצת מעולם הדפסי החיות ומעט מההדפסים השבטיים בטעם ועידון. רצוי מעל בגד ים בצבע חלק.

בגד חוף עם הדפס ושרוול עטלף של סטיב מאדן, ב-Blue Fly. מחיר: 85 שקלים

עלות משלוח: החל מ-7 דולר ומשתנה בהתאם לשיטת המשלוח ולעלותו.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עד 200 שקלים: שמלת שיפט של ריבר איילנד/מערכת וואלה!, צילום מסך

עד 200 שקלים: שמלת שיפט של ריבר איילנד

שמלת השיפט מתאימה לרוב הגזרות והצורות וההדפס הגיאומטרי השחור לבן עם הבזקי הצבע הבוהק פשוט מושלם. מדובר בשמלה כיפית שתיראה נהדר על החוף עם כפכפים או סנדלים שטוחים או במסיבת קוקטייל לילית עם סנדלי עקב סקסים.

שמלת חוף סיקסטיז באסוס, 171 שקלים

עלות משלוח: חינם לכל העולם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עד 300 שקלים: בגד חוף של 3.1 פילים לים/מערכת וואלה!, צילום מסך

עד 300 שקלים: בגד חוף של 3.1 פילים לים

דרגת המחיר עולה בגלל השם שמגיע עם כיסוי החוף הפשוט הזה - פיליפ לים, אבל גם עם הפרטים הקטנים שלה: החיתוך המחמיא, הבד הרך, התפירה המושלמת וסגירת הקרסים הנסתרים. הצבע הלבן הוא צבע נצחי על חוף הים ואפשר לבחור להסתכל על הרכישה הזאת כעל השקעה לכמה עונות חמות קדימה.

כיסוי חוף של 3.1 פיליפ לים ב-The Outnet. מחיר: 266 שקלים

עלות משלוח: 16.5 פאונד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עד 500 שקלים: כיסוי תחרה של בטסי ג'ונסון/מערכת וואלה!, צילום מסך

עד 500 שקלים: כיסוי תחרה של בטסי ג'ונסון

בטסי ג'ונסון ידעה לעצור את דרגת השיגעון הכללית שלה באחד מכיסויי החוף היפים שנצפו אונליין השבוע. דוגמת התחרה יפהפייה ורצועת התחרה השחורה בצווארון ביחד עם גזרת המוד של השמלה, מונעות ממנה להפוך למפה מהבית של סבתא וממסגרות אותה בשיק נחשק.

שמלת תחרה לבנה של בטסי ג'ונסון, בלומינגדיילס, 436 שקלים

עלות משלוח: כ-30 דולר בממוצע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחיר ללא גבול: קאפטן קצר של Vix Swim/מערכת וואלה!, צילום מסך

ללא גבולות: קאפטן קצר של Vix Swim

מאוד הולם שהברזילאים יקבעו את הטון בכל הנוגע ללבוש חופים וכך במקרה של Vix, מותג בגדי החוף של פאולה הרמני. ההדפס השבטי לא משתלט על הכיסוי ומניפת הצבעים שובה את העין בנעימות. זו גם הזדמנות לחגוג את העובדה שסאקס פיפת' אבניו עושים משלוחים לישראל, גם אם לא בזול ואם תרצו להשקיע אפילו יותר, תוכלו לקנות גם ביקיני באותו ההדפס.

קפטן שבטי של Vix Swim ב-Saks Fifth Avenue. מחיר: 664 שקלים.

עלות משלוח: משתנה בהתאם למחיר הרכישה וכוללת גם את כל המסים מראש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully