וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השמים היו אפורים, אבל קייט האירה את היום

28.4.2012 / 11:00

בשמלה מחורזת ואלגנטית ועם בעלה הנסיך וויליאם שמסוכך עליה במטריה, קייט מידלטון הפציעה לבכורת הסרט 'חתולים אפריקאיים' כחיזיון מרענן בלונדון הסגרירית

קייט מידלטון והנסיך וויליאם בבכורת הסרט African Cats, לונדון, 25 אפריל 2012. רויטרס
איזה אביר. הנסיך וויליאם וקייט מגיעים לבכורת הסרט "חתולים אפריקאים" בלונדון/רויטרס
קייט מידלטון והנסיך וויליאם בבכורת הסרט African Cats, לונדון, 25 אפריל 2012. GettyImages
חריזה בטורקיז-זהב. קייט בשמלת מת'יו ווליאמסון מקולקציית קד-סתיו 2012/GettyImages

לאחר היעדרות של כחודש מאירועים ציבוריים, שעוררה געגועים לא מעטים, קייט מידלטון נראתה בשבוע האחרון עם בעלה הנסיך וויליאם בבכורה החגיגית בלונדון לסרט "חתולים אפריקאיים", העוקב אחרי חיי הבר באפריקה.

השמיים היו אפורים והמטריות נשלפו, אך בני הזוג (שביום ראשון הקרוב, 29 באפריל, יציינו שנה לנישואיהם) נראו מחוייכים ורגועים. בזמן שהם צעדו על השטיח האדום את המרחק הקצר ממכונית הנהוגה בידי נהג עד ללובי קולנוע ה-BFI (מכון הקולנוע הבריטי), וויליאם סוכך באבירות על קייט המסורקת והמאופרת מפני הגשם הלונדוני הטורדני.

קייט לבשה שמלה מקולקציית קדם-סתיו של מת'יו ווילאמסון באפור בהיר עם חריזת טורקיז משובצת במסגרת מוזהבת בצוואר ובקצה שרוולי המרפק. השמלה לא נעדרה מקפל מותניים מתרחב מעל החצאית (Peplum), סגנון המתגלה כחביב מאוד על קייט. מעניין שחריזת הצוואר היא תוספת מפתיעה ביחס לדגם שמציגה דוגמנית ב"לוק-בוק" של המעצב. ככל הנראה, מדובר בשמלה בהזמנה שהוכנה מראש עבור קייט. השמלה אובזרה עם עקבי ז'מש וקלאץ' תואם של "אמי", מותג נעליים ותיקי ערב בריטי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בדגם שמציגה דוגמנית ב"לוק-בוק" של המעצב נעדרת חריזת הצוואר/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עקבי ז'מש באפור-כחול של "אמי"/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עגילי יהלומים בירוק-תכלת תואמים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאחורי העיצובים הקלאסיים-מעודנים של נעלי "אמי", ברובם נעלי ערב וכלות, עומדת אמי סקרטרפילד. המעצבת הבריטית ייסדה מותג משלה לאחר שרכשה נסיון בבתי אופנה מבוססים כמו ארמני, בוטוגה ונטה ומולברי. קייט כבר נראתה בעבר עם נעלי המעצבת, ולאחרונה ביום סיינט פטריק בחודש שעבר בעת שהעניקה אותות הצטיינות לחיילים איריים מצטיינים.

לעומתה, המעצב מת'יו וויליאמסון (40), בוגר בית הספר העילי סנטרל סיינט מרטינס, ייסד בית אופנה משלו ב-1997 לאחר שרכש ניסיון במארני. עם השנים הוא נודע בשמלות גזורות באלכסון, זורמות, קלילות ונעימות בגווני כתום, ורוד פוקסיה ותכלת בוהקים, בשולי פרפר רחבים, ובשילובים של עבודות יד כחריזה, רקמות, והדפסי קליידוסקופ. מבין לקוחותיו, ביורק, MIA, סיינה מילר, האלי ברי, לינדסי לוהן, גווינת פאלטרו, קריסטן דאנסט ועוד.

חריזת הטורקיז-זהב בשמלתה של קייט מאפיינת את עבודתו וויליאמסון. יש מקום להניח כי שמלה הספציפית הזאת נבחרה בשל הסגנון השבטי של החריזה, כסוג של מחווה קטנה מצד הדוכסית ליבשת השחורה וחיי הבר שלה העומדים במרכז הסרט המדובר.

עגילי היהלומים שענדה הנסיכה הם עיצוב של מעצבת התכשיטים הבריטית קיקי מקדונהיו העוסקת מזה 25 שנה בעיצוב תכשיטי יוקרה משולבי יהלומים ואבנים יקרות בגוונים עזים. דגם התכלת-ירוק שקייט ענדה מכונה "קיקי מדונהיו קלאסיק" והגוונים כמובן מתיישבים היטב עם אלה של השמלה.

קייט מידלטון והנסיך וויליאם בבכורת הסרט African Cats, לונדון, 25 אפריל 2012. AP
חיוכים למרות הגשם והרטיבות. וויליאם וקייט/AP
קייט מידלטון והנסיך וויליאם בבכורת הסרט African Cats, לונדון, 25 אפריל 2012. Gareth Cattermole, GettyImages
שמלת החריזה השבטית כמחווה לאפריקה אשר במרכז הסרט "חתולים אפריקאים" ?/GettyImages, Gareth Cattermole

וויליאם וקייט בבכורת הסרט "חתולים אפריקאים" בלונדון

הסרט שזכה לצפייה המלכותית, "חתולים אפריקאים", הוא סרט טבע תיעודי באורך מלא בהפקת אולפני דיסני העוסק במספר אריות וצ'יטות המנסים לשרוד בסוואנה האפריקאית.
נוכחות הזוג המלכותי נועדה לעורר מודעות ולעודד תמיכה ב"טאסק טראסט" (Tusk Trust), ארגון אשר נוסד ב-1990 ופועל למען שימור חיי הבר באפריקה. הנסיך וויליאם ואחיו הצעיר הנסיך הארי הם פטרוני הארגון. באירוע נכחו גם מארק קנופלר וגיא ריצ'י.

קייט מידלטון והנסיך וויליאם בבכורת הסרט African Cats, לונדון, 25 אפריל 2012. Gareth Cattermole, GettyImages
קייט מידלטון והנסיך וויליאם בבכורת הסרט African Cats, לונדון, 25 אפריל 2012/GettyImages, Gareth Cattermole

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully