וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי יצחק

26.4.2012 / 12:13

תיקים מעור והשראות שמגיעות עד שקיות מהסופר ושקי מלט. תעודת הזהות של רועי יצחק למותג JUD

מעצב האופנה רועי יצחק. יותם רונן
צילומים של המותג JUD/יותם רונן

שם: רועי יצחק, בעל המותג JUD

תחום עיסוק: מעצב תיקי עור

מוסד לימודים ושנת סיום: אסכולה מחזור 2003

גיל: 32

מגורים: תל אביב

תאריך הקמת המותג: ינואר 2012

מעצב האופנה רועי יצחק. יותם רונן
"חיפשתי תיק לעצמי ולא מצאתי". רועי יצחק/יותם רונן

סגנון העיצוב שלי: הנקיון העיצובי הוא מהמאפיינים הראשונים שלי, תמיד האמנתי בפרטים חכמים, לפעמים כאלה שאפילו לא ניכרים לעין.

הפריט הראשון שנמכר: תיק גב שרוך עור שחור שהוטס בהזמנה מיוחדת לברלין.

מתי הבנתי לראשונה שאני רוצה לעסוק בעיצוב: בגיל 12 בערך כשלא עזבתי את הדפים והצבעים, ואולי עוד קודם כשהייתי מתבונן באריחים הישנים המעושנים של הקרמיקה ומדמיין חיות ופרצופים.

שאיפות עתידיות: לשם התחלה- תת גוון עיצובי ייחודי ופרקטי הנבדל מהתעשייה המסחרית המקומית, לספק מוצרי איכות ללא התפשרות. כמובן שמעבר לזה הייתי רוצה לצאת לשוק הבינלאומי ולהצליח.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
מעצב האופנה רועי יצחק. יותם רונן
מעצב האופנה רועי יצחק/יותם רונן

מעצב ישראלי אהוב: זוג המעצבות "רוס אובטה" נתנו פייט רציני לשוק המקומי ואני מעריך מאוד את הקו המקסים והלא מתפשר שלהן אך בגלל שהם חדלו לפעול לצערי, אני בוחר במאיה בש שיש לה חנות נדירה ברחוב החשמל. לכל פריט שנמצא אצלה בחנות יש DNA שמקנה לו זכות קיום מכובדת ואת זה אני מעריך מאוד.

מעצב בינלאומי אהוב: טום פורד וכל מילה מיותרת.

השפעות עיקריות: ההשפעות העיקריות שלי מגיעות מהמקום האישי ומהפרספקטיבה האישית החוצה: החל מגזרות יומיומיות של שקיות מהסופר, שקי מלט, ומעטפות דרך אלמנטים של מכנסי ג'ינס כמו כיסים ודיטיילים פנימיים.

פריט הדגל שלי: דגם BACK PACK 100. זהו תיק שק לגב מעור איכותי במגוון צבעים, שתפור בעבודת יד, ויש לו בטנה מכותנה אורגנית וכיס פנימי, שחושפים את הלייבל של JUD העשוי נייר ממוחזר ומאפשר חיבור פנימי לארנק או למפתחות.

מעצב האופנה רועי יצחק. יותם רונן
פריט הדגל של JUD/יותם רונן

מה הביא אותי לעצב דווקא בתחום הספציפי הזה: אחרי 8 שנים בהן עבדתי כמעצב אופנה וארט דירקטור בתעשיית האופנה הישראלית והבינלאומית, ולקחתי חלק בהקמה של קולקציות ורשתות בארץ כמוKENVELO, LEE COOPER, BLUE BIRD, YOUNG, אני יכול להגיד שאין עונג גדול יותר מאשר לראות את הדגמים שלי על אנשים ברחוב. אבל כשחיפשתי לעצמי תיק, נתקלתי בקשיים כי לא מצאתי משהו קליל מספיק ואיכותי דיו. אחרי שעיצבתי לעצמי את הדגם הראשון, הבנתי שככל הנראה זה לא יהיה האחרון. קיבלתי הרבה תגובות מהסביבה ודרישה לעוד צבעים ועוד דגמים.

נקודות מכירה: בסטודיו, י.ל פרץ 39 א, תל אביב; מכירות מעצבים שונות (כמו יריד הדרס קוד הקרוב ומכירות המעצבים בבר השפגט בתל אביב) וחנות אוליין שנמצאת בתכנון.

מעצב האופנה רועי יצחק. יותם רונן
מעצב האופנה רועי יצחק/יותם רונן
  • עוד באותו נושא:
  • תיקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully