וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראד פיט הפרזנטור החדש של שאנל מס' 5

לירוי שופן

9.5.2012 / 20:02

בית האופנה שאנל אישר היום את השמועות - בראד פיט הוא הפרזנטור החדש של הבושם המיתולוגי שאנל מספר 5. בכך יצטרף השחקן לשורה של פרזנטוריות הכוללת גם את מרילין מונרו

בראד פיט עם אנג'לינה ג'ולי. Jason Merritt, GettyImages
בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי/GettyImages, Jason Merritt

בית אופנת העל הצרפתי שאנל חשף היום את זהות הפרזנטורית החדשה של הבושם הוותיק 'שאנל מספר 5' – לא אחר מאשר השחקן ההוליוודי בראד פיט. בכך פיט (48), הגבר הראשון אי פעם שמפרסם את הבושם המדובר, מצטרף אל שורה של ידועניות שקדמו לו בתפקיד הנחשק, בין היתר מרילין מונרו, אודרי טוטו וניקול קידמן.

למרות שתאריך עליית הקמפיין, או תוכנו, עדיין לא פורסמו, מגזין האופנה ווג פריז משער כי הוא יפורסם לקראת הסתיו הקרוב. עוד מוסר עיתון הליברסיון הצרפתי, כי פיט – אישה? של אנג'לינה ג'ולי – ישתכר עבור התפקיד בסכום בן 7 ספרות.

הליהוק הבלתי צפוי עשוי לרמז על שינוי באסטרטגיית בית האופנה, שאמנם כולל קו בישום גברי אבל מתמקד באופנה נשים. יש הגורסים כי זהו צעד לקראת הרחבת המותג N.5 אל אפיקים נוספים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איקוני. שאנל מס. 5/מערכת וואלה!, צילום מסך

'שאנל מס' 5' הושק על ידי מייסדת בית האופנה שאנל גבריאל "קוקו" שאנל בשנות ה-20 של המאה הקודמת ברוח הליברליות החדשה של נשים אותו עשור. הבושם החדש, הראשון בעולם ששיווק בית אופנה, היה שונה מבשמים שקדמו לו בכך שלא התבסס על ניחוח מפרח אחד, כפי שהיה נהוג עד אז, אלא הורכב מתערובת של 50 ריחות שונים, כולל אלמוג, יסמין, לילך וניל ו-וורדים ורודים ולבנים שנקטפו בריביירה הצרפתית בחודש מאי, מועד שיא פריחתם. במרוצת השנים הפך הבושם היוקרתי בבקבוק המרובע והנוח לאחיזה לאייקון וסמל זיהוי לשאנל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully