וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולצת רשת: כובע לכל חג

טל דרורי

16.5.2012 / 13:01

מדור חולצת רשת נוחת באתר חדש לכובעי קוטור היסטריים. גם אם ההזמנה לארוחה המלכותית טרם הגיעה, הוא מאפשר לגולשים להתנסות באריסטוקרטיה און ליין בעזרת פיצ'ר חדשני

ש?ם: Love hats

לוקיישן: Lovehats.com

ז'אנר: יעד בינלאומי לרכישת כובעי מעצבים ברשת לנשים וגברים כאחד.

טריילר: אי אפשר להאשים את הדוכסית מקיימברידג', או בשמה העממי יותר קייט, באקסטרווגנטיות אופנתית. המלתחה שלה צועקת 'סולידיות' בגווני מט, האיפור שלה הוא בעיקר אייליינר סמיך והתספורת שלה נראית כאילו והיא במכוון מסרבת להיות עכשווית. אך יש מקום אחד שקייט מותירה לעצמה להשתולל, והוא נמצא קצת מעל לגובה העיניים. כשמדובר בהלבשת הראש, המלכה לעתיד מגלה אומץ וחובשת יצירות שהן על הגבול האקסצנטרי, שלא היו מביישות אפילו את הפאשניסטה אנה דלו רוסו.

קייט מידלטון בעת ביקור בעיר לסיטר, 8 מרץ 2012. GettyImages
אחראית לטרנד הכובעים העכשווי. קייט מידלטון/GettyImages

וכך, מעבר לאקספרסיביות האופנתית שהיא מצליחה להשיג, קייט הפכה לאחד הכוחות המניעים מאחורי חזרתם של הכובעים לסצינה האופנתית, ובמיוחד של ה-facinators,
יצירות ראש דקורטיביות שעשויות מחומרים קישוטיים דוגמת נוצות, פרחים, תחרה וחרוזים. על רקע העדנה המחודשת לראשים מקושטים, השקת האתר Love Hats נראית הולמת את רוח הזמנים.

אין זה מקרי שהאתר הוא יליד לונדון, עיר בעלת ריכוז משמעותי של מעצבי כובעים או באנגלית (Milliners), כמצופה מבירת הממלכה הבריטית המחזיקה במסורת כובעים ארוכת שנים. עם זאת, על אף אנגליותו המו?לדת, האתר מוכר יצירות של מעצבים מכל העולם וגם משגר אותם לעולם כולו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כובע של פיליפ טרייסי, 525 ליש"ט. מתוך: Lovehats.com/מערכת וואלה!, צילום מסך
מעצב הכובעים פיליפ טרייסי עם מילה ג'וג'וביץ, יולי 2010. GettyImages
מעצב הכובעים פיליפ טרייסי. אחד המעצבים המפורסמים הנמכרים ב-Lovehats.com/GettyImages

מה בפנים: האתר מכיל סלקציה היסטרית של כובעי מעצבים לנשים ולגברים כאחד, והשיטוט בו מהנה כמו הליכה בפארק ביום שמש. אפשר לנווט לפי הסטייל של הכובע, כשעל הדוכן הווירטואלי שלל בלתי נלאה של קטגוריות כמו למשל טורבנים, כובעי מגבעת, ברטים וכובעי קוקטייל. אפשרות אחרת היא חיפוש לפי מאורע, עם שלל מאורעות אופציונליים שאפילו לא ידעתם שהם מצריכים כובע, מחתונות לבת מצווה ועד כמובן
ה- Ascot, מירוץ הסוסים האנגלי השנתי, שמפורסם בזכות כובעי הנוכחים כמעט כמו שהוא מפורסם בזכות הסוסים.

בנוסף, אפשר לנווט לפי מעצבים ולהתוודע למגוון אדיר של מעצבים המתמחים בכובעים בין אם שמות מוכרים יותר כמו Philip Treacy, ובין אם מעצבים פורצים, כשלכל אחד מהם מתלווה ביוגרפיה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כובע לגברים, 90 ליש"ט. מתוך: Lovehats.com/מערכת וואלה!, צילום מסך

יונת דואר: יש לכל העולם.

אקסטרה: האתר מצויד בפונקציה וירטואלית עשויה לעילא המאפשרת לגולש לנסות את הכובעים אונליין. כל שנדרש הוא להעלות תמונת פנים ובמידה ואין כזאת האתר מאפשר לצלם ישירות בעזרת מצלמת המחשב. הכובעים מתלבשים על הראש בצורה שנראית סופר-ריאליסטית וגם אם הם לא מהווים פוטנציאל רכישתי, צילום הראש המקושט הוא תירוץ טוב להחליף תמונת פרופיל בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כובע של Jill Courtemanche, מחיר: 265 ליש"ט. מתוך: Lovehats.com/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully