וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תצוגת האופנה בשבוע האופנה לכלות

2.4.2012 / 23:20

עשרות מעצבים השתתפו בתצוגת האופנה המרכזית של שבוע האופנה לכלות, שכללה הרבה שובלים ארוכים ובנות ים ענוגות

יח"צ - חד פעמי

שבוע האופנה לכלות נפתח בקול תרועה רמה בתצוגת אופנה עתירת טול ותחרה. 35 מעצבי שמלות כלה השתתפו בתצוגת האופנה המרכזית שהתקיימה היום (שני) בנמל תל אביב, במסגרת 2012 Bridal Show.

המעצבים הציגו את דגמי הדגל שלהם לשנת 2012, ביניהם מטאורי כלולות כמו גליה להב, ליהי הוד, אפרת קליג ומירה צבילינגר, וכמו כן גם שמות מוכרים פחות אך לא פחות מרשימים כגון לירון מייזן, טלי הנדל, אנין, ואסף דדוש.

הארוע המתקיים השנה לראשונה, ב-2-3 באפריל, מתמקד בכל הקשור לאופנה בתחום החתונות: שמלות כלה, חליפות חתן, נעליים, איפור, מוצרי ואביזרי שיער, תכשיטים והלבשה תחתונה. מעצבי שמלות כלה מובילים יציגו את הקולקציות החדשות שלהם, ויתקיימו תצוגות אופנה מתחלפות. במסגרת זו יוכלו הכלות לעתיד להתרשם מהמגמות העדכניות והטרנדים הלוהטים בתחום המראה לכלות, להיפגש עם מעצבי שמלות הכלה ואף לרכוש חלק מהדגמים במקום ולעבור איפור ניסיון ותסרוקות לדוגמא, מהמאפרים ומעצבי השיער הבולטים.

הדגמים שנצפו על המסלול, הצביעו על כמה מגמות עיקריות: ראשית, הלבן הוא לבן מאי פעם. הגוון המסורתי שזוכה לעדנה מחודשת הקיץ גם מחוץ לאולמי השמחות, דחק הצידה את תת הגוונים שהיו פופולאריים בשנה שעברה, כמו פנינה, שנהב ופודרה.

גזרות הקרינולינה ובת דודתה הקצפת איבדו מנפחן, לטובת קווי מתאר דקים וצלליות הדוקות, כאשר דגמים בודדים לקחו את החצאיות הנפוחות לאקסטרים, כדוגמת שמלת הכלה של משה סיימון בעלת חצאית גלי השיפון שהתנקזו לשובל אינסופי; שמלת הכלה הקצפתית של גלית רוביניק שעוד הוסיפה לעטר באלמנטים של נוצות ותחרה או שמלת הקצפת הגדושה של בן אוזן. אך כאמור, נראו על המסלול בעיקר שמלות צרות סילואט, לדוגמא שמלת הכלה של יקי רביד בגזרת בת הים הקטנה, גזרה צמודה לקימורי הגוף שמתרחבת כמו פעמון באזור הרגליים, או שמלת הסטרפלס-מעטפת הזוהרת של רונן פארצ'ה.

אלמנטים נצחיים, כמו תחרה, אבני חן ופנינים, ימשיכו ככל הנראה לככב לעד על המסלול בדרך לחופה. המינון שלהם אמנם חווה תנודות מעונה לעונה, אך השנה ישנה תחושה כי השימוש בהם הוא מושכל ומחושב יותר ביחס לשנים קודמות.

למרות שמחירי השמלות אמנם לא השתנו באופן דרסטי בתקופה האחרונה, ניכרת רגיעה יחסית בפן של העיצוב, שנתפס בעבר כמאותגר שיק. לא ברור, מה קדם למה ומי מכתיב למי, הקהל למעצבים או המעצבים לקהל, אבל התוצאה היא אופנת כלות מסוגננת יותר מבעבר. לאט לאט כובשות את השוק שמלות כלה, שאם רק היו מגיעות בצבע אחר, יכלו בקלות לשמש כשמלות ערב.

בתצוגת האופנה הציגו המעצבים דני מזרחי, מירה צבילינגר, ארז עובדיה, דניאל גולדברג, ביאטריס, יאיר ז'רמון, יקי רביד, אסתר לוי, מרינה K, רונן פארצ'ה, גליה להב, ברטה, חתונה לבנה, אווה עלקנרש, בן אוזן, אורי שלי, סילביה ורסאנו, אנין, ליהי הוד, ריקי דלאל, אסף דדוש, טלי הנדל, לירון מיזן, נעמה וענת, אופיר דהאן, גלית רוביניק, ענבל דרור, ברטה, מירי קאלה, משה סיימון, אורטל שמר, אפרת קליג, פרונופציה, דוד חצבני וגלית לוי.

ביום שלישי 3 באפריל יתקיימו במקום חמש תצוגות אופנה של שמלות כלה, שיהיו פתוחות לקהל המבקרים בארוע ויועברו בשידור חי בוואלה! אופנה בשעות 15:30, 17:00, 18:30, 20:00 ו-21:30.


האירוע יתקיים בין התאריכים: 2-3/4 בהאנגר 11 תל אביב
יום שני 2 באפריל 16:00-22:00
יום שלישי 3 באפריל 14:00-22:00

כניסה: 50 שקלים לזוג, לרכישה באתר או במקום הארוע.

שמלות כלה בוואלה! אופנה

צילום וידאו: וואלה! מזל טוב
עריכה: אמיר קוטיגרו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רונן פארצ'ה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יוסף/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טלי הנדל/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אסתר לוי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אורטל שמר/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בן אוזן/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • שמלות כלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully