וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: האיפור החדש לקיץ - חלק ב'

שירלי אכסלרוד

27.4.2012 / 11:05

שפתון בצבע רדיואקטיבי, סומק בוורוד עז ולק בכחול עמוק - מדור קוסמטיקה קלה עושה סדר בקולקציות האיפור החדשות של הקיץ כדי למנוע לוק מגוחך. חלק ב'

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא תטריד אתכם. צללית מקולקציית היי סיילור של MAC/מערכת וואלה!, צילום מסך

צלליות וליפסטיק באווירת יאכטה - MAC

אלופת המהדורות המוגבלות, MAC, יוצאת בעוד קולקציה רגעית, והפעם באריזות פסים ובאווירת יאכטה. צללית בגוון בז' בהיר הוכתרה כמוצר האולטימטיבי לאיפור חפוז עם האצבע: רכה כמשי, נמרחת בנעימות, ובהירה מספיק בשביל לא להוות מטרד כשהיא מצטברת, אחרי כמה שעות, בקפלי העפעף.

ליפסטיק בגוון כתום הוכתר כ"רך, עמיד ומשגע", אם כי הנסיינית א' בחרה לטשטש את העוצמה הכתומה הרדיואקטיבית, עם ליפסטיק נוסף בגוון ורוד טבעי. המוצר המוצלח באופן בלתי צפוי הוא דווקא מרכך השפתיים, שמגיע עם מקדם הגנה 20 SPF. מעבר לאריזה חיננית במיוחד, הוא גם מריח טוב, לא דביק ועושה יופי של עבודה.

MAC, קולקציית HEY SAILOR – צלליות, ליפסטיק ומרכך שפתיים 94 שקלים. בחנויות הרשת החל מה-3 במאי במהדורה מוגבלת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפתיע לטובה. מרכך שפתיים של MAC/מערכת וואלה!, צילום מסך

מתחכמת מדי - מסקרה של גרלן

המסקרה החדשה מקולקציית האביב של גרלן סובלת מתחכום יתר: גם ניתנת למילוי חוזר באמצעות רפיל הכולל החלפה של המברשת, גם מסתירה מראה, וגם נסגרת בנעילה כפולה מסובכת מדי, שאולי שומרת על איכות החומר, אבל גם הופכת אותה לכבדה כמשקולת. הנסיינית ש' מדווחת כי מדובר בשאיפות גבוהות מדי, בשביל מסקרה אחת: "המארז שוקל כמו כל יתר הפריטים בתיק האיפור שלי יחד, והפתיחה שלו מעצבנת. המסקרה כשלעצמה טובה, אך לא מצויינת: מפרידה לא רע וגם מעגלת, ללא פירורים או גושים. במחיר הזה אני לא מצפה לפחות".

גרלן, מסקרה NOIR G DE GUERLAIN. מחיר: 327 שקלים. רפיל – 174 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נראית כמו משקולת, כבדה כמו משקולת. מסקרה NOIR G DE GUERLAIN של גרלן/מערכת וואלה!, צילום מסך

קולקציית העוגיות של BOURJOIS

בבורז'וואה קיבלו השראה מעוגיות מקרון וקאפקייקס, ומציעים שלל מוצרים בירוק-פיסטוק ורוד-פסטל חמודמודים. המראה המושלם אמנם דורש אינסולין, אבל בבודדת הוא דווקא יכול להיות שימושי: הנסיינית ד' חיבבה את הליפגלוס הוורוד (מס' 51), לא מעט בזכות האריזה הדקיקה והאלגנטית . המריחה היתה נעימה ומדוייקת והצבע, כמובטח, היה מבריק ולח, ונראה עסיסי במיוחד.

BOURJOIS, 3D LipGloss. מחיר: 109 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מומלץ לא להשתמש בכל הקולקציה בו זמנית. גלוס של BOURJOIS/מערכת וואלה!, צילום מסך

נצנצים אינפנטיליים - גלוס של קרליין

בקרליין מאחלים לך לאביב "להט חושני של צבעים נועזים ומרקמים מלטפים". חלק בלתי נפרד מהמראה הוא הקולור גלוס, ליפ גלוס שמבטיח להבריק, לנצוץ ולהפוך את השפתיים לחושניות. הו. הנסיינית מ' טוענת שהגוון שניסתה (מס' 301) כשלעצמו היה מעולה, אבל דווקא הנצנצים נותנים לכל העניין מראה ילדותי משהו. מבחינת עמידות מדובר ב-more of the same - עוד גלוס שנמוג במהירות יחסית, מבלי להשאיר אחריו זכר.

קרליין, Color Gloss. מחיר: 50 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוד גלוס שמתפייד מהר. Color Gloss של קרלייןן/מערכת וואלה!, צילום מסך

לבעלות ידיים מיומנות - סומק של בועז שטיין

במדור הקודם הזהרנו מפני הסכנות האורבות לך בשימוש לא מדוייק בסומק. הנסיינית האמיצה ג', שלא יודעת לאתר לבד את "תפוחי הלחיים" שלה, התמודדה עם סומק קרמי של בועז שטיין: " הגוון הוורדרד-בז' מוצלח במיוחד, והמרקם די נעים ויושב יפה על העור (בתנאי שהוא חלק, נטול גבשושיות ולא שמן מדי). אבל משהו במריחה עם האצבע פחות מסתדר לי והצריך לא מעט נסיונות עד לתוצאה הרצויה. מעדיפה את הסומק שלי אוורירי יותר ובפורמט המקובל. מתאים יותר לבעלות ידיים מיומנות משלי".

בועז שטיין, סומק קרמי – 99 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גוון מוצלח ומרקם נעים. סומק קרמי של בועז שטיין/מערכת וואלה!, צילום מסך

בלי כימיקלים - צלליות של מינרז

מה שיש בצלליות של מינרז זה מה שאין בהן: כימיקלים. הן עשויות על בסיס מינרלים ופיגמנטים טבעיים ומכילות תמציות ארומתרפיות, ולקראת האביב גם מגיעות בצבע מנטה שהתחפש לירוק- פיסטוק – אבל כאן מסתיימת הידידותיות: צללית באבקה היא עדיין צללית באבקה, וכשמאחסנים אותה במיכל משונה, גרוע יותר מאריזת מלחייה, זה לא יכול שלא להסתיים במפח נפש ובבגדים מלוכלכים.

מינרז קוסמטיקס, צללית מינרלית – 89 שקלים להשיג אצל הקוסמטיקאיות המורשות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא ידידותית עד הסוף. צללית של מינרז/מערכת וואלה!, צילום מסך

חבל שאין 11 אצבעות - לקים של לנקום

לנקום השיקו קולקציית לקים חדשה שהמילה "מרהיבה" תקטן מלתאר אותה: בבקבוקים מרובעים מושלמים, שחורי פקק, שוכנים 21 גוונים הורררסים. כה נאים הם עד שממש מצער שאין יותר אצבעות בכל יד, או אולי רגל נוספת. הבולטים שבהם הם Aquamarine הכחול, In Love Rouge באדום-כתום וה-Gris angora האפור.

בלנקום מתגאים במברשת ייחודית שמאפשרת ללק לזרום היישר למרכז, ולמרוח שכבה מושלמת במשיכה אחת בלבד. אלא שמורחת מיומנת טענה שהמברשת הרחבה לא נוחה: היא אמנם מאפשרת למרוח שכבה אחידה בויש בודד, אבל לא מאפשרת משחק עדין בקצוות.

הצבע שהתקבל היה מבריק ועשיר לתפארת, אבל גם מבחינת עמידות נרשמה אכזבה מסויימת: יומיים-שלושה עד שהעסק המפואר התחיל להתקלף.

לנקום, Vernis in Love. מחיר: 80 שקלים.

לק Aquamarine מס' 501 B של לנקום, 80 שקלים, ניתן להשיג בפארמים. Christian, ספק 500
זורם ישר למרכז. לק בגוון Aquamarine של לנקום/ספק 500, Christian

אציטון מתוחכם של TWIST

ועוד בענייני לק – שאני אשפשף? במקום לסיים את המלאכה השחורה של הסרת הלק כשאת ישובה בתוך ערימת טינופת של צמר גפן מלוכלך ואפופה באדי אציטון, קורא לכן המדור להצטייד ב-טוויסט, מסיר לק גאוני למדי המורכב ממיכל ובו ספוג עתיר בנוזל. מכניסים את האצבע פנימה, מסובבים אותה או את הבקבוק, והציפורן יוצאת כמו חדשה. הנסיינית פ' מדווחת שהמסיר עמד בגאון גם בפני לק אדום רב שכבתי, שהריח סביר יחסית, ושהקונסטרוקציה החדשנית מאפשרת לנקות אצבע אחת בלי להמיט חורבן על כל היתר. אמנם אחרי כמה שימושים הספוג קצת איבד את זה והתחיל להשאיר פירורים שחורים על האצבעות, אבל עדיין נותר יעיל כשהיה.

מסיר לק TWIST. מחיר: 20 שקלים. להשיג ברשת לוקה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחרי מספר שימושים הספוג התחיל לאבד את זה. מסיר לק של Twist/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully