וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: על שיער אהוב ועל כזה שפחות

שירלי אכסלרוד

10.5.2012 / 16:06

יש שיער שצריך לטפח, ויש שיער שצריך להשמיד - מדור 'קוסמטיקה קלה' מתנסה בשלל אמפולות, בתכשירי שמפו ואפילו בהמצאה שאמורה לגרום לשפם לגדול ממש לאט

טיפול באמפולה אצל הספר מרגיש תמיד כמו אמנות השקר כלשהו. אדי הכימיקלים וחומו של הפן ממילא מעבירים אותנו על דעתנו, כך שקשה לומר מה באמת עשתה לשיער אותה אמפולה מסתורית.

המוצר החדש של קרסטס, אלופת ליגת מוצרי השיער השווים, כוללת לצד האמפולה גם תוסף, שאמור, אחרי אבחון מקצועי במספרה, להתאים בצורה מדויקת לסוג השיער ולצרכים השונים שלו (יבש וגם צבוע, דק וגם פגום). לא ברור אם זה הכבוד שרוחש השיער למותג או ניחוח הפודרה המופלא של האמפולה הירוקה, אבל אחרי חפיפה, טיפול ופן השיער היה רך להפליא ונעים להחריד, ונשאר כזה במשך כמה ימים, עד החפיפה הבאה שהחזירה אותו למצבו הכמוש הסטנדרטי.

קרסטס, אמפולות FUSIO-DOSE, מחיר: 80 שקלים, במספרות המורשות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרסטס, אמפולות FUSIO-DOSE, מחיר: 80 שקלים, במספרות המורשות./מערכת וואלה!, צילום מסך

גם מי שכמו הנסיינית א' לוקח מאוד, אבל מאוד ברצינות את השיער שלו, לא יכול שלא להישאר ללא מלים מול ההבטחה של הסדרה החדשה של Wella ל"חוויית טיפוח הוליסטית ותלת מימדית". אז תלת מימד א' לא הצליחה למצוא, וזה לא שהיא לא חיפשה. אבל השמפו והמסכה החדשים שאמורים לטפל בשיער יבש ופגום, ומגיעים בתיק רחצה גדול, כסוף ונחמד, עושים עבודה לא רעה בכלל: שיער מצ'וקמק התמלא חיים, רכות וריח תפוזי נעים.

שמפו ומסכה מסדרת Enrich בתיק רחצה, Wella Professionals Care, מחיר: 160 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמפו ומסכה מסדרת Enrich בתיק רחצה, Wella Professionals Care, מחיר: 160 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

הוא אמנם מיועד לגברים עם בעעעע, קשקשים, והנסיינית פ' היא בכלל אישה שתכחיש כל קשר לזוועות קרקפתיות, אך גם היא נהנתה מאוד מהשמפו המשובח שמכיל שמן עץ התה וליים, והצליח להפוך גם את השיער השמנוני ביותר לנקי, מבריק ונעים, ולהרגיע קרקפת עצבנית. המחיר, כמקובל, שערורייתי.

שמפו COOL CLEAR, L'ORÉAL PROFESSIONNEL, מחיר: 77 שקלים ל-250 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמפו COOL CLEAR, L'ORÉAL PROFESSIONNEL, מחיר: 77 שקלים ל-250 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

הייתכן כי בא הקץ לטקס הפגאני העתיק שמתחיל בחימום שעווה, מריחתה במקל, ממשיך בגזירת רצועות קטנות, ומסתיים בקרצוף השאריות מהשטיח באמבטיה? הנסיינית המרטנית מ' טוענת שכן. מ' קיבלה את מכשיר הרול און החשמלי החדש של Veet, הכולל יחידת חימום ששומרת על השעווה בטמפרטורה הרצויה, התיישבה למרוט, והיא מדווחת: "החומר עצמו טוב יותר מאשר ברצועות השעווה הרגילות של אותה חברה, והמריחה נוחה וקלה מאוד. מבחינת ניקיון – מדובר בלהיט כמעט סטרילי. לא עוד שעווה מטפטפת ברדיוס קילומטר. העניין היחיד הוא המחיר – המיכל שמגיע עם המכשיר וניתן להחלפה הוא לא גדול, אבל עולה 50 שקל. בשימוש קבוע זה לא מי יודע מה כלכלי. חוץ מזה, מוצר מנצח".

Veet, רול און חשמלי. 100 שקלים (מחיר הכרות). להשיג בסופר פארם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Veet, רול און חשמלי. 100 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

המשאלות של ב' מהפייה הטובה של הסופר פארם מסתכמות בשתיים: להרזות בישיבה ולהיפטר משיער מיותר ללא סבל, כאב, לכלוך או כל עגמת נפש אחרת. ערכת EPILCLEAR כוללת סרום חדשני המבטיח למנוע ולעכב צמיחה של שיער מיותר, באמצעות "דיכוי חלוקת התאים יוצרי השערה במעמקי העור". בחברה מבטיחים כי המוצר מבוסס על חומרים טבעיים, בטוח לשימוש ועומד בסטנדרטים בטיחותיים מחמירים, ומתאים לשימוש באזור הפנים, וגם בגיל צעיר.

בערכה שלושה מוצרים: פינצטה מעוצבת עם תאורת לד, מראה קטנה וסרום שמיועד לכ-80 טיפולים. אחרי הסרת השיער בשיטה האהובה עליכן (פינצטה, שעווה, או נייר זכוכית), יש למרוח טיפה מהסרום על האזור הרצוי, לחזור על הפעולה אחרי כמה דקות, ולהקפיד להשאיר את השטח המטופל יבש, למשך כמה שעות.

האם חלומות מתגשמים?
לא כל כך מהר.

מדווחת ב': "בתור חובבת פינצטות נלהבת, ניגשתי לנסות את הפינצטה המאירה, ויפה שחשבו להוסיף למארז גם סוללות רזרביות. אחרי התעללות מתמשכת באזור הגבה, לא הצלחתי למרוט ולו שערה אחת. בסופו של דבר השתמשתי רק בתאורה, ואת השערות שלפתי בעזרת פינצטה מוצלחת הרבה יותר, שקניתי בעשרה שקלים בדוכן מזדמן. במחיר הזה של הערכה, זה פייל רציני. בשלב המריחה צריך להקפיד לכסות את כל האזורים, מחשש לצמיחה לא אחידה, או במלים אחרות – חצי שפמפם. לאחר הטיפול צריך להשאיר את החומר על עור יבש כ-6 שעות. החומר מורגש וקשה מאוד להשבית את אזור השפה למשל, למשך כל כך הרבה זמן, בייחוד כששותים, מתאפרים או למעשנים שבינינו.

מבחינת התוצאות, אכן הרגשתי, כמובטח, שהזמן שנדרש בין טיפול הסרת שיער אחד לזה שאחריו – התארך, וזה אחלה, אם כי הייתי מוטרדת מאוד שהשערות יגדלו מתחת לעור. בשורה התחתונה, אני מעדיפה ללכת לקוסמטיקאית השכונתית, ולהסיר את מה שצריך באפילציה מאשר לעבור את כל התהליך שרק מעכב את צמיחת השיער ולא פותר את הבעיה לצמיתות".

ערכת EPILCLEAR, מחיר: 350 שקלים. להשיג באתר החברה: www.epilclear.co.il

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ערכת EPILCLEAR, מחיר: 350 שקלים. להשיג באתר החברה: www.epilclear.co.il/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully