וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק לאירועים מיוחדים: שלומית אופיר לקיץ 2012

17.5.2012 / 16:50

שלומית אופיר היא כבר לא מעצבת תכשיטים, היא מיני-אימפריה עם חנות שלישית, נקודות מכירה בחו”ל וייבוא פריטי לבוש. מעצבת דגולה או אשת עסקים ממולחת?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך החנות החדשה של שלומית אופיר/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשקט-בשקט מתרחב לו מותג התכשיטים של שלומית אופיר. בעונות האחרונות נוספו למותג בגדים, נעליים ותיקים בעיצובה, ובחודש שעבר נוספה לו חנות חדשה ושלישית במספר. שלומית אופיר- מעצבת רב תחומית או יזמית אופנה מופלאה?

אופיר, 29, בוגרת עיצוב תעשייתי של המכון הטכנולוגי בחולון, התחילה את דרכה בזירת עיצוב התכשיטים בדוכן פעוט בקניון בכפר סבא, בו הציגה את תכשיטים בעיצובה עוד במהלך הלימודים. עם סיומם, לפני כשלוש שנים, מצאה עצמה פותחת חנות ראשונה ברחוב גרוזנברג בתל אביב. לאחר שנה אחת בסך הכל, הרגישה כי היא זקוקה למקום גדול יותר, ועברה אל חלל נרחב בשכונת כרם התימנים בתל אביב, המשמש גם כבוטיק וגם כסטודיו. בעקבות ההצלחה שנחלה אותה חנות, חנכה אופיר חנות נוספת ברחוב שבזי בשכונת נווה צדק הסמוכה.

קולקציית קיץ 2012 של שלומית אופיר. גורן ליובונציץ'
קיץ 2012 של שלומית אופיר/גורן ליובונציץ'

למרות שאופיר אינה מתיימרת לכנות את עצמה מעצבת אופנה, ורואה את עצמה בראש ובראשונה מעצבת תכשיטים, בשלוש העונות האחרונות החלה לשלב לצד אלה גם בגדים, תיקים ונעליים. במסגרת חילופי סטודנטים בארגנטינה למדה המעצבת עיצוב נעליים בסדנה מקומית, מה שהוביל אותה לימים לעצב נעליים בעצמה. בנוסף, החלה לעבוד עם תדמיתניות ולעצב קולקציית בגדים הקרויה "דיטיילס ביי שלומית אופיר". אולם, בעוד שאת התכשיטים שלה ממשיכה המעצבת לייצר בארץ, את השאר היא מייצרת או במזרח, או לחלופין מייבאת משם דגמים.

בחודש שעבר פתחה אופיר את חנותה השלישית בתל אביב. מתוך התובנה כי פלח שוק נרחב בתחום התכשיטים מבוסס על כלות, מיקמה אותה ברחוב דיזנגוף, ציר המאכלס לא מעט לקוחות פוטנציאליות, והוסיפה לה את הטייטל "Occasions". כלומר, בוטיק המיועד לאירועים, שושבינות וכמובן – כלות לעתיד.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
קולקציית קיץ 2012 של שלומית אופיר. גורן ליובונציץ'
קולקציית קיץ 2012 של שלומית אופיר/גורן ליובונציץ'

ברוח הדברים, עוצבה החנות החדשה בסגנון מסיבה התה של עליסה; פחות טים ברטון ויותר דיסני. החל מנשיקות מרנג הניצבות בכניסה, דרך צלוחיות תה המעטרות את הקירות וכלה ברהיטים ישנים משוק הפשפשים, שאופיר שיפצה וצבעה בעצמה תוך התאמה לחזון הכולל.

ניכר, כי אופיר חשבה על כל פרט ופרט בעיצוב המקום, ואכן יצרה הצעת הגשה מפתה. עם זאת, ההילה הכללית לא תואמת את המציאות עצמה. בחינה של הפריטים במקום מגלה נעליים במראה וינטג', העשויות תחליפי עור, שמלות שיפון רומנטיות ותכשיטים עדינים על טהרת הזהב והכסף, עם נגיעות של פסטל. תמהיל, שהפך נפוץ מאוד באופנה התל אביבית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

וכך, אם מפרקים את המותג לגורמים המרכיבים אותו, מסתמן כי אופיר לא מביאה בשורה חדשה אל תחום עיצוב האופנה, אלא אל הביזנס. המעצבת-יבואנית היא בוודאי לא הראשונה וגם לא האחרונה שמגישה סגנון עדין ורומנטי שפונה לקהל הרחב, אבל בניגוד לרבים ואחרים שאינם מצליחים להתקדם מפאזת דוכני הרחוב, אופיר מתגלה כיזמית אופנה ממולחת, שמצליחה למתג את עצמה כפי שהשכילו לעשות מעצבות כקרן וולף ורוני קנטור. וכך, מלבד שלוש חנויות בארץ, המותג של אופיר מככב גם מעבר לים. נקודות המכירה הפופולאריות שלו ממקומות בארצות הברית, קנדה וצרפת, יחד עם נקודות מכירה באיטליה, יוון, אוסטרליה ויפן.

קולקציית קיץ 2012 של שלומית אופיר. גורן ליובונציץ'
קולקציית קיץ 2012 של שלומית אופיר/גורן ליובונציץ'

טווח מחירים בגדים: 190 -480 שקלים
טווח מחירים נעליים: 290 -420 שקלים
טווח מחירים של קולקציית התכשיטים :88 -370 שקלים

שלומית אופיר Occasions. דיזנגוף 175, תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully