וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

13 הבשמים הנבחרים של 'קוסמטיקה קלה'

שירלי אכסלרוד

26.3.2012 / 15:44

מדור קוסמטיקה קלה יודע שהוא יצטרך להילחם על שולחן החג בדודות שמריחות מצ'ארלי וויט ולכן מכין את עצמו עם 13 בשמים נבחרים מכל המדורים עד היום

בהרבה מובנים פסח הוא חג של ריח; ריח של ניקיון, ריח של דברים חדשים וריח מחליש חושים של מבצעי בשמים שמציעים 15 בשמים במחיר 1. כנגד המתקפה של רשתות הפארם, שמצפות מכם לצאת מהסניף עם עגלה ובתוכה עשרות בקבוקונים ריחניים חייבים להישאר מפוקסים עם הבשמים הטובים באמת. לא האינטימי של דיוויד בקהאם ולא הבקבוק הטראשי של ביונסה – אלא את אלה שיגרמו לצוואר להרגיש קוטור גם אם הוא יושב על שולחן הסדר ומסביבו עשרות דודות עם צ'ארלי ווייט.

קלואה: Love Intense

הניחוחות של קלואה הולכים על החבל הדק שבין יוצאי דופן לבין מטהרי אוויר בריח ערוגת ורדים, ובדרך כלל מצליחים לצאת מזה בכבוד. הפעם הצליח להם במיוחד, עם ריח טלק ענוג שמצליח בדרך פלא להיות קצת יותר נשי, וקצת פחות תחת של תינוק. עוד במרכיבים: איריס, מושק עינבר ווניל. הבקבוק, כתמיד, פשוט ומקסים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
LOVE intense, Chloé - 50 מ"ל ב-534 שקלים; 75 מ"ל ב-682 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

קלווין קליין: FORBIDDEN EUPHORIA

חוץ מהיותו בעל בקבוק סגול מאוד, הבושם של קלווין קליין מזכיר הרבה ריחות אחרים - אך נחמד מאוד כשלעצמו. ההתזה הראשונה מתקתקה מדי, אבל בהמשך, הפ'צולי, קשמיר ומושק מתערבבים להם לא רע ביחד, ומשתבחים ככל שחולפות השעות. בקיצור, מוצלח ונעים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בושם FORBIDDEN EUPHORIA של קלווין קליין. 50 מ"ל ב-500 שקלים; 100 מ"ל ב- 610 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

דיזל: Loverdose

עוד בושם עם בקבוק סגול, שמעלה חששות שמי שעיצב אותו גדל על ברכי קלישאות נפשעות על יהלומים, נשים, חברים וכל זה, אבל הניחוח, הו, הניחוח. הוא מורכב ממנדרינה, אניס, ליקריץ, ווניל, ועוד כמה דברים שאפשר למצוא בקנדילנד, מצליח להיות בו זמנית מתקתק ונקי, צעיר וחמים, ומוצלח אפילו יותר אחרי כמה שעות על הגוף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בושם Loverdose של דיזל. 420 שקלים ל-50 מ"ל; 580 שקלים ל-75 מ"ל./מערכת וואלה!, צילום מסך

ז'יבנשי: VERY IRRESISTIBLE L'INTENSE

האדם הממוצע מתקשה לתאר בושם שניסה ביותר מ- נעים/מסריח, מתאדה מהר/מחזיק יופי. לכן, אם יש כותבים שהמדור נושא אליהם עיניים, אלה בוודאי המחברים של ההודעות שמתלוות לבשמים חדשים. ציטוט: "הישר מההתחלה הוא כובש בזוהר הארומה הסגלגלה של השזיף העסיסי, מעניק רעננות מענגת. בחלוף מספר שניות, נחשף ניחוח השושנה: הפעם שושנה טורקית המסמלת יותר מכל את האלגנטיות של רוח ז'יבנשי, המתקבעת כקעקוע על העור ומפיצה ניחוח עמוק וחושני". אנחנו אנשים פשוטים, ולכן על הז'יבנשי החדש היינו אומרים: אחלה בושם. אה, וגם הבקבוק אחלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ז'יבנשי - VERY IRRESISTIBLE L'INTENSE, ב-286 שקלים ל-30 מ"ל; 384 שקלים ל-75 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

קלווין קליין: Beauty

הקלווין הזה יודע לעשות ריח! בבקבוק זכוכית אלגנטי כמתחייב ממורשתו של המעצב, עורבבו שושן ויסמין לניחוח פרחוני-לבן, נקי ומתנשא משהו, במובן החיובי של ההתנשאות. במילים פשוטות - בושם של בחורות יפות עם צוואר ארוך.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
CALVIN KLEIN, BEAUTY מחיר: 510 שקלים ל-50 מ"ל; 100 מ"ל ב- 620 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

ברברי: Body

הברברי החדש לוקח את קונספט הבשמים החושניים צעד אחד קדימה, ובתוך בקבוק שהוא ההגדרה המילונית ל"סמל פאלי", מסתתר ריח של בחורה שתקפל את בגדיה היטב, כולל תחתונים וגרביים, לפני שתתנפל עליך בלהט. בקיצור, עסק משתלם למי שמאסה בריחות הפרחוניים-פירותיים שצועקים "אני כאן!". הברברי טלקי, נקי, חמים ואצילי, וכל הטוב הזה מחזיק מעמד בנחישות שעות ארוכות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בושם BURBERRY BODY של ברברי. 60 מ"ל ב-450 שקלים; 85 מ"ל ב-580 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טומי הילפיגר: Woman

היחס בין ההילפיגר החדש לבין הבשמים הקודמים של טומי, משול ליחס שבין מים בטעמים לבין מיץ פטל: אותו הדבר, רק חלש. וזה לא בהכרח רע: ה-HILFIGER Woman מציע ניחוח עדין, נקי וחמוד ביותר, מעין Tommy Girl מדולל שאולי לא רוצה לשנות את העולם, אבל גם לא עושה צרבת באף, ומרגיש הרבה יותר קלאסי. הבקבוק המינימליסטי המעוטר בפפיון, הוא מהיפים והמוצלחים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בושם HILFIGER Woman של טומי הילפיגר. 360 שקלים ל- 50 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

אסתי לאודר: SENSUOUS NUDE

באסתי לאודר מבטיחים ניחוח ש"מערטל את האלגנטיות והחושניות שמגדירות נשיות". זה נחמד, רק לא מתאר נאמנה את הריח החדש, שהוא אמנם נשי, אבל צנוע, חמים, נקי, ולא פתייני כלל וכלל. ואם לא היה ברור, מדובר במחמאה. בעולם שנשלט על ידי יותר מדי מתוקים - פרחוניים, נחמד להתנחם מדי פעם בחיקו המיושב בדעתו של ניחוח מסוג אחר.

אסתי לאודר. SENSUOUS NUDE ב- 450 שקלים ל 50 מ"ל, ב- 615 שקלים ל 100 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אסתי לאודר. SENSUOUS NUDE ב- 450 שקלים ל 50 מ"ל, ב- 615 שקלים ל 100 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשמי גברים

איב סן לורן: L'HOMME LIBRE

האיב סן לורן הזה הוא הבחור הכי קול בשכונה: פרשי, אוורירי, מסובב את המפתחות של היאכטה על האצבע, וקליל באופן שיהלום גם ימי גשם וגם את ימי הקיץ המיוזעים ביותר, ואתם יודעים שהם בדרך. הניחוח, שזכה לפירגון רב מנשים שרוצות אותו, וגברים שרוצים להיות כמוהו, מכיל רכיבים מעניינים כמו עלי סיגלית, ריחן וכוכב אניס, ומבוקבק במיכל לא מתחכם אך מושלם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
L'HOMME LIBRE של איב סן לורן. 60 מ"ל ב-400 שקלים; 100 מ"ל ב-563 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

הוגו בוס: Orange

ריח אלוהי של סקס וקיץ, שגורם לכל הסביבה לרצות ולרחרח במרץ. המרכיבים הרשמיים הם תפוח, לבונה, וניל ועץ בובינגה, הבקבוק אלגנטי לעילא, ועוד בטרם התחיל, לא נותר אלא לקבוע כי מדובר בניחוח גברי מנצח. יותר טוב מפורנו באינטרנט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בוס אורנג' לגברים. 60 מ"ל 229 שקלים; 100 מ"ל, 279 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בולגרי: MAN

מ' טוען שמאז שהתחיל להתיז על עצמו את החדש של בולגרי, הוא זוכה ליחס חם במיוחד מבת זוגו, ושהבושם גורם לו להרגיש מגה-סקסי.

הניחוח, שזכה לפרגון מקיר לקיר מכיל בין היתר ברגמוט, עלי סיגלית, עצי קשמיר, שרף בנזואין, דבש לבן ומוש. באמת שאין לנו מושג איזה ריח יש למוש, ואנחנו גם לא מתכוונים לבדוק, אבל נראה שזה הריח הנכון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
60 מ"ל - 400 שקלים, 100 מ"ל - 535 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

גוצ'י: Guilty

אפשר לדבר על לבנדר, לימון, פצ'ולי ופלפל ורוד ואיך הם מתחברים נפלא בהרמוניה חושנית. ואפשר פשוט לומר: באחריות, החדש של גוצ'י הוא הבושם הגברי הטוב ביותר מאז ניער מעליו האדם הקדמון את מעיל הפרווה המטונף, רחץ בנהר, גם מאחורי האוזניים, והתמרח בבלוטת הערמונית של כבש, שידועה בסגולותיה המהלכות קסמים על נשים. מה זה טוב – הוררררס, ממכר, ומריח כמו טייקון בעולם שבו לא שמעו על ועדות לפתרון בעיית הריכוזיות במשק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Gucci Guilty for him, מחיר: 50 מ"ל ב- 430 שקלים; 90 מ"ל ב- 540 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

דיזל: Only The Brave Tatoo

עוד יום, עוד אגרוף של only the brave. כמו בחיים. הפעם – מחווה לאמנות הקעקועים. למה, כי מייסד דיזל, רנזו רוסו חושב ש:"אנחנו נולדים ללא כל סימן עלינו, ואני חושב שחשוב להשאיר סימנים על הגוף שניתן לנו". כשאתה מייסד דיזל, מותר לכל מיני מחשבות לעבור לך בראש. ובסוף אפילו יוצא מזה בושם! הנסיין א' חושב שחבל שהדיון על עיצוב הבקבוק יסיט את הדיון מהדבר האמיתי: ניחוח משובח, עוצמתי והורמונלי בטירוף, עם עמידות של קעקוע. מרכיבים: תפוח ירוק, טבק, ואבקת גברים משבט אנשי המערות. הוראות שימוש: לשים קצת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Only The Brave Tattoo של דיזל. 75 מ"ל ב-464 שקלים; 125 מ"ל ב-520 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • בישום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully