וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולצת רשת: היום יהיה כחול חלקית

טל דרורי

8.5.2012 / 8:16

מדור 'חולצת רשת' מוצא את האח הגדול של האופנה - אתר מהפכני שעוקב אחרי הצבעים שאנשים לובשים ברחוב ומרכיב תחזית לגוונים הכי נכונים לעונה

שם: Pimkie Color Forecast

לוקיישן: http://www.pimkiecolorforecast.com

ז'אנר: אתר יחיד מסוגו, שמראה בזמן אמת מהם הצבעים הנלבשים בערים האופנתיות של אירופה.

טריילר: כל אותם המתחבטים מול הארון בשאלה מה לובשים היום, ישמחו לנוכח המצאה טכנולוגית חדשה ומגניבה ברשת. מותג הקז'ואל האירופאי פימקי, לקח על עצמו לפתור לפחות חלק מהדילמה היומית ולעזור למתלבטים להחליט על הצבע הנכון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה לובשים בפריז?/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעזרתה של חברת מדיה דיגיטלית הקרויה Happiness Brussles, פיתח המותג אפליקציה המראה בזמן אמת מהם הגוונים הנלבשים בערי האופנה המרכזיות של אירופה. איך זה עובד? בלוקיישנים האמורים להיות האופנתיים ביותר בפריז, מילאנו ואנטוורפן, הותקנו מצלמות ווב המצלמות את העוברים ושבים, כמעין גרסה אופנתית לאח הגדול. הפוטאג' המצולם מסונן ומסונכרן לתוכנה לאיתור צבע, שבזמן אמת לוקחת את המידע הסבוך ומציגה אותו בגראפיים פשוטים.

למרות שברור שמדובר בגימיק שיווקי, עדיין אפשר ליהנות מהגישה הרעננה של האתר להתמודדות עם טרנד הצבע, שהוא אחד הקשים לפיצוח בגזרת המגמות. הרי אפילו לפאשניסטים מקצועיים קשה לעקוב אחרי צו השעה, כשצבעי הבלוק המחשמלים של לפני חודשיים מוחלפים עכשיו בפסטלים, ולפתע שחור הוא השחור החדש.

מעבר לכך, מעניין לראות מה הצבעים שנלבשים ברחוב על ידי ההמונים, בין אם הם מתגוררים בפריז או במילאנו, ולהיווכח שאופנה, ככל שתהיה ניזונה מתכתיבים, היא בלתי צפויה, ממש כמו מזג האוויר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לפי הצבע הפופולרי - האתר בוחר הצעות לבוש/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה בפנים: בעמוד המרכזי יהיה אפשר למצוא כפתור לחיץ לכל אחת מהערים. עם הלחיצה יפתחו שלושה מסכים סימולטניים. במסך השמאלי יהיה אפשר לראות את השידור מהרחוב בלייב, המסך האמצעי מראה את הגוונים השולטים והמסך הימני מתרגם את האינפורמציה לגראף.

בנוסף, אפשר למצוא מידע היסטורי של היום הקודם, השבוע הקודם והחודש הקודם. כל אחד מהם מוצג בגראפים ברורים. להשלמת האקט השיווקי, כל צבע שזוהה כפופולרי על ידי התחזית, מלווה בהצעת מלתחה של פימקי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אקסטרה: לאלה שרוצים להיות עם היד על הדופק בכל רגע נתון, מהדורה אייפונית לאפליקציה ניתנת להורדה בחינם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully