וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייט בביקור במוזיאון: אקססוריז מושלמים בזהב ושחור

עגילי זהב בהשראת מקדש השמיים בסין, עקבי ג'ימי צ'ו, חגורת מתכת ועור של אלכסנדר מקווין, ארנק קלאסי ותלתלים פתוחים בשיער חצי אסוף חצי פזור - כל מילה מיותרת

קייט מידלטון בביקור באירוע קרן ה"אימפריאל וור מיוזיאום" לקידום תרומות לשיפוץ המוזיאון, 26 אפריל. Indigo, GettyImages
קייט מידלטון בביקור באירוע קרן ה"אימפריאל וור מיוזיאום" לקידום תרומות לשיפוץ המוזיאון, 26 אפריל/GettyImages, Indigo

לצד נסיך אמיתי, ארמון ואופנת-על מגיעים גם חובות מלכותיים העשויים להיות מייגעים לפעמים, אבל קייט מידלטון שמילאה משימה שנייה ביום אינטנסיבי אחד, לא נראתה מוטרדת. היא השאירה את חליפת הטוויד הכחולה של רבקה טיילור מהבוקר בארמון ויצאה לדרך מצוידת בתסרוקת חדשה, שמלה רעננה וחיוך רחב. במרכז הלוק הפעם היו האקססוריז ואותם בחוכמה רבה היא שילבה עם שמלה פשוטה למראה. עגילים, חגורת אלכסנדר מקווין, עקבי ג'ימי צ'ו וארנק-קלאץ' יצרו אפקט וואו מהדהד, שככל הנראה כתמיד ישתלם מאוד למעצבים.

קייט ביקרה בשבוע שעבר (26 באפריל) יחד עם הנסיך וויליאם בעלה ב"מוזיאון המלחמה האימפריאלי" (The Imperial War Museum), מוזיאון בלונדון שנוסד ב-1917 ומוקדש לכיסוי קונפליקטים, שבריטניה הייתה מעורבת בהם. סיבת הביקור הייתה תמיכת הזוג המלכותי באירוע השקת קרן איסוף הכספים לחידוש גלריות מלחמת העולם הראשונה במוזיאון (First World War Galleries: Centenary Campaign) עד 2014 במלאת מאה שנה לפרוץ המלחמה.

קייט מידלטון מגיעה לאירוע קרן הסיוע לאימפריאל וור מיוזיאום (Imperial War Museum) , לונדון, 26 אפריל 2012. GettyImages
שמלת אמנדה ווייקלי בעיצוב נקי ופשוט/GettyImages
קייט מידלטון והנסיך וויליאם מגיעים לאירוע קרן הסיוע לאימפריאל וור מיוזיאום (Imperial War Museum) , לונדון, 26 אפריל 2012. Tim Whitby, GettyImages
עם הנסיך וויליאם/GettyImages, Tim Whitby
קייט מידלטון. GettyImages
קייט נראתה בסתיו האחרון במספר דגמי אמנדה ווייקלי, כמו בחליפת חצאית בכחול נייבי בחנוכת בית ספר; באירוע צדקה מצומצם; ובביקור בבית חולים לילדים/GettyImages

לביקור לבשה קייט שמלת אמנדה ווייקלי חובקת גוף, באורך הברכיים ובעיצוב פשוט. ווייקלי היא מעצבת ביגוד ואקססוריז, בעלת ניסיון בהלבשת בנות מלוכה כמו הנסיכה דיאנה וראניה מלכת ירדן, אשר בשני העשורים האחרונים ביססה מוניטין בינלאומי של מותג יוקרתי, מלוטש, עם תשומת לב לפרטים ושימוש בחומרים איכותיים. השמלות המפוסלות שלה נראו גם על גופן של כוכבות הוליוודיות כמו סקרלט ג'והנסון, שרליז ת'רון, אמבר הרד, היידי קלום, קייט בקינסייל ואנג'לינה ג'ולי.

המעצבת עצמה הגדירה בעבר את הסגנון שלה "מאופק במתכוון אך מפתה", תיאור המגדיר באופן די מדויק את סגנונה של קייט, אשר באופן לא מפתיע נראתה בבגדיה במספר אירועים בסתיו שנה שעברה, כמו בערב צדקה מצומצם, בחנוכת בית ספר ובביקור בבית חולים לילדים. השמלה בגוון אפור עפרון היא תאומתה של שמלה אחרת, לבנה, שקייט לבשה בספטמבר שנה שעברה. ככל הנראה, הדוכסית אהבה מאוד את השמלה השימושית הודות לגוון נייטרלי ועיצוב נקי, והחליטה על רכישה כפולה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בהשראת "מקדש השמיים" בביג'ינג, סין. עגילי הזהב 9 קראט של קייט/מערכת וואלה!, צילום מסך
קייט מידלטון מגיעה לאירוע קרן הסיוע לאימפריאל וור מיוזיאום (Imperial War Museum) , לונדון, 26 אפריל 2012. GettyImages
קייט והעגילים מקרוב/GettyImages

האבזור המבוסס על מוטיב זהב הצליח הפעם להאפיל על הביגוד ושימש הוכחה מנצנצת שסטיילינג נכון ישדרג כל לוק, בנאלי ככל שיהיה. עגילי זהב בעיצוב קסנדרה גואד, מעצבת תכשיטים בריטית הפעילה מאז 1985 שעבודתה, לפי הנמסר באתרה הרשמי, משלבת מתודות מסורתיות עם עיצוב מודרני בתכשיטים מגוונים, צבעוניים ומשובצים באבני חן נדירות. זוג העגילים שענדה קייט עשוי מזהב צהוב 9 קראט מדגם "טמפל אוף הבן" המוצא את השראתו מן המבנים העגולים והמרובעים של "מקדש השמיים", אתר תפילה סיני מן המאה ה-15 בבייג'ינג, סין.

סידור השיער, חצי אסוף, חצי פזור, עם תלתלים פתוחים בקצוות, הוא כמובן עיצוב מקצועי שיש להניח שמי שאחראי לו הוא ג'יימס פרייס, מעצב שיער לונדוני צעיר ומוכשר שטיפל בשיערה בחתונה וגם התלווה אליה לביקור המתוקשר לצפון אמריקה בקיץ שנה שעברה.

הנעליים הם עקבי הז'מש פלטפורמה שחורים-קלאסיים של ג'ימי צ'ו מדגם "קוסמיק" שכבר שימשו בעבר את קייט. החגורה הסקסית היא חלק מסוג של חגורת רסן רחבה מעור שחור מבית אלכסנדר מקווין שקייט "פירקה" לטובת מראה מיינסטרימי יותר. בדומה לבוקר אותו יום, גם הפעם ארנק-הקלאץ' הוא בעיצוב אניה הינדמארץ'. הדגם הקלאסי עם סגירת הצירים, מכונה "מוד" וניתן, על פי הזמנה, לרקום על בטנת הסאטן באותיות זהב כל כיתוב אישי. באתר המעצבת למשל, מופיע ארנק עם הכיתוב: "אז את יכולה לסחוב לי את המפתחות, בעלך האוהב". ונותר רק לתהות אם גם בדגם של קייט מופיע הכיתוב הזה, למרות שוויליאם לא נושא עמו מפתחות ואפילו לא כסף מזומן?

קייט מידלטון בביקור ב"מוזיאון המלחמה האימפריאלי" בלונדון, אפריל 2012. Indigo, GettyImages
חצי אסוף, חצי פזור, עם תלתלי קצוות פתוחים/GettyImages, Indigo
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קלאסיים. עקבי ז'מש פלטפורמה שחורים של ג'ימי צ'ו/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארנק הקלאץ' בעיצוב אניה הינדמארץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה גם בכיתוב בארנק של קייט?/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רק חגורת העור-מתכת. קייט ויתרה על רסן העור בחגורת אלכסנדר מקווין/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully