וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי יעצב למדונה את התלבושות למופע בארץ?

לירוי שופן

16.4.2012 / 12:42

מדונה תפתח בישראל את סיבוב ההופעות לאלבום MDNA, וכרגיל הוא צפוי לכלול תלבושות מרהיבות. לפחות על אחת מהן יהיה אחראי ז'אן פול גוטייה

מדונה, שתפתח בישראל בסוף מאי את סיבוב ההופעות לאלבום MDNA, חשפה בסוף השבוע שמץ ממערך התלבושות שייכלל במופע האקסטרווגנטי. בהמשך לחרושת שמועות ששטפה את תעשיית האופנה בשבועות האחרונים, אישרה הזמרת בראיון ליומון האופנה WWD.COM כי לפחות תלבושת אחת היא של המעצב הצרפתי ז'אן פול גוטייה, ושגם ריקרדו טישי, המעצב הראשי של בית ז'יבנשי, נכלל ברשימה הזוהרת. עם זאת, על מרבית העיצובים שייראו על הבמה יהיה חתום אדריאן פיליפס, מעצב התלבושות האישי שלה.

"אני מעריצה ואוהבת [את ז'אן פול גוטייה]. הוא מעצב את אחת התלבושות, והוא מעין מפקח על תלבושות בחלק מההופעה, עם כל הרקדנים. אני מאוד שמחה שהוא עושה את זה, כי הוא כזה גאון."

כזכור, למדונה ולגוטייה רומן ארוך, ובמידה רבה 'הילד הרע' של האופנה הצרפתית אחראי לאחד המראות האייקונים ביותר של הזמרת. הוא זה שהפיק עבורה בשנות ה-90 את המחוכים וחזיית הקונוס המחודדת, שהפכו לסימן המזהה של סיבוב ההופעות Blond Ambition. בנוסף, לפני כחמש שנים, חזרו ושיתפו פעולה במסגרת המופע המצליח והקצבי Confessions.

גוטייה בחר גם הוא להתייחס לאחרונה בהומאז' קטן לקשר הארוך בין השניים. בשבוע שעבר חשף את בקבוקי הדיאט קולה שעיצב, כחלק מפרויקט בו לקחו חלק בעבר מעצבים כקרל לאגרפלד, ורבים הצביעו על דמיון אפשרי בין הדמות המתנוססת על אחד הבקבוקים לאופן בו הלביש את הזמרת בעבר.

מנגד, החיבור של מדונה עם המעצב השני ששמו הוזכר בהקשר זה, ריקרדו טישי, אמנם טרי למדי, אך כבר נרשם בדפי ההיסטוריה. מדונה בחרה בהופעת הסופרבול המתוקשרת, שנערכה בפברואר האחרון, בשמלה מקו הקוטור של ז'יבנשי.

מדונה מתפשטת בקליפ Girl Gone Wild

מדונה. GettyImages
חזיית הקונוס המפורסמת. מדונה/GettyImages

ז'אן פול גוטייה על התלבושות בסיבוב ההופעות Blond Ambition

מדונה מופיעה בסופר בול 2012. Christopher Polk, GettyImages
מדונה בז'יבנשי קוטור בהופעת הסופרבול/GettyImages, Christopher Polk
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דיאט קולה בעיצוב ז'אן פול גוטייה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully