וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעלי מרי ג'יין: 5 הצעות ב-5 מחירים

הילית וולברג

17.5.2012 / 7:51

הן יכולות להיות שטוחות, אבל תמיד עדיף על עקב - 5 אופציות לנעלי מרי ג'יין, שמזגזגות בין סנדל לנעל סירה ומספקות אופציה אלגנטית לסטייל בלתי מתאמץ

עונת המעבר הקצרה הפוקדת אותנו ממש עכשיו היא הזדמנות נפלאה לחגוג על דגם המרי ג'יין – נעל הסירה עם הרצועה. המרי ג'יינס הקלאסיות אמנם סגורות, שטוחות ומצוידות ברצועה אחת, אבל אפשר למצוא שלל גלגולים של הדגם הבסיסי עם שינויים בגובה, בעובי העקב, במידת הפתיחות של הנעל ובמספר הרצועות.

היופי של המרי ג'יינס טמון בוורסטיליות שלהן: בעלות קרסוליים עבים יכולות ללכת על הרצועה העבה, שגורמת לקרסול להיראות עדין יותר ביחס אליה; בעלות הקרסוליים הדקיקים יותר יכולות ללכת על דגם עם רצועה דקה, שיעשה את אותו האפקט, רק הפוך. מעבר לכך, המרי ג'יינס מחמיאות מעצם החשיפה של גב הרגל ובו זמנית נוחות באופן יחסי, שכן הרצועה מעניקה תמיכה נוספת עבור הרגל בצעידה בעקבים גבוהים ומונעת החלקה של הרגל החוצה.

רכישה נעימה.

עד 100: מרי ג'יינס שטוחות מכותנה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאורבן אאוטפיטרז יש אמנם גרסה זולה יותר לדגם הזה (2 ב-20 דולר) ואפילו צבעונית יותר, אבל הדגם של אופיס איכותי יותר והחיתוך הנמוך של הנעל מחמיא הרבה יותר. הרצועה האלכסונית היא טוויסט מבורך והדוגמא הפנימית היא בשביל הכיף. זמין בכחול נייבי, אפור ושחור.

מרי ג'יינס מבד, אופיס, 100 שקלים.

עד 200: מרי ג'יינס שחור-לבן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הילדותיות שטמונה בדגם המרי ג'יין מתורגמת לנעל שובה ושובבה עם הדפס לבבות מוקפד בשחור-לבן או באפרסק-לבן. הפלטפורמה הפנימית בקדמת הנעל ממתנת את השיפוע של הרגל והעקב יציב לצעידה.

מרי ג'יינס לבבות, אסוס, 165 שקלים

עד 300: מרי ג'יינס מבריקות של צ'ייניז לאונדרי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפשטות של הדגם הזה הופכת את הנעליים האלו לשימושיות מאוד. אפשר לצוות אותן לכל אאוטפיט יומיומי ובו זמנית הן פיתרון קל ונוח לאירועים. צ'ייניז לאונדרי הוא גם מותג אמין בכל הנוגע לחיי מדף. הנעליים זמינות בשחור, ניוד, אדום וכחול.

מרי ג'יינס מבריקות, מייסיס, 217 שקלים

עד 500: מרי ג'יינס וינטג' של ג'וזף לה-רוז

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הזדמנות נפלאה לרכוש פריט וינטג' אמיתי, כזה שמעולם לא ננעל, מהאוסף של ג'וזף לה-רוז, אגדת הנעליים של דרום ארצות הברית והוליווד של הסיקסטיז והסבנטיז. הצבעוניות הנהדרת של הנעליים היא חלק מההשראה שלה-רוז אהב לקחת מחלונות ויטראז' בין היתר והעקב הקטן נוח לכל אירוע. פיסת היסטוריה.

מרי ג'יינס וינטג' של ג'וזף לה-רוז, מוד קלות', 375 שקלים.

ללא גבולות: מרי ג'יינס מסאטן של מאנולו בלאניק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הכל בנעל הזאת עושה חשק. הרצועות הכפולות עם גימור הסרט, הסאטן המבריק שמרוסן בצבע כחול נייבי, סוליית העור המרופדת ואפילו הרטרו לימי הזוהר של קארי בראדשו, אם תרצו.

מרי ג'יינס סאטן של מאנולו בלאניק, סאקס פיפת' אבניו, 3412 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully