וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה שטוב לאלכסה צ'אנג

לירוי שופן

17.4.2012 / 12:17

הוכחה נוספת לעובדה שבית האופנה הצרפתי Carven הוא הדבר הכי לוהט בשטח - נבחר כאורח הכבוד של תערוכת האופנה החשובה באיטליה Pitti

אמש (שני) התקבלה הוכחה נוספת למעמדו המתעצם של בית האופנה הצרפתי Carven, ולמעצב העומד בראשו, גיום הנרי. תערוכת האופנה Pitti Uomo, המתקיימת בכל עונה בפירנצה ונחשבת כאחת מפלטפורמות הקניינות החשובות בעולם, אשר סוחפת כעשרים אלף מבקרים בכל פעם, הודיעה כי הנרי ו-Carven הם 'אורחי הכבוד' של התערוכה שתתקיים בחודש יוני הקרוב, ה-82 במספר. המשבצת הנחשקת, המבטיחה את תשומת ליבה של תעשיית האופנה, אירחה בעבר בין היתר את רף סימונס, עם קו הגברים של ז'יל סנדר, טרוסרדי וולנטינו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קולקציית חורף 2012-13 של carven/מערכת וואלה!, צילום מסך

במסגרת התערוכה, אשר מקדימה בשבוע את שבוע האופנה במילאנו, הנרי יחשוף את קולקציית הגברים של Carven לקיץ 2013. מה שהופך את הרגע ליוצא דופן היא העובדה שמדובר בקו צעיר מאוד, שהוצג לראשונה לפני כשנה. זאת ועוד, שתי הקולקציות שהציג עד כה הושקו בפרנזטציות צנועות, שאף לא כללו תצוגות אופנה. הבמה של Pitti היא ללא ספק קפיצת מדרגה מהותית, המרמזת על הפוטנציאל העצום המגולם במותג, ועל כך שהנרי נחשב כיום לאחד הכוכבים בסצינת העיצוב האירופאית.

בית carven הושק מחדש לפני כשלוש שנים עם הנרי (33) בראשו, והתמקד בתחילה בקו לנשים. במקום עיצוב גבוה ושמרני, כפי שמתחייב מהיסטוריה מותג שהוקם לאחר מלחמת העולם השנייה בפריז, המעצב הצעיר, שהתמחה בעבר בז'יבנשי, פעל לקדם אג'נדה חדשה – עיצובים אקסצנטריים המכוונים לטפייקאסט של פאשניסטות עירוניות בטווח מחירים הנחשב נמוך ממוצע באופנת היוקרה. סגנון עצמו מקיף הכלאה בין אימג' ילדותי בכוונה, תמים לכאורה, לקוקטיות צרפתית אלגנטית. בעקבות ההצלחה המסחררת, הוצגה בשקט גמור קולקציה לגברים לעונת קיץ 2012, שהובילה לקולקציה שנייה, נרחבת פי כמה. כאמור, הקולקציה שתוצג ב-Pitti היא השלישית לגברים בסך הכל.

על אף שלא ידוע עדיין האם הנרי יציג את הקולקציה ב-Pitti על מסלול, או שבפורמט אחר, אפשר להמר על המוטיבים המרכזיים. אם ללמוד משתי העונות האחרונות, ניכר שהוא מקדם מוזה של גבר בתלבושות ילד בית ספר, הלבוש בקלאסיקות שעברו פרשנות רדיקלית, כמו סריגי דייגים קצרצרים להפליא, חליפות שמשאירות רושם כאילו והן קטנות, ושימוש נועז בצבעים וטקסטורות שאינן מקובלות, כמו אקססוריז מכוסים גובלן מצויר.

תצוגת קיץ 2012 של קרבן בפריז. AP
קולקציית הנשים של Carven לחורף 2012-13/AP
גיום הנרי בכלבו בארניז בניו יורק, פברואר 2011. Donato Sardella, GettyImages
הכוכב של סצינת האופנה. גיום הנרי/GettyImages, Donato Sardella
  • עוד באותו נושא:
  • קרבן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully