וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולצת רשת: כפכפים לוהטים

טל דרורי

29.5.2012 / 15:37

אתר חדש נותן לאובססיה הרשמית של הקיץ זווית היסטרית - אפשרות לעצב כפכפי אצבע לגמרי לבד, או לפחות לקנות כאלה שאמנים יצרו. מדור חולצת רשת מרים את הכפכף

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך סנדליסטה. כל אחד יכול לעצב כפכף/מערכת וואלה!, צילום מסך

שם: Sandalista

משמעות השם: מפגש מילולי חינני בין סנדל ופשיוניסטה.

אתר: Sandalista.com

ז'אנר: אתר המוכר מגוון מסחרר של כפכפי אצבע בעיצוב אמנים, וכולל פיצ'ר מגניב המאפשר לכל אחד לעצב כפכף ייחודי לעצמו.

טריילר: מי שמספיק מבוגר זוכר את הזמנים בהם נעילת כפכף פליפ-פלופ במרחק של יותר ממאה מטר רדיוס מחוף ים הייתה פשע אופנתי. אותם סנדלים פתוחים לגמרי היו סימן מובהק לשלוכיות ולהעדפה מובהקת של נוחות על פניי סטייל. למרבה המזל המציאות הכפכפית העגומה הזו חלפה לה מהעולם וכיום הפליפ פלופ הוא פריט אופנה שננעל בגאווה גם אם אין גרגר חול אחד באופק.

שינוי הסטטוס הזה הוא כמובן ברכה לישראל, שמזג האוויר בה, מעבר לכך שהוא מוציא את העיניים לכל המדינות הקרות, מאפשר להתהדר בכפכפים לפחות שבעה חודשים בשנה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכפכפים לא חייבים להיות סימטריים/מערכת וואלה!, צילום מסך

הביאנס הברזילאים אמנם כבר שנים נמנים עם המובילים בתחום, והם גם אחראים במידה רבה להפיכתם של הכפכפים לאביזרי אופנה בזכות עצמם, אך ההשקה המרעננת של סנדליסטה מוכיחה שהמילה האחרונה טרם נאמרה.

סנדליסטה הוקם על ידי מספר חברים, כולם בעלי נסיון ארוך בחברות ההנעלה המכובדות בעולם. את האתר הקימו מתוך אהבה לכפכף ומתוך רצון לקחת אותו למימד הבא - ביטוי עצמי. למעשה, סנדליסטה הופך את סוליית הכפכף לפלטפורמה המאכלסת רעיונות יצירתיים. באמצעות טכנולוגייה פשוטה של העלאה קבצים, כל אחד יכול לעצב נעל שתהיה ייחודית לו בלבד. בנוסף האתר חובר לציירים, מאיירים ומעצבים גראפיים מרחבי העולם שמציעים קולקציות עיצובים מרהיבות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לעצב לבד או לקנות זוג שאמן עיצב. מתוך סנדליסטה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה בפנים: עם הקלקה על התגית Discover the artist, נפרשת רשימה של עשרות אמנים. לכל אחד מהם מוצמדת ביוגרפיה אישית וצילומים של יצירות הפליפ פלופ שלו. המגוון מהפנט ונע בין דוגמאות אבסטרקטיות לעבודות אילוסטרציה מדויקות ואפילו צילומים. התכנים הוויזואלים גם הם מגוונים. חלקם כמצופה הם בטריטורייה הימית אך רובם חורגים מכל הכללה, ונעים בין קישוטים אוריינטליים לעיצובי צבע מיוחדים.

כאמור, האתר מאפשר גם לכל אחד לעצב נעל משל עצמו, וסרטון קצר מסביר כיצד מעלים את הקובץ הגראפי המבוקש לאתר. כל מה שצריך הוא רעיון יצירתי שיכול להסתכם אפילו בתמונה של חיית המחמד האהובה. הכפכפים אגב לא חייבים להיות סימטריים כך שאפשר לתת לדמיון לרוץ בשני כיוונים שונים.

כל הכפכפים עולים בסביבות 25 דולרים לזוג.

יונת דואר: יש בעלות 10 דולרים.

אקסטרה: האתר מציע לאנשים כשרוניים מן המניין לעשות בוחטה קטנה מהצד. כל מה שצריך הוא להגיש את עבודת העיצוב ובמידה והיא מאושרת על ידי האתר, היוצר יקבל עמלה נאה על כל זוג שנמכר. כל הפרטים תחת תגית Artists.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully