וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השערים המצטיינים של גליונות יוני 2012

21.5.2012 / 16:40

לשערי מגזיני האופנה החשובים של חודש יוני יש הרבה מה להציע - מג'יזל ועד מרילין מונרו, מאנג'לינה ג'ולי ועד אנדרו גארפילד, ואפילו דוגמנית בהריון לבושה בלנז'רי מפתה

אנג'לינה ג'ולי - מארי קלייר בריטי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אנג'לינה בשער יחצ"ני לקידום סרט חדש של בראד/מערכת וואלה!, צילום מסך

זמן לא רב לאחר ההודעה על אירוסיה (מועד שנבחר אולי לצורך העלאת פופולאריות לאחר פיאסקו הרגל הימנית בטקס האוסקר), זוכת האוסקר הבת ה-37 מופיעה בפורטרט תקריב על שער מגזין מארי קלייר הבריטי. לא ממש רואים מה היא לובשת, אך מדובר בכחול שהותאם לעיניה באמצעות מנפולציית פוטושופ פשוטה (העיניים שלה לא ירוקות?). בראיון עצמו היא מדברת על נושאים כמו הארוס המפורסם והחתיך שלה (שלאחרונה נבחר כפרזנטור לבושם המיתולוגי שאנל 5) וכיצד הוא שינה את חייה. בין היתר, היא גם מזכירה את השפעת אימה שמתה לפני מספר שנים על חייה. כמובן, כוכבים במעמדה של ג'ולי לא מעניקים ראיונות מבלי שיש להם אינטרסים לקדם. כפי הנראה, הפעם מדובר בקידום סרטו של פיט "להרוג אותם ברכות" אשר יוצג מחר (שלישי) בפסטיבל קאן.

קייט מוס - ווג בריטי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אוצר לאומי". קייט מוט על שער הווג הבריטי/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשער ה-32 שלה לווג הבריטי, הסופרמודל הבריטית קייט מוס זוהרת בשמלת מיני לבנה ומשובצת ניטים מוזהבים של ורסצ'ה. החבל שהיא אוחזת, אגב, לא קשור לשום אונייה. זוהי רמיזה למוטיב הספורט של הגליון אשר נבחר כמובן לקראת אולימפיאדת לונדון הקרובה. שפתיים באדום עז וציפורניים בגוון זהה בולטים על רקע המונוכרום התכלכל, כשגוון הטקסט הותאם לזה של ניטי השמלה וגם לזהב שכל אתלט חולם עליו בלילות. קייט עצמה נכללת בכתבת "אוצרות לאומיים" (של בריטניה כמובן). ועם זה אי אפשר להתווכח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

קריסטן סטיוארט - אל בריטי ואל אמריקאי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלגייה בלבן, שלגייה בשחור. מימין, קריסטן סטיוארט על שער מגזין אל בריטניה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כוכבת הסרט "דמדומים" (22) מופיעה החודש על שני שערים במסגרת קידום סרט "שלגיה והצייד" (שאינו עוד פרק בסאגת הערפדים המצליחה). הסרט הוא עיבוד חדש לאגדת שלגייה בו היא משחקת את התפקיד הראשי לצד של שרליז תרון, המגלמת את המלכה הרעה.

למגזין ELLE הבריטי היא צולמה בסט סריג לבן צחור של ז'יל סנדר ושיערה סודר בסגנון המתכתב עם שלגייה המצוירת-קלאסית של דיסני. מנגד, על שער מגזין ה-ELLE האמריקאי היא נראית בסגנון אשר ביחס לזה של השער הבריטי ניתן להגדיר כ"חופשי"; שיער פזור בגוון טבעי, פוזה אגבית ושמלת כתפיות קייצית וקלילה של רלף לורן.

איזה קריסטן אנחנו אוהבים יותר? ההחלטה לא קשה. קריסטן של האמריקאים. כך או אחרת, תאריך יציאה לאקרנים בישראל - 26 ביולי.

ג'וליה רסטוין-רויטפלד - I-D

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אמא קארין רויטפלד אחראית על הסטיילינג. ג'וליה רסטוין-רוטפלד/מערכת וואלה!, צילום מסך

בניגוד לבתה של אנה ווינטור, עורכת ווג ארצות הברית המיתולוגית, אשר מתלבטת שנים אם היא רוצה להיות עורכת דין או להיות עורכת אופנה כמו אימה המפורסמת, ג'וליה רסטוין-רויטפלד (31), בתה של קארין רויטפלד, מי שערכה את ווג פריז במשך כעשר שנים, שמחה להיות הדוגמנית ומעצבת הלנז'רי שהיא. לשער גיליון יוני של I-D היא הצטלמה בבטן הריונית מעוגלת וחמודה, חזיית Cadolle שנראית חזיית הנקה (יש קשירה קדמית ניתנת להתרה), עליונית ורדרדה-שקופה ומחורזת של אלכסנדר מקווין ודובי לבן כתזכורת למה שצפוי לה ממש בקרוב. את הסטיילינג המהוקצע עשתה פה האמא, קארין רויטפלד עצמה. מאז צילום השער, רויטפלד הצעירה כבר הספיקה ללדת והיום היא אם לתינוקת בשם רומי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסורת של אנשים מתים על השער מרילין מונרו על שער וניטי פייר/מערכת וואלה!, צילום מסך

מגזין וניטי פייר ממשיך את מסורת אנשים מתים על השער שלו. לאחר שבשנים האחרונות התנוססו על שער המגזין מפורסמים שכבר אינם איתנו, כמו גרייס קלי, ג'קלין וג'ון קנדי, רוברט קנדי, אליזבת טיילור, מייקל ג'קסון ופארה פוסט, על שער גליון חודש יוני מופיעה מרילן מונרו.

זוהי הפעם השלישית שהבלונדינית של כל הזמנים מופיעה לאחר מותה על שער המגזין (בפעם הקודמת בנובמבר 2010, וקודם לכן באוקטובר 2008). הסיבה הפעם היא כפולה. גם ציון 50 שנים למותה (היא נמצאה מתה בביתה בקליפורניה בקיץ 1962) וגם בגלל 'תמונות העירום האבודות'; אוסף תמונות שחור-לבן שלטענת המגזין טרם נראו קודם וצולמו על סט סרטה האחרון על ידי צלם צעיר, לורנס שילר, שפרס בפני המגזין את זכרונותיו ממונרו. ומה שזכור לו מסתבר, הוא כוכבת נואשת להתייחסות רצינית, מתקנאת בהצלחתה של אליזבת טיילור, ועורגת לילד משלה.

מכל מקום, מרילין עם השיער הבלונדיני המתבדר ברוח והשפתון האדום אמורה לקדם את מכירות הגליון הנוכחי (לאור הצלחת הגליונות הקודמים עפ תמונתה על השער).

אנדרו גארפילד i-d

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם מוכשר, גם חתיך, גם יהודי. אנדרו גארפילד/מערכת וואלה!, צילום מסך

אנדרו גארפילד (28), מהשחקנים המבטיחים והמוכשרים של הוליווד הצעירה היום, זכה באחד משמונת שער מגזין האופנה והתרבות הבריטי i-d לחודש יוני, שהוקדש לסרטים ולשואו.

בהתאם למסורת המגזין להציג את המצולמים על השער עם רק עין אחת גלויה (כידוע, הקלדת הצירוף i-d יוצרת סמיילי קורץ), בתמונת השחור-לבן גדושת האווירה הוא מכסה את עין שמאל בכף היד. גארפילד אשר נולד להורים יהודים בקליפורניה וגדל באנגליה, זכור לטוב מתפקידו כאדווארדו סברין ממייסדי פייסבוק בסרט "הרשת החברתית". ב-2010 נבחר לגלם את דמותו של פיטר פרקר\ספיידרמן ובכך להחליף את טובי מגוויר ששיחק את דמותו של ספיידרמן בשלושת הסרטים הראשונים; הסרט צפוי לצאת לאקרנים בכל העולם בתחילת יולי 2012 (בישראל ב-5 יולי). כמובן, תזמון השער של גארפילד קשור לבכורת הסרט אותו זמן. עם או בלי שער i-d, גארפילד צפוי להיות אחד הכוכבים הגדולים בהוליווד בעשור הבא.

שרליז ת'רון - In Style אמריקאי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שרליז ושמלת הגוצ'י שכולנו היינו רוצים/מערכת וואלה!, צילום מסך

במסגרת קידום הסרט "שלגייה והצייד", זוכת האוסקר שרליז ת'רון (36) מופיעה על שער מגזין In Style האמריקאי. התמונה עצמה, הפוזה והסטיילינג הם לא משהו שלא נראה קודם, אבל מה שקיים פה ולא ניתן להתעלם ממנו הוא האופנה - שמלת גוצ'י מטאלית בגוון ברונזה עם צווארון קולר מתכתי מוזהב וחלון משולש קדמי בחזה. במילה אחת - שמלת הקיץ המושלמת והסקסית, לכל אירוע חגיגי בקיץ. בראיון היא מדברת על רווקות (מאז פרידתה מבן זוגה מזה מספר שנים היא רווקה), אימהות (היא אימצה תינוק חמוד בשם ג'קסון) ואושר (יש לה אוסקר, תינוק ושמלת גוצ'י).

ג'יזל - ווג פריז

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חול זהוב, מים כחולים, ביקיני זערורי וכותרת VOGUE בצהוב שמש בוהק/מערכת וואלה!, צילום מסך

היא הופיעה על שער הגליון הראשון של ווג פריז שערכה עמנואל אלט, מי שהחליפה את קארין רויטפלד כעורכת הראשית של המגזין, וכעת היא עושה זאת פעם נוספת. בגיליון יוני הקרוב יזכו כל חובבי דוגמנית העל הברזילאית ג'יזל (32) לראות תמונה סקסית שלה מתנוססת על שער המגזין. הצילום מאת צמד צלמי האופנה ובני הזוג אינז ו-ווינוד הוא התגלמות מוחלטת של קיץ לוהט. אור יום חזק, דוגמנית על שזופה, חול זהוב, מים כחולים, ביקיני זערורי וכותרת VOGUE בצהוב שמש בוהק. אם קייט מוס גורמת לעלייה חדה במכירות הווג הבריטי כל פעם שהיא על השער, יש לשער שג'יזל תעשה את אותו דבר לווג פריז. במיוחד עם החול שנדבק על הטוסיק המוצק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully