וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נייו ווסט: עכשיו יש גם בושם

28.5.2012 / 17:30

רשת הנעליים האמריקאית, המוכרת בזכות קולקציות נעליים טרנדיות לנשים, משיקה בושם חדש. למרות שהוא ממש לא בניחוח רגליים או גרביים, עדיין לא מומלץ להיפרד מהשאנל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פקק כמו עקב נעלי סירה. הבושם החדש של ניין ווסט "לאב פיורי"/מערכת וואלה!, צילום מסך

לזארה, מנגו ו-H&M יש, ועכשיו גם לניין ווסט. רשת הביגוד וההנעלה האמריקאית הידועה ב"תרגום" אופנת על לאופנת המונים ברת השגה, משיקה בימים אלה בושם.

הבושם החדש, לאב פיורי (Love Fury), מסונכרן עם מיני קולקציית נעלי עקב סקסיות בארבעה גוונים, שחור קלאסי, תכלת פסטלי, ורוד פוקסיה וירוק מנטה. את הרציונל מאחורי החיבור בניהם, מלבד היות המותג מותג נעליים, מנמקים בפנייה "לאישה המתמסרת למהות הנשיות – מנעילת נעליים עם עקבים גבוהים עד לשימוש בכוחו של הבושם לפיתוי".

כן כן, האישה על פי ניין ווסט היא פתיינית מבושמת על עקבים גבוהים. ניחוח טבעי ונעליים שטוחות (גם אלו של ניין ווסט), ככל הנראה על פי תפישת החברה כבר אינם מספיקים לפיתוי.

הניחוח עצמו? פירותי, פרחוני, מתקתק, אך עם זאת, גם רענן. לא שנמצא תחליף לשאנל 5 או למיס דיור, אבל כן נמצא בישום לא רע לערבי קיץ לוהטים, במיוחד לאחר התזה היסטרית של תרסיסים נגד מעופפים. במילים אחרות, מדובר במבשם אויר מומלץ ופחות בבושם גוף חושני ויוקרתי.

למרות הניחוח שאינו מצטיין, הבקבוקון ראוי לציון מיוחד – מרובע ונוח לאחיזה, עשוי זכוכית המשקפת את הגוון הוורדרד של הבושם ועם פקק המעוצב בצורת עקב סטילטו, או "עקב קטלני המנפץ זכוכית לרסיסים", כפי שהוא מתואר על ידי החברה. מכל מקום, עיצוב מקורי לבקבוקון בושם של מותג שהחל את דרכו וידוע בעיקר כמותג הנעלה.

נעלי העקב התואמות המלוות את ההשקה עשויות עור רך ומעוצבות בסגנון קלאסי-נצחי. ללא ספק הן עשויות לשמש לא מעט, במיוחד השחורות, מטעמים ברורים, והתכולות, מפאת ההתאמה לגווני ניוד קיציים-קלאסיים המחמיאים לעור שזוף.

מחירים: בושם 100 מ"ל - 349.9 שקלים; בושם 50 מ"ל – 269.90 שקלים; נעלי עקב – 549.90 שקלים. להשיג בחנויות הרשת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פירותי ומתקתק, אך גם רענן/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נעלי עקב תואמות/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ניין ווסט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully