וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולצת רשת: השקעה לטווח ארוך

טל דרורי

3.4.2012 / 11:55

מה קורה כשבנקאית השקעות משנה קריירה והופכת לתכשיטנית- מדור חולצת רשת מגלה אתר תכשיטים חדש שגורם לו לחשוב שיש דברים בחיים שממש שווה להשקיע בהם

שם: jessica winzelberg

לוקיישן: http://www.jessicawinzelberg.com/

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריילר: ג'סיקה ווינזלברג בכלל למדה עסקים בין לאומיים באוניברסיטת וושינגטון שבסיינט לואיס בארצות הברית, ומיד אחרי שסיימה את לימודיה בהצטיינות, פצחה בקריירה בבנק השקעות. לאחר זמן קצר הבינה ווינזלברג שעולם הפיננסיים לא ממש בשבילה, החליטה לעזוב את הדולרים לטובת הזהב והחלה ללמוד תכשיטנות.

מהסטודיו שלה בסן פרנסיסקו, היא יוצרת תכשיטים שאפשר לזהות בהם סגנון מובחן וייחודי ומשב רוח מרענן, בתעשייה שהרבה פעמים נופלת לקלישאות.

את הקולקצייה הראשונה השיקה באביב 2011 ומהר מאוד זכתה להופיע במגזינים הגלוסיים הנחשבים ביותר - ווג איטליה הוא רק אחד מהם. בקומבניציות לא שגרתיות היא משלבת אבנים גסות לצד אבני חן קטנטנות צבעוניות, ומרקעת מתכות במוטיבים ייחודיים, שהפכו לסימן היכר של העיצובים שלה. את הבוטיק האונלייני היא השיקה לפני כחודש והיא מוכרת בו תכשיטים בעלות ממוצעת של 300 דולר עם כמה מציאות במחצית המחיר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שרשרת. 295 דולר/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה בפנים: האתר הוא חנות או יותר נכון בוטיק עם חזות מינימליסטית ונקייה, המציגה מגוון מרשים של העבודות של ווינזלברג. כולן מוצעות למכירה.

הפריטים נחלקים לשתי קטגוריות: האחת היא של עבודות המתכת, בה אפשר למצוא עגילים, צמידים ושרשאות עשויים מזהב אדום, לבן או כסף. הפריטים המתכתיים עשויים מצד אחד בעידון רב, ומצד שני נושאים צורות בלתי שגרתיות, מה שהופך אותם לאביזרים בעלי נוכחות ותחכום. בנוסף, חלקם משובצות אבנים יקרות מה שמוסיף להן נצנוץ אופטימי וצבעוניות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקטגוריה השנייה שבמרכזה האבנים, היא אולי המעניינת יותר.
בקטגוריה זו נמצאים עשרות פריטים ייחודיים שמציגים לתפארת את הכשרון של ווינזלברג. השילוב האלגנטי והלא צפוי של האבנים היקרות, דוגמאת אופל וספיר עם אבנים גסות בעלות טקסטורה ותבנית ייחודיות, מעניק לתכשיטים שילוב בלתי מוסבר של אדג' וחושניות .

וייזלברג בוחרת בעצמה כל אבן ואבן, על מנת לקבל את מלוא האפקט מהפטרנים הטבעיים שמגיעים איתם, במיוחד ראויים לציון העגילים המשתלשלים מהאוזן, שלא חוששים לוותר על מינימליזם לטובת נוכחות סקסית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טבעת. 415 דולר/מערכת וואלה!, צילום מסך

יונת דואר: מכיוון שהאתר עוד בחיתוליו, המשלוחים כרגע הם לארצות הברית בלבד.

אקסטרה: כחלק מהתוכניות העתידיות האתר יכלול פיצ'ר שיאפשר לכל לקוח ליצור בעצמו את השילוב של האבנים. כרגע זה עוד בגדר "חלום רטוב" במוחה של ווינזלברג, אך אם לשפוט על פי התשוקה והנחישות שמנחים אותה - לא רחוק היום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עגילים. 335 דולר/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שרשרת 265 דולרים/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • תכשיטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully