וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציד עם רשת: למצוא מבצעים למותגים שווים

הילית וולברג

3.5.2012 / 14:18

כל הסיבות לקניית מותגים ידועים ברשת, יחד עם המלצות חמות לשמלות ולתיקים באתרים שמציעים לא רק משלוחים לישראל, אלא גם הנחות כדאיות. המדריך לציידים

ברכישת אופנה ברשת קיים תמיד מימד קל של אי ודאות. אחת הדרכים הפשוטות להתגבר על המכשול הזה היא לרכוש פריטים של מותג ידוע. ראשית, כי בקרת האיכות של מותגים ומעצבים חובקי עולם נוטה להיות קפדנית יותר (לא בכל המקרים, אבל לרוב) ושנית, כי לעיתים אפשר למדוד בארץ על מנת ללמוד את המידות הנכונות, ואז לרכוש ברשת במחיר זול יותר.

בעת רכישה של מותגים רצוי לשים לב לשם המותג המדויק. "מוסקינו", למשל, יעיד על בקרת איכות גבוהה, בעוד "לאב מוסקינו", ליין הג'ינס של המותג האיטלקי, הוא לא בהכרח תו תקן שתמיד כדאי לשלם עליו ביוקר, ובמקרה כזה רצוי לבדוק את איכות הבד באותיות הקטנות. בנוסף, אם מדובר בפרטים קלאסיים, אין להתבייש לקנות בקיץ עבור החורף ולהיפך, כי אז המחירים משתלמים אפילו יותר. חולצה לבנה טובה, מכנסיים שחורים, מעיל טרנץ', גרביונים, כל אלו הם פריטים שיש להם תמיד מקום בארון, ואם יש הזדמנות לרכוש אותם בהנחה ובאיכות טובה, כדאי לנצל אותה.

לבסוף, כלל חשוב מאוד ברכישת מותגים ברשת - הירשמו לקבלת עדכונים באתרים השונים. חנויות כלבו כמו מייסיס ובלומינגדיילס מקיימות מכירות סודיות לרשומים בלבד, ב-Yoox תקבלו עדכונים על מכירות סמפלים, שלעתים טובות מכדי להיות אמיתיות. בנוסף, לכל חנות עודפי מעצבים ברשת יש שלל מבצעים וקודי הנחה מיוחדים לאורך כל השנה, שהם שולחות למייל לרשומים. כך למשל, ניתן לדעת שיום האם החל בקרוב בארצות הברית ובמדינות נוספות בעולם הוא הזדמנות לרכוש תכשיטים, נעליים ובגדים לנשים בהנחה של 20 אחוזים לפחות בחנויות האמריקאיות. רכישה נעימה.

עד 100 שקלים: חולצת פסים של פרנץ' קונקשן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המותג הבריטי הוותיק, פרנץ' קונקשן הוא מקום טוב לבנות בו בסיס איתן למלתחה טובה. ברשת אפשר למצוא אותו בהנחות ומכירות בחנויות כמו אסוס, הרודס, בלופליי ושופבופ. חולצת הפסים הזאת (בשחור-לבן/ כחול-אדום) עשויה 100 אחוז כותנה, מתאימה לעונות המעבר עם אורך 3/4 בשרוול וגזרה אוורירית ונושמת. היא תשרוד בוודאות כמה עונות טובות בארון.

חולצת פסים פרנץ' קונקשן, בלופליי, 100 שקלים

משלוחים לפי סכום הרכישה

עד 200 שקלים: תיק יום של ג'סיקה סימפסון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא למהר לשפוט על פי השם. התיקים והנעליים של ג'סיקה סימפסון ידועים בזכות איכות מפתיעה ביחס למחיר זול למדי ובזכות קליעה מדויקת לטרנדים ולטעם הקהל. אם המטרה היא תיק לא מחייב לעונה או שתיים, המבחר של סימפסון הוא מקום טוב להתחיל בו והתיק הקז'ואלי הזה הוא בחירה מדוייקת. הוא מחוספס בזכות הקנבס והגוון שלו, אבל ממוסגר היטב בצורתו ובגימור השרשרת ברצועות. מתאים לשיטוט קיצי ואפילו לים.

תיק יום של ג'סיקה סימפסון, מייסיס, 191 שקלים

משלוחים לפי סכום הרכישה

עד 300 שקלים: חצאית קפלים פרחונית של ביבי דקוטה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביבי דקוטה, מותג אמריקאי צעיר ומרענן של אם ובת, לוקח טרנדים חמים ומעניק להם פרשנות שתעמוד קצת יותר במבחן הזמן. הקפלים העדינים לא מנפחים את החצאית בלי פרופורציה, ההדפס הפרחוני עדין, נשי וקייצי והאורך תורם לקלאסה. המותג נמכר בהרבה מקומות ברשת אבל בשופבופ ובריבולב תמצאו את המבחר הכי גדול.

חצאית כפלים של ביבי דקוטה, שופבופ, 255 שקלים

עלות משלוח: חינם ברכישה מעל 100 דולר. 10 דולר ברכישה מתחת ל-100 דולר.

עד 500 שקלים: שמלת נקודות של מייקל קורס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אגף המבצעים בסאקס פיפת' אבניו הוא סינון כפול ומחוכם עבור ציידת מציאות. ידוע שקנייני הרשת שמים דגש על חדשנות ואיכות, ואחרי זה תזכו גם להנחה משמעותית שרק חנות כלבו יכולה להעניק. השמלה הקיצית הזאת של מייקל קורס היא גם תענוג קיצי מושלם והיא פתוחה לסגנונות שונים עם אבזור פרוע, רגוע, צבעוני או מתוחכם.

שמלת נקודות של מייקל קורס, סאקס פיפת' אבניו, 342 שקלים

משלוחים לפי סכום הרכישה

ללא גבולות: נעלי יו הפנר של מרק ביי מרק ג'ייקובס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דגם "יו הפנר" על שם נעלי הבית האייקוניות של ראש אימפריית פלייבוי, פופלרי במיוחד בחנויות עודפי המותגים ותקף לעונות מעבר ולימים נוחים במיוחד בקיץ. הלוגו המוטמע של ג'ייקובס לא משתלט על הנעל בצורה משמעותית ומעניק לה ייחוד בתוך ים הדגמים הדומים שמסתובבים שם בחוץ. צבע הזהב הנוצץ, הוא אקסטרה.

לואפרס זהובות של מרק ביי מרק ג'ייקובס, שופבופ, 975 שקלים

עלות משלוח: חינם ברכישה מעל 100 דולר. 10 דולר ברכישה מתחת ל-100 דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully