וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרלה-וו פרנסה?

טל דרורי

24.4.2012 / 17:09

השקת הגרסה האנגלית לאתר האינטרנט של ווג פריז, היא הזדמנות להיזכר בחמישה מוסדות סטייל עכשוויים של עיר האורות, מקולט ועד אופנת הרחוב היפה בעולם

בפברואר השנה הושק מחדש האתר של המגזין האייקוני ווג פריז, שנחשב על ידי רבים לפרובוקטיבי ולחדשני מבין שאר המגזינים הנושאים את שם הקודש 'ווג'. מסתבר, שהמהלך כלל לא רק מתיחת פנים דיגיטלית אלא גם ניתוח מלא, שבסופו אתר שברוח הזמנים נראה יותר כמו בלוג טמבלרי מאשר מגזין אינטרנטי. וכך, מה שמבדיל את האתר מהמגזין המודפס הוא העכשוויות, מהירות התגובה והיכולת לייצר תוכן אופנתי רותח מהתנור.

בימים אלה מצטרף פרט נוסף לתהליך השדרוג של אתר ווג פריז. בניגוד למגזין הפיזי המיועד לדוברי צרפתית, לפני כשבוע הושק האתר המדובר גם במהדורה באנגלית. כעת, כל העולם ואחות (בהנחה כמובן שהם דוברים אנגלית), יכולים לא רק להינות מהתמונות אלא גם להבין את התוכן הנלווה.

מבין התוכן הרב, פינה יומית קבועה ומומלצת היא Look of the Day, בה מוצגות מידי יום סלבריטאיות פשיוניסטיות מרחבי העולם במיטב המחלצות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קייט בוסוורט' בסניקרס איזבל מרנט. מתוך Look Of the Day של ווג פריז/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וככה נראה המגזין המודפס. ווג פריז/מערכת וואלה!, צילום מסך

השינוי שעבר ווג פריז, מוסד פריזאי מצויין, עושה חשק גדול להיזכר במוסדות עכשוויים אחרים שמנפקת עיר האורות. לצד בתי אופנה פורצים כדוגמאת Carven הרותח, ומעצבת השעה שכבשה את העולם בסערה איזבל מרנט, פריז ממשיכה להפגיז גם בגזרות אחרות. יחד עם שמות מוכרים למדי כמו the Kooples ו-Zadig & Voltaire, שהאחרונים אפילו פתחו חנות אחת בתל אביב, אפשר למנות עוד פלטפורמות ששווה להמשיך לחזור ולבדוק בכל עונה:

Maje
המותג הרענן שהוקם ב-2004 מספק את כל מה שמשובח בשיק פריזאי. מעודן אך עתיר בפרטים .בקיצור, טרנדי בלי להיות מתאמץ מידי. בזכות טאצ' בוהמייני והמון נשיות הוא הפך להיות חביב פריזאיות מקצועיות מסוגן של מריון קוטיאר וונסה פראדי. פריט ממוצע, אגב, מתומחר בכ-200 אירו.

האתר עדיין מוגבל במשלוחים בין לאומיים, אך חלק מהקולקציה מאוכסן על ידי Net-a-porter.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך קולקציית הקיץ של maje. שווה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Sandro
בניגוד לכלל הברזל הלא כתוב של השיק הפריזאי, המותג סנדרו, שמתפזר בעיר כמו פטריות, לא מפחד להיות היפ. הוא אינו משעבד את עצמו לסטייל מסויים ולצד בגדים אולטרה אורבניים בגזרות גיאומטריות, אפשר למצוא בו גם צבעים עזים ודוגמאות גראפיות, יחד עם גזרות נינוחות. בנוסף, הוא גם עדין יותר על הכיס, עם הרבה פריטים באיזור ה-100 אירו.

המשלוחים עדיין מוגבלים לצרפת אך גם אותו אפשר למצוא ב-Net-a-porter.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך קולקציית הקיץ של סנדרו/מערכת וואלה!, צילום מסך

Collete
החנות הכחולה, שהיא מוסד לפחות כמו ווג פריז, מוגדרת כיעד חובה לפאשניסטים המבקרים בבירת צרפת. מאז באה לאוויר העולם אי שם ב-1997 קנתה לה שם בינלאומי בהיותה מרכז לכל מה שהוא קו?ל. עם חלל של 700 מטרים רבועים קולט הפכה לאוצר של תרבות פופית, אמנות העיצוב ובעיקר אופנה עסיסית. הגרסה הווירוטאלית אמנם לא משחזרת את החוויה של השיטוט בחנות המופלאה, אך האופנה בה לא נופלת במאום. היא עושה בדיוק מה שהפריזאיות הנכונות ידועות בו - שילוב אופנה גבוהה ואופנת רחוב. תחת חלל וירטואלי אחד היא לא מהססת להציע חולצות טי מגניבות בעשרות אירו לצד תיקים באלפים. כמו חזון אחרית הימים האופנתי, קונברס ולנווין דרים בשלום תחת חלל אחד. קולט, אגב, עושה משלוחים לכל העולם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סניקרס של קונברס מתוך קולט/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרחוב הפריזאי הוא מוסד אופנה בפני עצמו. תצוגת התכלית הטובה ביותר לשיק המדובר בעולם נמצאת בכל פינה של עיר הבירה של צרפת. יחד עם זאת, באין יכולת לעלות על מטוס, הרשת נותנת תחליפים הולמים בצורת עשרות בלוגים המתעדים את המלבשים המדברים צרפתית.

The sartorialist, ממציא ז'אנר צילומי אופנת הרחוב, הוא עדיין אחד המוצלחים, והוא ממשיך לעשות את העבודה בצורה המהוקצעת ביותר. כל שצריך הוא להקיש Paris במנוע החיפוש ומאות תמונות יעשו לכם להרגיש כאילו אתם שם.

  • עוד באותו נושא:
  • פריז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully